#1
Hoi leden, Ik zit met het volgende. Ik woon in Amsterdam, ben student, en ga regelmatig stappen. Soms meerdere keren per week. Vroeger kon ik het altijd goed volhouden met enkel een biertje en een jointje, maar merk vaak dat ik tegenwoordig verlang naar een upper erbij. Heb het dan niet over een een enkel drankje doen, maar echt stappen (in een discotheek/club). Vrienden van mij kunnen makkelijk zonder en hebben er geen moeite mee. Maar ik betrap mezelf er toch vaak op dat ik het minder leuk vind om uit te gaan zonder bijvoorbeeld wat coke (of speed/4f/6apb etc.). Hoe zit dat bij jullie? Gebruiken jullie altijd iets tijdens het stappen? Of kunnen jullie makkelijk zonder.