0.75 gram coke vind ik niet weinig hoor. Of het moet vooral versnijdingsmiddel zijn.
3 pilsjes is dan wel weinig.
IK WAS HET OOK NIET VAN PLAN HET WERD ME LATER AANGEBODEN UREN NADAT IK DIE DIAZEPAM OP HAD!!!!!!!
Laten we zeggen dat puur ver te zoeken is in mijn kring0.75 gram coke vind ik niet weinig hoor. Of het moet vooral versnijdingsmiddel zijn.
Kan beter tegen een muur aan praten dan steeds hetzelfde antwoord te krijgen als ik het probeer uit te leggen.
als je iets niet van plan bent betekend het niet dat het op je pad kan rollen en je je toch fit voelt en denkt probeer het anders wel rustig aan. GEEN VOORBEDACHTE RADE
Ik heb niks goed te praten voor mezelf vriendDus zo praat jij het goed voor jezelf.
Nee heb gisteravond wel gemerkt dat het niks voor mij is. Hou graag van een lijntje en een pilsje en daar houd t echt bij op. Toch bedankt voor de tipsI rest my case. Ik hoop dat je niet hooked raakt aan de benzo’s!
@Taaierakker
Zijn de pilsjes en de pammetjes wel puur of ook versneden/aangelengd?
Verder zou ik me niet druk maken als ik jou was. Je stelt een vraag, kreeg antwoord, deed het toch en dat resulteerde in een niet zo prettige avond.
@Taaierakker
Zijn de pilsjes en de pammetjes wel puur of ook versneden/aangelengd?
Verder zou ik me niet druk maken als ik jou was. Je stelt een vraag, kreeg antwoord, deed het toch en dat resulteerde in een niet zo prettige avond
Als je niet van plan bent om te snuiven en zuipen moet het niet doen.
Moet ik toch zeggen dat ik sinds een lange tijd om acht.zes zijn antwoord moest lachen..
Hij vroeg het zich gewoon af..
Gelijk in de aanval alsof jullie samen in de klas zitten. Beter maak je een account aan op partyflock daar vind je meer mensen van jou niveau.
@Taaierakker zoals boven werd vernoemd je hebt het geprobeerd en gezien dat het geen fijne combi was..
Slik in vervolg nooit hele strippen weg van benzodiazepines in een korte tijd nergens voor nodig.
Trek je niks aan van mensen die je meteen de les willen lezen, hun zitten met issues met hun zelf.
Je gebruik was een beetje onhandig en je vroeg je gewoon iets af en dat kan!
Daar is dit forum ook voor bedoeld.
Valium lijk je vaak niet te voelen maar zit wel in je bloedspiegel en combineert vaak niet goed met andere drugs.
Dus hou daar rekening mee in vervolg.
Gelijk in de aanval alsof jullie samen in de klas zitten. Beter maak je een account aan op partyflock daar vind je meer mensen van jou niveau.
Het is zo lekker gezellig gebleven de laatste tijd jongens, laten we het zo houdenAls ik kijk naar jouw zinsopbouw, spelfouten en het gebrek aan logische verbanden trekken zou ik zeggen dat partyflock toch meer een plek voor jou is.
Het is zo lekker gezellig gebleven de laatste tijd jongens, laten we het zo houden![]()
Je hebt helemaal gelijk, ik zal me inhouden
Het is zo lekker gezellig gebleven de laatste tijd jongens, laten we het zo houden![]()
En door, goed bezig. Lekker de boel weer opstoken. Kinderachtig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."