Precies! Je krijgt niet per se energie van MDMA, het is meer dat je de vermoeidheid niet zo goed voelt
Je kan heel enthousiast worden van muziek en een leuke vibe om je heen van allerlei mensen die uit hun dak gaan. Die setting, in combinatie met de euforie van de MDMA, kan je uitzinnig maken.
Ik kan zelf tijdens MDMA-gebruik echt geen moment stilzitten. Letterlijk. Dat lukt niet.
Op een feestje is dat prima want dan ben ik lekker aan het dansen.
Maar ik heb het ook weleens met vrienden in een thuissituatie gebruikt. En mensen worden dan gek van mij.
Wanneer ik probeer stil te zitten op de bank, dan lukt me dat nog geen vijf seconden. Continu ben ik me om aan het draaien, weer even anders gaan zitten, even opstaan, weer gaan zitten, met mijn armen, benen en nek bewegen. Ik word dan echt irritant druk.
En ik probeer dan wel stil te zitten. Dan neem ik me heel stellig voor om zo lang mogelijk niet te bewegen. En na drie seconden: huppa, benen bewegen, armen strekken, in het rond kijken, rechtop zitten, achteroverleunen, weer rechtop zitten... Voor mijn gevoel bruis ik van de energie en kan ik geen moment níet bewegen.