#1
Ik probeer al een tijdje verschillende drugs. Alleen wiet gebruik ik vaak: elke dag. De rest allemaal 1 of enkele keren geprobeerd omdat ik nieuwsgierig ben. Nu heb ik laatst met wat vrienden Ketamine geprobeerd en kwam er achter dat ik een lage dosis aanzienlijk veel leuker vind dan een hoge, en ook raar genoeg euforischer werd.
Van MDMA word ik echt niet normaal blij en geniet enorm, terwijl ik een vriend heb die niet begrijpt wat er leuk aan is en alleen "strak" gaat staan.
Hoe kan dit? Zijn er verschillende manieren om te reageren op een stof of licht het aan de soort euforie (er zijn er naar mijn mening wel een aantal verschillende soorten).
Ik merk dat ik niet zo gevoelig ben oor de euforie van downers, op alcohol na, en wel voor uppers.
Psychedelica zijn voor mij echt next level. Truffels had de hoogste euforie die ik ooit heb gevoeld. Zo empatisch en blij dat ik niet wist dat dat level mogelijk was om te bereiken. Veel sterker dan MDMA, Pep en wat dan ook.
Iemand een (wetenschappelijke) (persoonlijke) verklaring?
Van MDMA word ik echt niet normaal blij en geniet enorm, terwijl ik een vriend heb die niet begrijpt wat er leuk aan is en alleen "strak" gaat staan.
Hoe kan dit? Zijn er verschillende manieren om te reageren op een stof of licht het aan de soort euforie (er zijn er naar mijn mening wel een aantal verschillende soorten).
Ik merk dat ik niet zo gevoelig ben oor de euforie van downers, op alcohol na, en wel voor uppers.
Psychedelica zijn voor mij echt next level. Truffels had de hoogste euforie die ik ooit heb gevoeld. Zo empatisch en blij dat ik niet wist dat dat level mogelijk was om te bereiken. Veel sterker dan MDMA, Pep en wat dan ook.
Iemand een (wetenschappelijke) (persoonlijke) verklaring?