#1
Bij mij versterkt wiet zeker wel de trip van 2cb. Paar trekjes en veel meer visuals en “chaos”..
Is het aan te raden? Wil niet dat het minder leuk word door de wiet, dan neem ik wel wat meer en ga na de trip smoken..Bij mij versterkt wiet zeker wel de trip van 2cb. Paar trekjes en veel meer visuals en “chaos”..
Met zn 7en haha.. kreeg vandaag een appje: "yo man, zal ik jullie 1 keer heel erg gunnen? 40gram voor (ik mag het niet zeggen geloof ik of wel..) laten we zeggen: het minste dat je er voor kan vragen mogelijk zo'n beetje. Dus waarom niet, al gaat het vast niet op :P. Hij rookte zelf alles op en moest het weg hebben.45 gram wiet. Met hoeveel man zijn jullie dan? 50?
Met mijn (weinige) ervaring met wiet roken bij 2C-B merkte ik niet echt een versterking van de trip. In combinatie met LSD dan wel weer heel erg. Maar heb hier dus erg weinig ervaring mee.
Probeer het. Klein trekje nemen en even wachten en zo voort.Is het aan te raden? Wil niet dat het minder leuk word door de wiet, dan neem ik wel wat meer en ga na de trip smoken..
One one top, bedankt!Probeer het. Klein trekje nemen en even wachten en zo voort.
Ik heb meestal 2cb met wiet gecombineerd. Vind het toch wel dat extra meer toevoegen. Een stevig jointje verdeeld over een uurtje of 2 in de trip. Soms voor de opkomst om de bodyload wat te verzachten. Af en toe een hijs nemen. Gewoon genieten. Zou niet overdrijven. 45 gram is best veel. Met 7 man heb je nog zeker een goeie 6gram per persoon op te roken. Dat doe je zeker niet op op 1 avond met 2cb.
En die psywiet is waarschijnlijk een goeie stevige sativa met heel wat thc.
Ik heb LSD 1 keer gedaan, 150ug. En de hele trip erg veel gesmoked, tijdens piek en onset. In totaal zo’n 2-3 gram ofzo. Vond het wel fijn:P.Ik vind wiet persoonlijk echt totaal niet bij 2C-B passen eigenlijk.. 2C-B is heel erg druk, en van wiet wordt je loom. Voor mij verstoort dat het hele effect een beetje; ik vind het bij truffels en paddo's juist wel heel erg lekker. Maar goed, dat kan ook een persoonlijk dingetje zijn. Mijn vriend rookt tijdens LSD ook wiet omdat hij dat lekker vind, en dat vind ik ook helemaal niks. Dus het is een kwestie van uitproberen denk ik.. Mijn enige tip: Bouw het langzaam op![]()
Grappig, dit heb ik ook zeker vaker ervaren. Als je echt alleen maar door blijft blowen word ik er echt niet stoned-er van ofzo, eerder weer nuchter.Als ik meer dan 2 a 3 gram wiet op n avond rook dan krijg ik zelfs het omgekeerde effect, dan rook ik me gewoon weer nuchter lijkt het. Daarom vind ik 6 gram op n avond totaal nutteloos. Lijkt me ook een behoorlijke aanslag op je longen trouwens.
Ik heb LSD 1 keer gedaan, 150ug. En de hele trip erg veel gesmoked, tijdens piek en onset. In totaal zo’n 2-3 gram ofzo. Vond het wel fijn:P.
Ik kijk wel, ga trouwens geen 6 gram roken hoor als jullie dat dachten, maar een aantal van ons die niet trippen halen dat wel haha.
Hahaha top, ga het zo innemen. Op LSA vond ik het naar, letterlijk het gaf me alleen een raar gevoel in mijn buik.Als je het op LSD chill vind ga je het op 2C-B waarschijnlijk ook chill vinden. Ze lijken best wel op elkaar. Aanrader dus in dit geval![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."