Hallo,
Ik wil nog steeds een keer goed trippen ( visueel en gwn beetje gekke ervaring)
Ik wil eigenlijk Lsa zaden kopen maar ik weet niet hoeveel ( en word je van de thee ook erg misselijk?)
Vorige keer had ik 3 a 4 zaden gegeten en ik ging ook kotsen, ik had ook niet heel veel effect. Ik zag wel alles heel gedetailleerd op mijn vriend zijn gezicht
. De lucht zag er ook anders uit en ik kon heel lang praten met mijn vriend over kleine dingen. Bij elkaar was het een gekke ervaring maar dat komt ook juist omdat we ernaar terug keken terwijl we niet duidelijk wat merkte. Ik kan ook andere drugs proberen, (Ik wil een paddo grow kit halen of zo'n pot waar je heel weinig voor hoeft te doen, iemand ervaring hiermee?). Ik ging bijvoorbeeld gister ook hasj kopen met veel korting maar dat persoon moest opeens wat doen en aan de andere dealer had ik niet echt gedacht dus heb de volle prijs betaald. Puur omdat ik niet wist wat ik ging halen qua psychedelica, eigenlijk is het vaak ook erg duur.
Dus wat raadde julie aan? Ik denk dat ik Lsd te lang vind duren.
Ik wil nog steeds een keer goed trippen ( visueel en gwn beetje gekke ervaring)
Ik wil eigenlijk Lsa zaden kopen maar ik weet niet hoeveel ( en word je van de thee ook erg misselijk?)
Vorige keer had ik 3 a 4 zaden gegeten en ik ging ook kotsen, ik had ook niet heel veel effect. Ik zag wel alles heel gedetailleerd op mijn vriend zijn gezicht
Dus wat raadde julie aan? Ik denk dat ik Lsd te lang vind duren.