Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMorgen 1e keer DOC!

Morgen 1e keer DOC!

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mede-forummers,

Morgen ga ik voor het eerst DOC pakken :upsidedown:

Wat raden jullie aan als dosering?
Ik ben een vrouw, weeg 58 kg.

Mijn vriend raadt me 1,5 mg aan. Omdat het zo potent is, komt de dosering nogal nauw.
En heeft bijpakken zin, als het te weinig blijkt te zijn?
Ik heb ervaring met 2cb meerdere keren en heb 1 keer paddestoelen gehad.

We beginnen morgen aan het eind van de ochtend en ik heb er veel zin in! ^_^
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zit er lekker in. We waren met zn drieën aan gamen. Was me wat te druk dus ff lekker op bed gaan liggen. De bodyload is wel lastig pfff. Ik zag mooie dingen in plaatjes van sprookjesboeken.
Eigen wereld van opgezwolle is altijd fijn tijdens het trippen
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoihoi, ben nog net op tijd denk ik. DOC duurt echt heel erg lang, dus bijnemen lijkt mij geen goed plan persoonlijk. 1.5 tot 2 mg lijkt mij een prima start dosis als ik ervaringen van anderen moet geloven. Ik zou persoonlijk voor 2 mg gaan, maar luister goed naar jezelf. Ga er van uit dat je niet gaat slapen de komende 15 tot 20 uur. Vooral heel veel plezier!

Ondanks dat je geen honger hebt trouwens genoeg em gezond eten, dit maakt de ervaring beter! Prop het erin!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Moggel!

What's up, DOC!

@Natozlato
Ik heb dit interessante goedje in mijn bezit, maar nog geen echte ervaring helaas dus geen echte tips.

Wel heb ik begrepen dat het oppeppende effect ook bij kleinere hoeveelheden al flink aanwezig is, dus reken sowieso op nachtwerk.
Qua dosering ben ik ook nog aan het kijken, zeker aangezien ik een combi van pellets (2,5 heb ik in huis) en nasaal (neusspsray en wel 250ug/s en 666ug/s) in huis heb, en nasaal bijna dubbel zo potent is.

Psychonautwiki zegt dit:
oraal:
Threshold 0.5 - 1 mg
Light 1 - 2 mg
Common 2 - 4 mg
Strong 4 - 6 mg
Heavy 6 mg +
nasaal:
Threshold 0.25 mg
Light 0.25 - 1 mg
Common 1 - 2 mg
Strong 2 - 3.5 mg
Heavy 3.5 mg +

Deze schijnt wat beter stapelbaar te zijn dan andere psychedelica, dus bevindoserning komt dan wat minder nauw.

Ga je nog laten weten hoe die bevallen is? Komt er een triprapport? Ik ben wel benieuwd in ieder geval!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dankjewel @Stonologie en @acht.zes!!

We gaan zo beginnen en ik neem 1,5 mg. Beter te voorzichtig beginnen. Ik ga niet bijpakken. Het is opgelost in water.

Ik laat nog weten hoe het bevallen is!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor het opzoeken op Psychonautwiki:kissingheart:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natozlato zei:
Wat raden jullie aan als dosering?
Klik om te vergroten...
Ik zou voor 2mg DOC gaan omdat 1,5mg in een beetje net niet ervaring kan resulteren. Voor mensen met ervaring met psychedelica zou ik eerder 2,5mg DOC aanraden. Laten we zeggen een beetje vergelijkbaar aan MDMA wat aan de lage kant doseren maar doe vooral waar je je comfortabel bij voelt. DOC komt relatief traag op wanneer oraal genomen en heeft dus een vrij lange duratie vergelijkbaar aan die van LSD, los daarvan valt DOC effectiever bij te doseren dan tryptamines.

Veel plezier in ieder geval. :grimacing:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Alles is prima te handelen en ben eerlijk gezegd wel blij dat ik niet meer heb genomen ohhhj
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Voor mij wellicht mijn eerste keer DOC volgende week. Ik heb een vraag die ik nu misschien beter hier kan stellen in plaats van een heel nieuw topic te openen. Ik heb blotters, 2,5 mg. Zijn er nog duidelijke verschillen tussen inname sublinguaal ten opzichte van oraal. Wat als je de zegel gewoon meteen zou doorslikken alsof 't een pilletje was?

Qua dosering dacht ik aan anderhalve zegel, 3,25 mg, al denk ik nu dat dat misschien wat aan de hoge kant is, ook al is dat in combinatie met 3 gram phenibut?

Goed om te horen dat je lekker gaat @Natozlato !
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Had verwacht dat het meer zou stimuleren. Mn lichaam voelt de hele tijd zwaar en alles kost veel moeite. Wil alleen maar lui liggen
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb nu wel het gevoel dat het wat meer had mogen zijn. Voor een volledige ervaring. Volgende x 2 mg. Maar wel fijn om eerst wat af te tasten. Ik wist niet wat ik moest verwachten van DOC
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psilocyloner zei:
Ik heb blotters, 2,5 mg. Zijn er nog duidelijke verschillen tussen inname sublinguaal ten opzichte van oraal. Wat als je de zegel gewoon meteen zou doorslikken alsof 't een pilletje was?
Klik om te vergroten...
Er wordt wel eens gezegd dat sublinguaal (onder de tong) via de slijmklieren ietsje sneller wordt opgenomen dan oraal maar het maakt vrij minimaal verschil. Je kunt het gewoon doorslikken net als met LSD.
Psilocyloner zei:
Qua dosering dacht ik aan anderhalve zegel, 3,25 mg, al denk ik nu dat dat misschien wat aan de hoge kant is, ook al is dat in combinatie met 3 gram phenibut?
Klik om te vergroten...
Beetje vergelijkbaar aan 225mcg (1P-)LSD qua intensiteit en duratie, al is DOC wat beter verteerbaar op hogere doseringen. Maar met 3 gram Phenibut er bij zullen de aardig verteerbaar wezen gok ik, zou de Phenibut wel zo'n 3 uur eerder doseren aangezien het een vrij trage opkomst heeft. Ik ben benieuwd naar hoe je de combinatie zult ervaren, hehe. ^^
Natozlato zei:
Had verwacht dat het meer zou stimuleren. Mn lichaam voelt de hele tijd zwaar en alles kost veel moeite. Wil alleen maar lui liggen.
Klik om te vergroten...
Het werkt wel meer activerend en is meer helder dan tryptamines (en lysergamides) maar het blijft natuurlijk een psychedelica.
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vandaag ook voor het eerst gedaan! Vind het wel wat hebben lol. Maar de volgende keer neem ik minder. 12 uur verder ben ik nog wel lekker gestimuleerd hoor!
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Game&Watch zei:
Vandaag ook voor het eerst gedaan! Vind het wel wat hebben lol. Maar de volgende keer neem ik minder. 12 uur verder ben ik nog wel lekker gestimuleerd hoor!
Klik om te vergroten...
Minder? Hoeveel had je genomen? Wat voor setting?
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#15
2.5mg. Maar ik weeg maar 63kg als man en ben altijd heel gevoelig voor psychedelica en voor amfetamines. Dus deze hakte er bij mij wel lekker in. Op een groot festival, welcome to the future, in mijn eentje. Gecombineerd met veel te weinig gegeten was ik echt helemaal de weg kwijt en heb ik even een half uurtje ofzo bij de first aid gezeten. Not my proudest moment :sweatsmile:

Daar hadden ze overigens ook niet echt door dat ik uitgehongerd was, ook al zijn het wel toppers hoor. Toen ik op een gegeven moment ook zelf bedacht dat wat eten wel goed was weer het festivalterrein op. Na 3 tosti's en 5 ijsjes (vreetkick als een malle lol) weer terug gelopen om te vertellen dat ik me weer uitzonderlijk goed voelde.

De rest van de dag, een uurtje of 13 in totaal ging ik als een kanon:tonguewink:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Lol @Game&Watch
Dat wordt zeker een dag DOC op psy-fi!
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Game&Watch zei:
2.5mg. Maar ik weeg maar 63kg als man en ben altijd heel gevoelig voor psychedelica en voor amfetamines. Dus deze hakte er bij mij wel lekker in. Op een groot festival, welcome to the future, in mijn eentje. Gecombineerd met veel te weinig gegeten was ik echt helemaal de weg kwijt en heb ik even een half uurtje ofzo bij de first aid gezeten. Not my proudest moment :sweatsmile:

Daar hadden ze overigens ook niet echt door dat ik uitgehongerd was, ook al zijn het wel toppers hoor. Toen ik op een gegeven moment ook zelf bedacht dat wat eten wel goed was weer het festivalterrein op. Na 3 tosti's en 5 ijsjes (vreetkick als een malle lol) weer terug gelopen om te vertellen dat ik me weer uitzonderlijk goed voelde.

De rest van de dag, een uurtje of 13 in totaal ging ik als een kanon:tonguewink:
Klik om te vergroten...
Gelukkig dat 't is goedgekomen en van de rest van de dag hebt kunnen genieten. Goede voorbereiding is belangrijk, zo blijkt maar weer. Goed eten vooraf kan een boel voorkomen en eten tijdens kan echt wonderen doen als je even niet lekker gaat. Voor dat laatste zouden ze bij de EHBO misschien nog wat meer aandacht mogen hebben.

Ik twijfel nog. Misschien gewoon eens bij 2,5 mg houden, zeker omdat ik na de laatste keren 200 mcg en 300 mcg 1P-LSD eens omlaag wil in plaats van altijd maar hoog doseren. Ik wil gewoon lekker sociaal kunnen wezen en niet helemaal naar binnen gekeerd staan trippen en daardoor de sociale vibe volledig missen. Het is bovendien juist het sociale terrein waar veel van mijn persoonlijke uitdagingen liggen, dus dat wil ik niet voorbij schieten, zeker niet in een setting waarin dat sociale bij uitstek beschikbaar en geschikt is om die uitdagingen aan te gaan.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Natozlato zei:
Ik heb nu wel het gevoel dat het wat meer had mogen zijn. Voor een volledige ervaring. Volgende x 2 mg. Maar wel fijn om eerst wat af te tasten. Ik wist niet wat ik moest verwachten van DOC
Klik om te vergroten...

Ik had twee jaar terug een keer 2,5 milligram genomen. Heel leuke dag festival gehad. Maar ik vond het alsnog een beetje licht. Hoewel ik ook het idee heb dat DOC gewoon nooit zo overweldigend wordt. Toch ben ik van plan komende zomer eens 3,5 - 4 milligram te proberen.

Wel handig om extra voorzichtig te zijn met een stof die tot wel 30 uur kan blijven doorwerken.

Natozlato zei:
Had verwacht dat het meer zou stimuleren. Mn lichaam voelt de hele tijd zwaar en alles kost veel moeite. Wil alleen maar lui liggen
Klik om te vergroten...

Ik vond het stimulerende effect van DOC een beetje paradoxaal. Ik was wel wakker en alert, maar mijn benen voelden een beetje zwaar aan. Toch kon ik pas slapen na 20+ uur. Datzelfde probleem had ik ook met DOM. Op zich wel zin om van de muziek te genieten, maar de benen waren te zwaar en verkrampt dus dansen zat er niet in. Wel een heel gezellig dag gehad op de grond :wink:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
14 uur na inname kon ik gelukkig slapen. Maar goed ook, ik moest vanmiddag mn ouders ophalen van het vliegveld :sweatsmile:
Mn vriend had er wat meer moeite mee, die had 4 mg gehad.
Hij en zn maat hebben de hele tijd een game gespeeld, Ip en Op. Was leuk om naar te kijken, zag er erg spacend uit. Ik heb muziek geluisterd en naar mooie sprookjesboeken gekeken. Het was geen volwaardige trip maar heb wel genoten. Over een maand ofzo nog eens proberen! En dan de volgende dag niks op de planning hebben!
Heb de hele dag gister last gehad van een bodyload. En mn darmen speelden enorm op, mss vanwege mn colitis ulcurosa. Heb wel steeds wat gegeten.
Ik kijk uit naar de volgende trip!
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psilocyloner zei:
Ik twijfel nog. Misschien gewoon eens bij 2,5 mg houden (...)
Klik om te vergroten...

Neo-Shulginist zei:
Ik had twee jaar terug een keer 2,5 milligram genomen. Heel leuke dag festival gehad. Maar ik vond het alsnog een beetje licht. Hoewel ik ook het idee heb dat DOC gewoon nooit zo overweldigend wordt. Toch ben ik van plan komende zomer eens 3,5 - 4 milligram te proberen
Klik om te vergroten...
Licht? Te licht? Ah, damn, het zal wel gewoon 3,25 mg worden dan.

Neo-Shulginist zei:
Wel handig om extra voorzichtig te zijn met een stof die tot wel 30 uur kan blijven doorwerken.
Klik om te vergroten...
Brengt me terug bij...
Psilocyloner zei:
Ik twijfel nog. Misschien gewoon eens bij 2,5 mg houden (...)
Klik om te vergroten...
:sweatsmile:

Neo-Shulginist zei:
Ik vond het stimulerende effect van DOC een beetje paradoxaal. Ik was wel wakker en alert, maar mijn benen voelden een beetje zwaar aan. Toch kon ik pas slapen na 20+ uur. Datzelfde probleem had ik ook met DOM. Op zich wel zin om van de muziek te genieten, maar de benen waren te zwaar en verkrampt dus dansen zat er niet in. Wel een heel gezellig dag gehad op de grond :wink:
Klik om te vergroten...
Beetje 3-MMC? :upsidedown:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."