#1
Hallo mede-forummers,
Morgen ga ik voor het eerst DOC pakken![:upsidedown:]()
Wat raden jullie aan als dosering?
Ik ben een vrouw, weeg 58 kg.
Mijn vriend raadt me 1,5 mg aan. Omdat het zo potent is, komt de dosering nogal nauw.
En heeft bijpakken zin, als het te weinig blijkt te zijn?
Ik heb ervaring met 2cb meerdere keren en heb 1 keer paddestoelen gehad.
We beginnen morgen aan het eind van de ochtend en ik heb er veel zin in!![^_^]()
Morgen ga ik voor het eerst DOC pakken
Wat raden jullie aan als dosering?
Ik ben een vrouw, weeg 58 kg.
Mijn vriend raadt me 1,5 mg aan. Omdat het zo potent is, komt de dosering nogal nauw.
En heeft bijpakken zin, als het te weinig blijkt te zijn?
Ik heb ervaring met 2cb meerdere keren en heb 1 keer paddestoelen gehad.
We beginnen morgen aan het eind van de ochtend en ik heb er veel zin in!