Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat als

Wat als

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
Welke 10 soorten had je in gedachten?
G
GoldenGrowLid
Stel je neemt een micro dosering van 10 verschillende psychedelica, wat zou er gebeuren? zou je dan hard trippen?
P
PsilocylonerLid
Probeer het uit zou ik zeggen... :rock: Schrijf je wel een reportje? :mrgreen:

Ik denk wel dat je dan gaat trippen ja. Al die psychedelica tezamen werken toch op grotendeels dezelfde receptoren en ik veronderstel daarom dat de receptorbinding cumulatief is evenals het uiteindelijke effect van een dergelijke mix.
M
MezelfLid
Kan best wel eens een leuke trip report opleveren:)
R
RevolutionairLid
Als je proefkonijn wilt zijn...
Misschien kunnen al die chemische reacties een behoorlijke schade aanrichten.
Neem je verschillende soorten paddo's (schimmels) en synthetische drugs daarbij dan kan je misschien wel op de eerste hulp terecht komen.

Oke na de moraalridder te hebben uigehangen aangezien de Dunne nu tijdelijk afwezig is moest iemand het doen. :tonguewink:
Wil ik geen spelbreker zijn.
Misschien een tentje naast het ziekenhuis opzetten en je 10 verschillende drugs naar binnen knallen.
Kijken hoe het gaat en dan kan je misschien nog kruipend naar de eerste hulp als het echt niet meer gaat.
:)

:tearsofjoy:
G
GoldenGrowLid
Wat dacht je van alles verschillende tryptamines nemen die beschikbaar zijn..? Wel in micro doses dan.. dat kan zo gevaarlujk niet zijn maar misschien wel een bijzondere ervaring leveren toch?
Revolutionair zei:
Als je proefkonijn wilt zijn...
Misschien kunnen al die chemische reacties een behoorlijke schade aanrichten.
Neem je verschillende soorten paddo's (schimmels) en synthetische drugs daarbij dan kan je misschien wel op de eerste hulp terecht komen.

Oke na de moraalridder te hebben uigehangen aangezien de Dunne nu tijdelijk afwezig is moest iemand het doen. :tonguewink:
Wil ik geen spelbreker zijn.
Misschien een tentje naast het ziekenhuis opzetten en je 10 verschillende drugs naar binnen knallen.
Kijken hoe het gaat en dan kan je misschien nog kruipend naar de eerste hulp als het echt niet meer gaat.
:)

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
he v

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."