Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRadeloos na combinatie drugs gebruik

Radeloos na combinatie drugs gebruik

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FluffygirlLid
01-01-2024, 00:00
Hai allemaal ,
Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik heb 5 weken geleden voor het eerst allemaal soorten drugs door elkaar heen gebruikt .(ik weet dat het niet goed is en niet slim was want ik zit aan de antidepressiva ) ik heb coke,speed en wiet gebruikt (wiet gerookt)
Mijn angstige ervaring :
Ik zat met vrienden in de woonkamer en ik had coke en speed gebruikt en ik had net een jointje gerookt . Oppeens voelde ik dat er iets niet goed ging ik zag al me vrienden op me af komen waardoor ik erg bang werd en naar me kamer liep (boven).even later kwam een vriendin naar me toe en ik keek naar haar , en het beeld van mij bleef op een een of andere manier stilstaan waardoor ik heel erg paranoia werd. Ik ging oppeens schreeuwen en liggen schoppen omdat het beeld bleef hangen (ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen dit is mijn ervaring). Op een gegeven moment heb ik me ogen dicht gedaan (maar daar bleef dat beeld ook in hangen ) toen heb ik me handen voor me ogen gedaan en me ogen weer geopend en toen was het weg . Het was heel BEANGSTIGEND en ik heb sinds dien paniekaanvallen (BTW ik had 1 nacht doorgehaald dat was de 2e nacht dat het gebeurde )
Ik hoop dat iemand mij hierover kan inlichten en helpen

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen was dit een bad trip of iets anders
D
Danny0531Lid
Het antwoord lijkt me simpel niet alles met elkaar combineren en het bij 1 drugs soort laten
b
benzzzyLid
Danny0531 zei:
Het antwoord lijkt me simpel niet alles met elkaar combineren en het bij 1 drugs soort laten
Klik om te vergroten...
Of geen nachten meer doorhalen.
8
8️⃣6️⃣Lid
@Fluffygirl

klassiek geval

zo'n tweede nacht achter elkaar door gaan geeft een grotere kans op paranoia. Je zal ergens bad gegaan zijn, je vrienden hebben je over je bekommerd en als je dan zo lang wakker bent en al die mensen tegelijk naar jou kijken, op je af komen om te kijken wat er met je aan de hand is dan kan je daar wel wat paranoide van worden ja. en het resultaat is dan een paniekaanval.

En dat blijft dan wat hangen en komt terug, al dan niet met gevoelens van derealisatie/depersonalisatie en dat zal er uit moeten slijten. Dat kan weken duren tot meer dan een jaar in sommige gevallen.

Ga naar je huisarts, vertel hem alles (wees niet bang dat hij dit door zal vertellen aan anderen want die heeft een beroepsgeheim) en die zal je wellicht nog wat tips geven hoe om te gaan met dit soort angstproblematiek, zoals er zo min mogelijk aandacht aan besteden zodat het dus kan slijten in plaats van dat je het zelf opblaast, groot maakt en het zelf in stand houd (want dan duurt het langer voor je weer de oude bent)

En, volgende keer wat eerder stoppen en er niet zo maar alles in rammen. Lees je eens wat in over de werking van drugs, het combineren van drugs en dergelijke (2 uppers combineren geeft an sich al verhoogde kans op paranoia/angstproblemen laat staan met wiet er bij) of zoek een andere hobby.

Ben blij dat je niet in die paranoide bent blijven hangen, dan was je veel verder van huis geweest.
L
Levensgenieter🌈Lid
Mijn gevoel zegt dat je nog best wel jong bent. Blijf niet lopen met dit probleem. Paniekaanvallen zijn heel rot. Ga naar de dokter. Ik snap dat je je wss schaamt, maar die dokter heeft wel meer rare verhalen gehoord en is vast wel wat gewend. Hij mag het niet aan je ouders vertellen want hij heeft een beroepsgeheim.

Waarschijnlijk heb je teveel gehad. Ook combineren is niet verstandig, maar daar ben je nu door schade en schande achtergekomen.

Slaap je wel goed? Je zou 5HTP/L-trypofaan kunnen proberen. Dat is een voedingssupplement. Dat werkt rustgevend en kan je gewoon kopen bij de Etos ofzo.

Sterkte ermee en beterschap!
M
MoestuinierLid
Lijkt me ook op een klassiek geval paranoia en paniekaanval door combinatie van uppers en te lang wakker zijn. Een paniekaanval die wel nog even kan nazinderen.

Zorg ervoor dat je dit soort toestanden vermijd door niet meer dagen na elkaar wakker te blijven en uppers te gaan mixen. Geef je lichaam nu voldoende rust en hou een gezonde levensstijl aan. Dat is goed slapen, goed eten, normale dagstructuur aanhouden, wat extra vitamines kunnen geen kwaad en doe dingen die je gedachten verzetten van dat ene moment.

De hulp inschakelen van een huisarts is zeker aan te raden. Zoals anderen zeggen, hij heeft idd beroepsgeheim. Jouw klachten zijn een zaak die tussen jou en de huisarts blijft.
s
silkroadLid
bad trip / psychose door drugs. het mooiste is over voor je
G
GezelligheidLid
Natozlato zei:
5HTP/L-trypofaan
Klik om te vergroten...

Ik heb in het verleden via dit forum vernomen dat 5htp echt iets is wat niet goed is.
Het zou de zelfde receptoren misbruiken als mdma.
Het zou van een plant komen die alleen in west-afrika groeit. En veel mensen dachten hun downfall van drugs ermee te kunnen opvangen.
Maar veroorzaakt meer problemen in je hoofd en is al helemaal geen aanrader met antidepressiva.

Als ik het goed heb.
Als iemand er meer van weet hoor ik het graag.
L
Levensgenieter🌈Lid
Gezelligheid zei:
helemaal geen aanrader met antidepressiva.
Klik om te vergroten...

Goed opgemerkt! Dit heb ik over het hoofd gezien. Dat moet de ts even navragen bij de dokter, of dit gecombineerd mag worden.
G
GezelligheidLid
Natozlato zei:
Goed opgemerkt! Dit heb ik over het hoofd gezien. Dat moet de ts even navragen bij de dokter, of dit gecombineerd mag worden.
Klik om te vergroten...

Ja zo vult iedereen elkaar dus aan op een forum.
Het is een leuk forum!
Ik zit er al een tijdje maar ga me nu wat meer actief opstellen.
Ik ben Facebook even helemaal zat met die zwarte piet discussies.
Dus ik verhuis even naar een ander platform.
Normaal zit ik voor mijn werk op Facebook en dat doe ik niet meer.
Nu kom ik hier kijken.
F
FerdFatoehausLid
Wat hier boven staat inderdaad.

En probeer de komende tijd van de alcohol en drugs af te blijven. Gezond leven qua voeding en beweging, dat kan ook helpen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."