#1
Hai allemaal ,
Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik heb 5 weken geleden voor het eerst allemaal soorten drugs door elkaar heen gebruikt .(ik weet dat het niet goed is en niet slim was want ik zit aan de antidepressiva ) ik heb coke,speed en wiet gebruikt (wiet gerookt)
Mijn angstige ervaring :
Ik zat met vrienden in de woonkamer en ik had coke en speed gebruikt en ik had net een jointje gerookt . Oppeens voelde ik dat er iets niet goed ging ik zag al me vrienden op me af komen waardoor ik erg bang werd en naar me kamer liep (boven).even later kwam een vriendin naar me toe en ik keek naar haar , en het beeld van mij bleef op een een of andere manier stilstaan waardoor ik heel erg paranoia werd. Ik ging oppeens schreeuwen en liggen schoppen omdat het beeld bleef hangen (ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen dit is mijn ervaring). Op een gegeven moment heb ik me ogen dicht gedaan (maar daar bleef dat beeld ook in hangen ) toen heb ik me handen voor me ogen gedaan en me ogen weer geopend en toen was het weg . Het was heel BEANGSTIGEND en ik heb sinds dien paniekaanvallen (BTW ik had 1 nacht doorgehaald dat was de 2e nacht dat het gebeurde )
Ik hoop dat iemand mij hierover kan inlichten en helpen
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen was dit een bad trip of iets anders
Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik heb 5 weken geleden voor het eerst allemaal soorten drugs door elkaar heen gebruikt .(ik weet dat het niet goed is en niet slim was want ik zit aan de antidepressiva ) ik heb coke,speed en wiet gebruikt (wiet gerookt)
Mijn angstige ervaring :
Ik zat met vrienden in de woonkamer en ik had coke en speed gebruikt en ik had net een jointje gerookt . Oppeens voelde ik dat er iets niet goed ging ik zag al me vrienden op me af komen waardoor ik erg bang werd en naar me kamer liep (boven).even later kwam een vriendin naar me toe en ik keek naar haar , en het beeld van mij bleef op een een of andere manier stilstaan waardoor ik heel erg paranoia werd. Ik ging oppeens schreeuwen en liggen schoppen omdat het beeld bleef hangen (ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen dit is mijn ervaring). Op een gegeven moment heb ik me ogen dicht gedaan (maar daar bleef dat beeld ook in hangen ) toen heb ik me handen voor me ogen gedaan en me ogen weer geopend en toen was het weg . Het was heel BEANGSTIGEND en ik heb sinds dien paniekaanvallen (BTW ik had 1 nacht doorgehaald dat was de 2e nacht dat het gebeurde )
Ik hoop dat iemand mij hierover kan inlichten en helpen
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen was dit een bad trip of iets anders