#1
Hallo ouwe snatsduiven,
Heb jij in de afgelopen maand drugs gebruikt, terwijl je van te voren van plan was dit niet te doen en ondanks deze voornemen alsnog gebruikt hebt? En heb je hier spijt van / hoe voel je je hierover?
En was dit gebruik het waard of heb je alleen gebruikt omdat je 'stemmetje' in je hoofd hier zin in had en jij dit niet kon weerstaan?
Ik heb wel eens coke gebruikt op avonden waar ik geen drugs wou gebruiken, ik had hier achteraf weinig spijt van omdat ik, ondanks mijn voornemens, niet (ik let hier goed op) problematisch gebruik, ik de rest van mijn leven goed op orde heb en niet vaak drugs gebruik terwijl ik dit liever niet wil. Een enkele keer had ik wel spijt van een weekendje aan de speed, want na 3 dagen wakker te zijn geweest kwam ik op school en moest ik een Duits mondeling geven (6 vwo) en hier wist ik letterlijk geen enkel Duits woord meer, achja van die momenten leer je.
Ik merk dat ik echt ontzettend lange verhalen lul maar boeie, lekker dom lullen niks mis mee a sahbi
Heb jij in de afgelopen maand drugs gebruikt, terwijl je van te voren van plan was dit niet te doen en ondanks deze voornemen alsnog gebruikt hebt? En heb je hier spijt van / hoe voel je je hierover?
En was dit gebruik het waard of heb je alleen gebruikt omdat je 'stemmetje' in je hoofd hier zin in had en jij dit niet kon weerstaan?
Ik heb wel eens coke gebruikt op avonden waar ik geen drugs wou gebruiken, ik had hier achteraf weinig spijt van omdat ik, ondanks mijn voornemens, niet (ik let hier goed op) problematisch gebruik, ik de rest van mijn leven goed op orde heb en niet vaak drugs gebruik terwijl ik dit liever niet wil. Een enkele keer had ik wel spijt van een weekendje aan de speed, want na 3 dagen wakker te zijn geweest kwam ik op school en moest ik een Duits mondeling geven (6 vwo) en hier wist ik letterlijk geen enkel Duits woord meer, achja van die momenten leer je.
Ik merk dat ik echt ontzettend lange verhalen lul maar boeie, lekker dom lullen niks mis mee a sahbi