Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over in 2006 gebruikte stack2

Vraag over in 2006 gebruikte stack2

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedeavond Syl,

Er zat een combinatie van 1.3 DMAA in en Ephedrine.
DMAA zorgt voor de opwekking van adrenaline en gaat eetlust volledig tegen.

Ik gebruikte dit vroeger tijdens powerliften veel.. In sommige pre workouts (illegaal) zitten deze stoffen nog.

Van teveel gebruik een ziekte krijgen heb ik nog nooit gehoord, maar kan me er bij deze stoffen wel iets bij voorstellen.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er zijn zoveel verschillende stackers geweest. Doorgaans samengesteld met een van de volgende middelen: 1,3-DMAA, Efedrine, Yohimbine, Caffeine en nog wat slappe stimulanten/honger onderdrukkers.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen idee of ik het op de juiste plek plaatst.

In 2006 kwam een vriend van mijn ex met stack2 aan.
Het zou een fantastische fatburner zijn die ook nog eens veel energie gaf.
Die vriend zorgde elke x dat ik nieuwe pot had.
Ik wist wel dat hij het in een vitamine store kocht maar niet dat dit onder de toonbank werd verkocht.
En dit dus eigenlijk niet eens verkocht mocht worden.
Ik begon ermee en sporte daarnaast dagelijks in sportschool.
Ik viel in korte tijd ruim 15 kilo af.
Maar lang kon ik er niet van genieten want ik werd ziek.
Moest dus stoppen met sporten en 'n ook geen stack2 meer in.
Ik had onwijze pijn in mijn maag en leek hoogzwanger.
Ik heb slokdarm onderzoek gehad, darmonderzoek gehad, echo enz maar er werd niks gevonden.
Ik was al ruim 3 mnd doodziek, kon ging steeds meer achteruit.
Ik kon amper nog op mijn benen staan en heb zelfs de begravenis van opa moeten missen.
Heb toen snachts zo veel moeten overgeven dat mijn spuug gewoon donkergroen was.
Ik was ook uitgedroogd.
Ben toen opgenomen in het ziekenhuis, waar ik een week heb gelegen.
Daar bleek na 3 dagen dat ik een bacterie in mijn darm had.

De 15 kilo zat er inmiddels al weer bij aan.
Door die bacterie is mijn darmwand blijvend beschadigd.
Ik heb er een darmziekte aan overgehouden welke nooit meer over gaat.
Ik slik sinds 2006 medicatie voor de pijn zenuw.
Om de 3 jaar ong lig ik ruim 3 mnd plat van de pijn.
Ik kan dan niks meer en lijk echt hoog zwanger.
Onderzoeken in ziekenhuis wijzen niks uit.
Het trekt na zo'n 3 mnd langzaam weer vanzelf weg.
Dagelijks heb ik last van hele opgezette buik.

Ik heb nooit kunnen achter halen wat er nu precies in die stack2 gezeten heeft.
Wel ga ik er vanuit dat ik door de stack2 zo ziek ben geworden.
Je kreeg er een opgejaagd gevoel van, hartkloppingen enz.
Sowieso veel caffeine.
Toch vraag ik me nog steeds af of er soms speed in heeft gezeten.

Iemand hier die ook bekend is met stack2 en er meer over weet??.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
Extase zei:
Goedeavond Syl,

Er zat een combinatie van 1.3 DMAA in en Ephedrine.
DMAA zorgt voor de opwekking van adrenaline en gaat eetlust volledig tegen.

Ik gebruikte dit vroeger tijdens powerliften veel.. In sommige pre workouts (illegaal) zitten deze stoffen nog.

Van teveel gebruik een ziekte krijgen heb ik nog nooit gehoord, maar kan me er bij deze stoffen wel iets bij voorstellen.
Klik om te vergroten...

Dank je wel voor je reactie!!.
Ik slikte die capsules.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je de dokter niet verteld wat je nam? In deze diet pills zit o.a. ephedrine en caffeine. Naar mijn weten geen 1.3 DMAA, maar ik kan het mis hebben. Werd vroeger namelijk veel gebruikt in dat wereldje.

Of er een correlatie is tussen het gebruik van deze middelen en je klachten kan niemand je hier vertellen. Dit moet je bespreken met een arts. Kan me voorstellen dat overmatig en langdurig gebruik van deze pillen in combinatie met weinig en slecht eten best impact kan hebben op je lichaam.

Slimmere food choices en meer bewegen is de enige juiste manier om gewicht kwijt te raken, hoe afgezaagd dat ook mag klinken. Dit soort pillen zijn alleen voor bodybuilders die ongezond lage vet percentages moeten behalen. Heel veel sterkte met je herstel!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ja, Stackers zat Ephedrine in ( Ma Huang ).. Stack2 weet ik niet.. Ephedrine werd op een gegeven moment verboden.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
F.E.A.R. zei:
Heb je de dokter niet verteld wat je nam? In deze diet pills zit o.a. ephedrine en caffeine. Naar mijn weten geen 1.3 DMAA, maar ik kan het mis hebben. Werd vroeger namelijk veel gebruikt in dat wereldje.

Of er een correlatie is tussen het gebruik van deze middelen en je klachten kan niemand je hier vertellen. Dit moet je bespreken met een arts. Kan me voorstellen dat overmatig en langdurig gebruik van deze pillen in combinatie met weinig en slecht eten best impact kan hebben op je lichaam.

Slimmere food choices en meer bewegen is de enige juiste manier om gewicht kwijt te raken, hoe afgezaagd dat ook mag klinken. Dit soort pillen zijn alleen voor bodybuilders die ongezond lage vet percentages moeten behalen. Heel veel sterkte met je herstel!
Klik om te vergroten...

Toen ik erachter kwam dat stack2 verboden was durfde ik niks tegen dokter te zeggen.
Ik schaamde me en voelde me super naïef.
Tijdens het afkicken van mijn speed verslaving heb ik 1 ding geleerd.
Wees altijd eerlijk tegen de artsen en hulpverleners.
Juist dan kunnen ze je het allerbeste helpen.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
1,3-DMAA is ook het eerste waar ik aan moest denken. Vaak zaten er ook grote hoeveelheden taurine en GABA gerelateerde aminozuren in wat dus een ontspannend effect zou moeten geven naast de noradrenaline verhogende eigenschappen van 1,3-DMAA.

Een bacteriële infectie wijst vaak op een verlaagde weerstand wat natuurlijk goed veroorzaakt kan worden door drugs gebruik.

1,3-DMAA lijkt qua moleculaire structuur veel op Amfetamine echter waarbij de (benzeen)ring grofweg door de helft geknipt is. Hierdoor lijken de dopamine gerelateerde effecten weg te vallen en enkel noradrenaline verhogende effecten gefaciliteerd te worden.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jmths zei:
1,3-DMAA is ook het eerste waar ik aan moest denken. Vaak zaten er ook grote hoeveelheden taurine en GABA gerelateerde aminozuren in wat dus een ontspannend effect zou moeten geven naast de noradrenaline verhogende eigenschappen van 1,3-DMAA.

Een bacteriële infectie wijst vaak op een verlaagde weerstand wat natuurlijk goed veroorzaakt kan worden door drugs gebruik.

1,3-DMAA lijkt qua moleculaire structuur veel op Amfetamine echter waarbij de (benzeen)ring grofweg door de helft geknipt is. Hierdoor lijken de dopamine gerelateerde effecten weg te vallen en enkel noradrenaline verhogende effecten gefaciliteerd te worden.
Klik om te vergroten...

Had toen ik stack2 gebruikte nog nooit speed gebruikt.
Nu ik natuurlijk weet wat je voelt bij speed, vind ik er wel gelijkenissen in zitten.
Bij stack2 kon ik ook heel opgejaagd gevoel hebben, hartkloppingen en veel energie.
Heb zelfs wel eens gedacht dat er mischien wel speed in had gezeten. 😄

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."