Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNexusflip. Maar dan eerst 2cb en dan xtc

Nexusflip. Maar dan eerst 2cb en dan xtc

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#1
In april staat weer een feestje gepland.
Nu hadden we dit weekend ook soort van feestje. We hebben 2cb genomen. Uiteindelijk kwamen we op een punt dat je merkt dat de 2cb uitwerkt, maar we eigenlijk nog wel zin hebben om te gaan. We hadden dus enorm zin om xtc te pakken.
Niet gedaan. Niet bij ons. En te kort geleden voor xtc.

In april willen we dit wel doen. In eerste instantie was het idee gewoon xtc. Maar we willen toch dit eens proberen.

Feestje is meestal van 23.00u tot 6.00u
Wat is handig qua tijdsindeling?
Met xtc pak ik meestal tegen 23.30/00.00. En tegen 2.00/3.00 pak ik wat bij.

2cb trip ik 4 uurtje op. Waarvan ik het laatste uurtje echt wel helderder ben. Mijn idee is om xtc te pakken 3 uur na inname van 2cb?
Dus 2cb innemen bij binnenkomst?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meestal wordt bij een nexusflip óf de 2C-B tegelijkertijd met de MDMA ingenomen (zodat de middelen elkaars effect versterken), óf eerst de MDMA wordt ingenomen en als die begint uit te werken de 2C-B (zodat de middelen naadloos in elkaar overgaan en elkaars unieke effecten te accentueren).

Als je eerst 2C-B neemt en daarna MDMA, ik weet niet of die sferen goed bij elkaar passen.

Ik ben zelf heel erg fan van eerst de MDMA en daarna de 2C-B. Dat was ook de favoriete combinatie van Alexander Shulgin.
Je krijgt dan eerst de liefdevolle en empathische space van MDMA. Vlak voordat die space begint uit te werken (en je cravings krijgt en wat geïrriteerd raakt) neem ik dan de 2C-B in. De space van MDMA gaat dan naadloos over in de space van 2C-B. Die 2C-B is dan niet heel trippy meer. Maar je raakt in een enigszins naar binnen gekeerde space waarbij je de emoties die tijdens de MDMA-space zijn losgekomen optimaal kan overpeinzen.
Je komt dan niet in een heel feestelijke stemming. Maar ik vind het wel ideaal voor de terugreis naar huis. Deze combinatie was de favoriet van Alexander Shulgin juist omdat de middelen dan elkaars therapeutische aspecten versterken.

Als je het andersom van plan bent dan ben ik wel benieuwd naar je ervaringen op zich. Maar ik zou dus eerst de MDMA nemen :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Ik ben zelf heel erg fan van eerst de MDMA en daarna de 2C-B. Dat was ook de favoriete combinatie van Alexander Shulgin.
Je krijgt dan eerst de liefdevolle en empathische space van MDMA. Vlak voordat die space begint uit te werken (en je cravings krijgt en wat geïrriteerd raakt) neem ik dan de 2C-B in. De space van MDMA gaat dan naadloos over in de space van 2C-B. Die 2C-B is dan niet heel trippy meer. Maar je raakt in een enigszins naar binnen gekeerde space waarbij je de emoties die tijdens de MDMA-space zijn losgekomen optimaal kan overpeinzen.
Je komt dan niet in een heel feestelijke stemming. Maar ik vind het wel ideaal voor de terugreis naar huis. Deze combinatie was de favoriet van Alexander Shulgin juist omdat de middelen dan elkaars therapeutische aspecten versterken.
Klik om te vergroten...
Interesting... :thinking:
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerst xtc en dan 2cb heb ik al een paar keer gedaan. En ook prima bevallen. Inderdaad heel fijn om mee te afteren.

Dit idee hebben we dus omdat we dit weekend beide zo'n gevoel hadden: ja nu zou ik wel xtc willen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rosie zei:
In april staat weer een feestje gepland.
Nu hadden we dit weekend ook soort van feestje. We hebben 2cb genomen. Uiteindelijk kwamen we op een punt dat je merkt dat de 2cb uitwerkt, maar we eigenlijk nog wel zin hebben om te gaan. We hadden dus enorm zin om xtc te pakken.
Niet gedaan. Niet bij ons. En te kort geleden voor xtc.

In april willen we dit wel doen. In eerste instantie was het idee gewoon xtc. Maar we willen toch dit eens proberen.

Feestje is meestal van 23.00u tot 6.00u
Wat is handig qua tijdsindeling?
Met xtc pak ik meestal tegen 23.30/00.00. En tegen 2.00/3.00 pak ik wat bij.

2cb trip ik 4 uurtje op. Waarvan ik het laatste uurtje echt wel helderder ben. Mijn idee is om xtc te pakken 3 uur na inname van 2cb?
Dus 2cb innemen bij binnenkomst?
Klik om te vergroten...
Ik heb het alleen andersom gedaan. Dus eerst mdma en later pas 2cb. Dat werkte wel goed, geen last van een comedown oid.
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen report geschreven.
Nu 1 keer xtc na 2cb gedaan. Niet op dat feestje, die is uiteraard niet doorgegaan. En ik moet zeggen, dat bevalt mij wel!
Ik ben altijd beetje nerveus voorde inkick van xtc. Ik wordt bijna altijd misselijk en moet dan overgeven.
Nu de 2cb nog werkt ben ik nog lekker beetje aan het trippen. Tot dat langzaam overgaat in de xtc. Dat ik opeens bedenk: oh ik ben al aan! Jeeeey
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rosie zei:
Geen report geschreven.
Nu 1 keer xtc na 2cb gedaan. Niet op dat feestje, die is uiteraard niet doorgegaan. En ik moet zeggen, dat bevalt mij wel!
Ik ben altijd beetje nerveus voorde inkick van xtc. Ik wordt bijna altijd misselijk en moet dan overgeven.
Nu de 2cb nog werkt ben ik nog lekker beetje aan het trippen. Tot dat langzaam overgaat in de xtc. Dat ik opeens bedenk: oh ik ben al aan! Jeeeey
Klik om te vergroten...
Ik moet ook bijna altijd overgeven van xtc.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Ik moet ook bijna altijd overgeven van xtc.
Klik om te vergroten...
Ik ook. 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."