#1
In april staat weer een feestje gepland.
Nu hadden we dit weekend ook soort van feestje. We hebben 2cb genomen. Uiteindelijk kwamen we op een punt dat je merkt dat de 2cb uitwerkt, maar we eigenlijk nog wel zin hebben om te gaan. We hadden dus enorm zin om xtc te pakken.
Niet gedaan. Niet bij ons. En te kort geleden voor xtc.
In april willen we dit wel doen. In eerste instantie was het idee gewoon xtc. Maar we willen toch dit eens proberen.
Feestje is meestal van 23.00u tot 6.00u
Wat is handig qua tijdsindeling?
Met xtc pak ik meestal tegen 23.30/00.00. En tegen 2.00/3.00 pak ik wat bij.
2cb trip ik 4 uurtje op. Waarvan ik het laatste uurtje echt wel helderder ben. Mijn idee is om xtc te pakken 3 uur na inname van 2cb?
Dus 2cb innemen bij binnenkomst?
Nu hadden we dit weekend ook soort van feestje. We hebben 2cb genomen. Uiteindelijk kwamen we op een punt dat je merkt dat de 2cb uitwerkt, maar we eigenlijk nog wel zin hebben om te gaan. We hadden dus enorm zin om xtc te pakken.
Niet gedaan. Niet bij ons. En te kort geleden voor xtc.
In april willen we dit wel doen. In eerste instantie was het idee gewoon xtc. Maar we willen toch dit eens proberen.
Feestje is meestal van 23.00u tot 6.00u
Wat is handig qua tijdsindeling?
Met xtc pak ik meestal tegen 23.30/00.00. En tegen 2.00/3.00 pak ik wat bij.
2cb trip ik 4 uurtje op. Waarvan ik het laatste uurtje echt wel helderder ben. Mijn idee is om xtc te pakken 3 uur na inname van 2cb?
Dus 2cb innemen bij binnenkomst?