Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen vraag over drugs..

Een vraag over drugs..

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan een uiting van psychose of onderliggende aandoening zijn! Best stopt ze gelijk met alles wat met drugs te maken heeft!
K
KlootvioolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik Blow af en toe wel eens.. En die andere 2 meisjes in dit verhaal hebben het ook al vaker gedaan.

Op school tijdens een gesprek kwam iemand met het idee dat we ook wel weer eens even konde chille. Nou afgesproken.. Die week erop ging ik met wat vrienden naar Amsterdam. Nou ja ook gelijk daar even wat halen toch. Aangezien ik niet kan draaien haal ik altijd gewoon van die voorgedraaide joints. Deze waren echter nu wat langer dan normaal en 5 euro per stuk. De 1e had ik met een vriend opgerookt in Amsterdam. Was wel lekker en voelde gewoon aan als een joint. Afgelopen dinsdag ben ik met die 2 meisjes naar een rustig parkje gegaan om die 2e op te roken. De 1e effects waren gewoon leuk en normaal.. Dachten we.. Totdat dat 3e meisje hem helemaal begon te trippe.. Wij schrikken aangezien we dit nog nooit eerder meegemaakt hadden. We probeerden haar wat te laten drinken maar dat lukte niet echt. Toen ik de ambulance wou bellen begon ze wat te lache en grijnzen maar kon nog niet echt praten. Maar toen ambulance afgekapt. Toen zijn we met zijn 3e door dat parkje gelopen. Dat meisje leek weer normaal te kunnen doen. Even later zij ze ik trip m weer.. ik heb haar vast gehouden en op een bankje neergezet. Ook ik en dat andere meisje begonnen zich raar te voelen.. Na een half uur rare waanideeeen en best bang zijn met dat 3e meisje nog naast ons die aan het flippe was en wij gewoon geruststelle. Toch maar weer ambulance gebeld. Toen die kwam zijden ze echter dat ze waarschijnlijk gewoon gespannen er in was gegaan en dus daarom zo deed. Ze was alleen maar aan het dromen dus het was niet erg. Even slapen en het was weer over. Nou zijn we dus gaan slapen die avond. De volgende ochtend heb ik die 2 meisjes een berichtje gestuurd met of het goed met ze ging en of ze nog nachtmerries hadden gehad.. Dat 3e meisje antwoorde met jaa! hoe weet je dat.. ik heb idd een nachtmerrie gehad.. dat bleek uiteindelijk dus die dag ervoor allemaal gebeurd te zijn. Hebben we haar ook duidelijk gemaakt. Later reageerde het 3e meisje niet op smsjes van mij en het andere meisje.. we waren ongerust.. maar ze scheen gewoon op stage te zitten. Ze belde ons later heel vrolijk op. Gisteravond belde ze weer.. ze wou naar dat parkje! Dus ik na lang twijfelen de bus gepakt naar hun toe en daarna de bus met ze 3en gepakt naar de plaats van onze school en dat parkje. Dat 3e meisje was helemaal geobsedeerd door dat parkje. Uiteindelijk zijn we er toch niet naar toe gegaan.. en zijn we in de mac beland. Aangezien dat andere meisje en ik niet durfde. We waren er echt bang.. Dat 3e meisje deed zo raar.. Zo was ze helemaal niet.. ze was echt apart bezig. Als ik in haar ogen keek leek het net of er iets was ook. Misschien moet ze nog ontnuchteren van gisteren? maarja wij waren ook redelijk normaal.. niet fit maar konden wel normaal doen. Soms zag je ook dat dat 3e meisje ergens van schrok.. en vroeg ze aan ons wat ze ook al weer allemaal zei.. ook zei ze vaak hetzelfde en als we zijden dat ze het al gezegd had snapte ze er niks van. Ze moest en moest nog steeds naar dat parkje. Dat andere meisje en ik dachten echt dat er een geest in het 3e meisje zat ofzo die naar dat parkje moest nog iets afhandelen. Het leek allemaal echt zo'n verhaal als in een film.

Heeft iemand ervaring met voorgedraaide joints ( ik heb m wel uit amsterdam dan?) of ze daar ook vaak andere drugs in stoppen dan alleen maar wiet of hasj? of heeft iemand ervaring met dit verhaal? dat iemand herkent wat dit inhoud en of die nog even zo blijft etc?

iniedergeval bedankt :wink:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb vroeger behoorlijk wat voorgedraaide joints gerookt, maar ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Het gebeurde wel af en toe dat iemand een beetje angstig of ziek werd en daar hoef je je dan ook niet zo druk over te maken. De kans dat er andere drugs dan wiet/hash in je joint zitten is nihil als je ze gewoon bij een coffeeshop hebt gehaald.
Het lijkt me in ieder geval wel zo goed om niet meer te blowen voor dat meisje als ze opeens zo vreemd doet de dag nadat ze heeft geblowd. Als het rare gedrag aanhoudt, heb je denk ik een goede reden om bezorgd te zijn.
l
liiszaaLid
01-01-2024, 00:00
#4
weetje zeker dat ze na haar stage niks (anders) meer heeft gebruikt?
K
KlootvioolLid
01-01-2024, 00:00
#5
jaa!!100% ken dat meisje goed genoeg om te weten dat die niks anders gebruikt.. Ze was vandaag overigens even langs gekomen langs mijn stage.. Ze zag er wel normaal uit eigenlijks.. kon geen vreemde symptonen zoals die van gisteravond herkennen.. Wel zei ze dat ze m vanmorge nog wel spacede.. dat er een reclame was van purl optisiean ofzo haha:P en dat ze dacht dat die vrachtauto haar aan ging rijden.. Maar voorderest ging het wel goed geloof ik..

Gister had ze me nog wel verteld dat ze dinsdag dus in dat parkje toen ze m tripte dat ze alles in detail zag.. Ze wist nog precies dat er een vrouw met een rode fietstas was.. een man met een hanekam.. Ook wat details over mij.. wat voor kleur shirt ik aan had met wat voor opdruk erop stond en precies hoe mijn veters zaten wist ze allemaal nog.. terwijl ik mijn jas half open had en dus niet echt duidelijk zichtbaar was..

Heb haar vandaag nog niet zo lang gesproken.. maar op het 1e gezicht leek het wel gezond zeg maar.. Dus we zullen het nog even aanzien.. zie haar morgen denk ik nog wel weer even dus..
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Na LSD of paddo's is het normaal om een grote verbondenheid met een bepaalde plaats te voelen maar blijkbaar kan het dus ook van wiet want dat ze iets anders in je voorgerolde joint zouden draaien dan tabak & wiet lijkt me sterk, shop zou niet zo'n goeie reputatie hebben denk ik (of net wel :wink: )
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
dereisnietdebestemming zei:
Kan een uiting van psychose of onderliggende aandoening zijn! Best stopt ze gelijk met alles wat met drugs te maken heeft!
Klik om te vergroten...
Denk dat ze na 11 jaar wel gestopt is. 😆
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ganggang💯 zei:
Denk dat ze na 11 jaar wel gestopt is. 😆
Klik om te vergroten...
You never know 😆 Leek wel of ze bleven hangen was...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
dereisnietdebestemming zei:
You never know 😆 Leek wel of ze bleven hangen was...
Klik om te vergroten...
Klootviool is sinds de openingspost 11 jaar geleden niet meer online geweest. Dus you CAN know.
Tik of klik op de naam van het member en je ziet de datum staan.

Graag gedaan! Deze tip was gratis.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@dereisnietdebestemming hoe kwam je eigenlijk op dit topic? Welke zoekterm heb je dan in godsnaam gebruikt?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Natozlato zei:
@dereisnietdebestemming hoe kwam je eigenlijk op dit topic? Welke zoekterm heb je dan in godsnaam gebruikt?
Klik om te vergroten...
Er komen soms rare suggesties onder een nieuwer topic te staan dus ik snap verwarring wel. Maar het duidt er wel op dat je dan het topic niet leest maar meteen een reactie plaatst.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."