#1
Het zorgt net als bij mdma voor acute tolerantie dacht ik. Daarom heeft bijnemen niet zo veel zin. Een week later is die tolerantie weer weg.Hmm hoe kan het dan zo zijn dat bijpakken niet werkt en het alleen verlengd (ook mijn ervaring) dan zou ik toch ook gewoon terug naar mijn piek kunnen wat niet het geval was zou dubbele dosis in dit opzicht dan werken ? Dus stel je begint met 2 je bent klaar met het er eigenlijk nog wel zin in dat je er 4 bij jast ?
Je kunt je wel afvragen of het verstandig is om 2 weken achter elkaar harddrugs te gebruiken en te trippen.