Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB bevat papier?

2CB bevat papier?

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
transformated zei:
Sorry hoor maar ik trip nog op dpt
Klik om te vergroten...

Niet relevant voor dit topic? Hoe is het met je drugs pauze? Goed zo te lezen...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
🐺PsyTekz zei:
Niet relevant voor dit topic? Hoe is het met je drugs pauze? Goed zo te lezen...
Klik om te vergroten...
Hij komt er wel voor uit, en dat is altijd oke vind ik.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
8️⃣6️⃣ zei:
Hij komt er wel voor uit, en dat is altijd oke vind ik.
Klik om te vergroten...

Vind ik ook best oke, maar persoonlijk zou ik niet zo plezierig posten over gebruik in geval van ...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
🐺PsyTekz zei:
Vind ik ook best oke, maar persoonlijk zou ik niet zo plezierig posten over gebruik in geval van ...
Klik om te vergroten...
Beetje off-topic, maar ik ben verslaafd aan alcohol en wiet, tot rond 17.00 uur kan ik het droog houden. Daarnaast ben ik verslaafd aan voorgeschreven quetapine (anders slaap ik niet) en gebruik ik daar af en toe ook nog eens flualprazolam bij, gebruik ik minstens 1 keer per week een rc-disso, en trip ik gemiddeld om de 3 weken lol. Dan vergeet ik bijna dat ik regelmatig een microdosering pure pep neem, maar ik heb de laatste week mijn dagelijkse medicijn tegen ADD wellbutrin dan weer laten staan.

Of ik nu echt plezier heb, ik denk van niet, maar ik kan het niet laten schaapachtig te lachen nu ik dit post lol.

on topic:
2cb is een poeder, je kan het oplossen in water en dan wordt het een vloeistof, je kan er bindmiddel bij doen en persen en dan heb je een klein minipilletje genaamd pellet.

Maar wc papier of iets wat daaro lijkt is geen 2c-b nee. In die vorm kan je dat niet gedaan maken.

Maak eens zo'n propje open, wie weet zit er 2c-b poeder in, en kan je een afspraak maken bij de testservice in jouw regio/land om het te laten testen.

Al er geen poeder in zit ben je per definitie opgelicht en zou ik het wc papier niet laten testen, ik denk dat ze je gaan uitlachen.

Ik heb al veel dingen meegemaakt, zo vorige week nog iets ongelooflijks, dus ik sta niet te kijken van wc papier in capsules, ik heb al veel gekker meegemaakt. Wellicht heeft die gast eerst bommetjes gemaakt met 2c-b, maar kreeg hij toen het lumineuze idee om bij de plaatselijke smartshop lege capsules te gaan halen en daar zijn wc papier gevuld met 2cb heeft ingedaan.


Even geheel los, je hebt een heeeeeeeeel erg goeie weegschaal nodig die tot de 0,001 gram werkt om 10 a 20mg (dat is een beetje een normale dosering 2c-b) af te wegen, en die heeft de gemiddelde dealer niet, want die verkoopt meestal minimaal halve grammen (0,5 gram) en pillen. Dus ALS er 2c-b poeder in je wc papier zit is 95% kans dat de dealer dit op het oog heeft afgewogen en dan kan er of veel te weinig of het driedubbele van een normale dosering in je wc papier die in kje capsule zit zitten. Ik zou het dus niet zo maar nemen, mij is dat te link.

Ik vertrouw niet zo snel mensen meer, door schade en schande wijs geworden.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
8️⃣6️⃣ zei:
Dus je hebt niet gekeken TOEN je het kocht? Dat is toch ook wel opmerkelijk.

Als het mij echt zwaar tegenvalt dan ga ik gewoon terug naar de dealer, en dan wil ik mijn geld terug. Het is al wel eens voorgekomen dat ik opgelicht ben en mijn geld niet terug kreeg. (..)
Klik om te vergroten...

Ik denk dat er veel momenten zijn waarop een deal vluchtig en discreet gedaan wordt. Dat dat meer prioriteit krijgt dan een uitgebreide kwaliteitskeuring. Ik krijg meestal niet de kans om het uitgebreid te bestuderen hoor. Anders zou ik wel even een loepje erbij pakken, een reagenstestje doen en even met wat aceton rommelen ofzo, misschien zelfs TLC doen. Maar die tijd krijg ik meestal niet.

Sowieso denk ik dat het bij (sommige) dealers gevaarlijk kan zijn om te klagen of geld terug te vragen. In dit circuit kan je niet zo makkelijk naar de politie gaan, dus mensen zijn op zichzelf aangewezen. Als ze zich bedreigd voelen dan volgt er al snel geweld. Om die reden weet ik niet of je nou voor die paar tientjes terug moet gaan. Als het mis loopt dan sla je jezelf voor je kop dat je voor een paar tientjes zoveel problemen op de hals hebt gehaald. Tbh kan het geld mij meestal niet zoveel schelen. Als ik rommel krijg dan is het jammer maarja.. dat heb je soms in het illegale circuit. Je weet dat je niet op iemands woord kan vertrouwen en tegelijkertijd is dat het enige wat je hebt.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Ik denk dat er veel momenten zijn waarop een deal vluchtig en discreet gedaan wordt. Dat dat meer prioriteit krijgt dan een uitgebreide kwaliteitskeuring. Ik krijg meestal niet de kans om het uitgebreid te bestuderen hoor. Anders zou ik wel even een loepje erbij pakken, een reagenstestje doen en even met wat aceton rommelen ofzo, misschien zelfs TLC doen. Maar die tijd krijg ik meestal niet.

Sowieso denk ik dat het bij (sommige) dealers gevaarlijk kan zijn om te klagen of geld terug te vragen. In dit circuit kan je niet zo makkelijk naar de politie gaan, dus mensen zijn op zichzelf aangewezen. Als ze zich bedreigd voelen dan volgt er al snel geweld. Om die reden weet ik niet of je nou voor die paar tientjes terug moet gaan. Als het mis loopt dan sla je jezelf voor je kop dat je voor een paar tientjes zoveel problemen op de hals hebt gehaald. Tbh kan het geld mij meestal niet zoveel schelen. Als ik rommel krijg dan is het jammer maarja.. dat heb je soms in het illegale circuit. Je weet dat je niet op iemands woord kan vertrouwen en tegelijkertijd is dat het enige wat je hebt.
Klik om te vergroten...
Ik heb het gedaan, eind vorig jaar, gewaarschuwd bij mijn vrienden voor een dealer die mij had genaaid.

Uiteraard ruzie met de dealer, dreigementen van zijn kant en hem kwijt als contact.

Ik geloof niet dat een dealer die mensen naait achter ielke klant aan gaat die hij besodemieterd heeft. Ik geloof wel dat je als dealer niet dat soort geintjes kan veroorloven als je dealer bent, vertrouwen komt te voet en gaat te paard, je bent zo dealer af als je je klanten besodemietert.

edit;
mensen wegen 99% niet na, ik denk dat daar wel wat te halen valt als dealer zijnde. Daarom zijn de meeste grammetjes coke geen gram, maar 0,7 a 0,8. Pillen en zegels zijn vaak minder dan mee geadverteerd, maar zolang dat op te lossen valt door er meerdere te nemen dan valt de schade ook wel mee. Beetje versnijden tot of net over de 50% gaat ook nog wel, maar als je paracetamolletjes gaat verkopen of pure caffeine dan heb je al snel geen klanten meer hoor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."