Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB bevat papier?

2CB bevat papier?

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als er geen poeder op dat papier zit ben je waarschijnlijk opgelicht.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is een beetje dubbelop zo: een bommetje in een capsule. Mogelijk is dat gedaan omdat degene die de capsules gemaakt heeft bezorgd was dat die capsules zouden opengaan op het moment dat ze samengedrukt worden. Dat kan gebeuren. Dan zou ik dit nog wel een enigszins logische optie vinden.
T
TimmeeeeehLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste forumleden, ik heb laatst 2cb gehaald in capsules. Nu zit er in die capsules een soort van papier het lijkt wel een propje wc papier. Is dit normaal zit het poeder in het papier? Kan ik dit gewoon innemen of ben ik opgelicht ofzo? Hierbij nog een foto hoe ze er uit zien:
Bij voorbaat dank!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maak de capsule open en kijk wat er in het papiertje zit. Is het poeder dan vervolgens naar het testcentrum en na een week weet je of het 2-cb is.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sorry hoor maar ik trip nog op dpt maar wc papier, phaha🤣🤣🤣 dat heb ik wel nog nooit gehoord haha😂😂😂😂😂wth
T
TimmeeeeehLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hartstikke bedankt allemaal voor de reacties, ik ga er eentje open maken en laten testen. Bedankt !
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laat het testen op restjes stront🤣🤣🤣
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gouden tip: de poedervorm kopen🤣🤣🤣
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
transformated zei:
Laat het testen op restjes stront🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...
Bewaar dit even voor het onzin forum svp. TS stelt een legitieme vraag.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
Timmeeeeeh zei:
Hartstikke bedankt allemaal voor de reacties, ik ga er eentje open maken en laten testen. Bedankt !
Klik om te vergroten...
Laat je even weten of er poeder in het papier zit ?
Ben wel nieuwsgierig of er iets in zit.. :grin:
Dacht eerst dat je de troll kwam uithangen 🤣
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Timmeeeeeh zei:
Hartstikke bedankt allemaal voor de reacties, ik ga er eentje open maken en laten testen. Bedankt !
Klik om te vergroten...
Even ook uit nieuwsgierigheid , had je niet gezien dat er geen poeder maat papier in de capsules zat toen je het kocht ?
Als ik bij een dealer iets zou kopen dat in capsules hoort , en er zit papier in zou ik het in eerste instantie al niet aannemen en betalen.
T
TimmeeeeehLid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Laat je even weten of er poeder in het papier zit ?
Ben wel nieuwsgierig of er iets in zit.. :grin:
Dacht eerst dat je de troll kwam uithangen 🤣
Klik om te vergroten...

Hahahah nee er zat gelukkig wel poeder in maar merk al dat het best wel erg plakt en moeilijk terug in de capsule te doen is, ik denk dat het om die reden in het papier zat (het was een vloeitje trouwens waar het in zat)
T
TimmeeeeehLid
01-01-2024, 00:00
#13
inner_search zei:
Even ook uit nieuwsgierigheid , had je niet gezien dat er geen poeder maat papier in de capsules zat toen je het kocht ?
Als ik bij een dealer iets zou kopen dat in capsules hoort , en er zit papier in zou ik het in eerste instantie al niet aannemen en betalen.
Klik om te vergroten...
Nee had het van een vriend gekregen dus dacht zal wel goed wezen en het was donker, toen kwam ik thuis en zag ik het eigenlijk pas 🤣
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Timmeeeeeh zei:
Hahahah nee er zat gelukkig wel poeder in maar merk al dat het best wel erg plakt en moeilijk terug in de capsule te doen is, ik denk dat het om die reden in het papier zat (het was een vloeitje trouwens waar het in zat)
Klik om te vergroten...
Ik ken niet zo veel van 2cb , maar ik denk dat 2cb geen klevige substantie is maar echt gewoon poeder.

Correct me if i'm wrong pls, heb ik ook wat bij geleerd.

@Ganggang💯 is niet bedoeld als speculatie , maar als vraag of 2cb kleverig is..
Edit.
Kzou het niet nemen voor het getest is man/vrouw , van een vriend of niet..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gewoon even laten testen, speculeren over poeders, kleverig of niet heeft geen zin.
T
TimmeeeeehLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ganggang💯 zei:
Gewoon even laten testen, speculeren over poeders, kleverig of niet heeft geen zin.
Klik om te vergroten...
Ja ik ga het van de week laten testen
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dit was een leerzame trip.
T
TimmeeeeehLid
01-01-2024, 00:00
#18
inner_search zei:
Ik ken niet zo veel van 2cb , maar ik denk dat 2cb geen klevige substantie is maar echt gewoon poeder.

Correct me if i'm wrong pls, heb ik ook wat bij geleerd.

Edit.
Kzou het niet nemen voor het getest is man/vrouw , van een vriend of niet..
Klik om te vergroten...
inner_search zei:
Ik ken niet zo veel van 2cb , maar ik denk dat 2cb geen klevige substantie is maar echt gewoon poeder.

Correct me if i'm wrong pls, heb ik ook wat bij geleerd.

@Ganggang💯 is niet bedoeld als speculatie , maar als vraag of 2cb kleverig is..
Edit.
Kzou het niet nemen voor het getest is man/vrouw , van een vriend of niet..
Klik om te vergroten...
Oke dan ga ik het al helemaal laten testen haha bedankt !
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Timmeeeeeh zei:
Nee had het van een vriend gekregen dus dacht zal wel goed wezen en het was donker, toen kwam ik thuis en zag ik het eigenlijk pas 🤣
Klik om te vergroten...
Waarom geen licht aangedaan?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dus je hebt niet gekeken TOEN je het kocht? Dat is toch ook wel opmerkelijk.

Als het mij echt zwaar tegenvalt dan ga ik gewoon terug naar de dealer, en dan wil ik mijn geld terug. Het is al wel eens voorgekomen dat ik opgelicht ben en mijn geld niet terug kreeg. Toen kreeg de dealer in kwestie heel veel slechte reclame, ik niet blij, hij/zij (laat ik het zo algemeen mogelijk houden) niet blij met een stuk minder omzet en verlies van klanten. Zo werkt het immers ook in de 'normale' wereld toch ook?

Want voor mij is een dealer gewoon een verkoper/handelaar en ik ben gewoon klant.

edit;
'het was donker', eh, oke.......

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."