#1
Als er geen poeder op dat papier zit ben je waarschijnlijk opgelicht.
Bewaar dit even voor het onzin forum svp. TS stelt een legitieme vraag.Laat het testen op restjes stront🤣🤣🤣
Laat je even weten of er poeder in het papier zit ?Hartstikke bedankt allemaal voor de reacties, ik ga er eentje open maken en laten testen. Bedankt !
Even ook uit nieuwsgierigheid , had je niet gezien dat er geen poeder maat papier in de capsules zat toen je het kocht ?Hartstikke bedankt allemaal voor de reacties, ik ga er eentje open maken en laten testen. Bedankt !
Laat je even weten of er poeder in het papier zit ?
Ben wel nieuwsgierig of er iets in zit..
Dacht eerst dat je de troll kwam uithangen 🤣
Nee had het van een vriend gekregen dus dacht zal wel goed wezen en het was donker, toen kwam ik thuis en zag ik het eigenlijk pas 🤣Even ook uit nieuwsgierigheid , had je niet gezien dat er geen poeder maat papier in de capsules zat toen je het kocht ?
Als ik bij een dealer iets zou kopen dat in capsules hoort , en er zit papier in zou ik het in eerste instantie al niet aannemen en betalen.
Ik ken niet zo veel van 2cb , maar ik denk dat 2cb geen klevige substantie is maar echt gewoon poeder.Hahahah nee er zat gelukkig wel poeder in maar merk al dat het best wel erg plakt en moeilijk terug in de capsule te doen is, ik denk dat het om die reden in het papier zat (het was een vloeitje trouwens waar het in zat)
Ja ik ga het van de week laten testenGewoon even laten testen, speculeren over poeders, kleverig of niet heeft geen zin.
Ik ken niet zo veel van 2cb , maar ik denk dat 2cb geen klevige substantie is maar echt gewoon poeder.
Correct me if i'm wrong pls, heb ik ook wat bij geleerd.
Edit.
Kzou het niet nemen voor het getest is man/vrouw , van een vriend of niet..
Oke dan ga ik het al helemaal laten testen haha bedankt !Ik ken niet zo veel van 2cb , maar ik denk dat 2cb geen klevige substantie is maar echt gewoon poeder.
Correct me if i'm wrong pls, heb ik ook wat bij geleerd.
@Ganggang💯 is niet bedoeld als speculatie , maar als vraag of 2cb kleverig is..
Edit.
Kzou het niet nemen voor het getest is man/vrouw , van een vriend of niet..
Waarom geen licht aangedaan?Nee had het van een vriend gekregen dus dacht zal wel goed wezen en het was donker, toen kwam ik thuis en zag ik het eigenlijk pas 🤣
Sorry hoor maar ik trip nog op dpt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."