Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over coke en mdma

Vraagje over coke en mdma

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
Beste medewappies ,

Dit weekend is het zover we mogen weer , coke ,,mdma en blue69 bij ons. Nu vraag ik mij af als ik zo eerst een lekker lijntje coke neem en dan een uurtje ga chillen om vervolgens mdma te nemen. Kickt de mdma dan minder hard in omdat je coke in je bloed heb ?
Gr
b
benzzzyLid
Kort antwoord ja.

Verders is blue 69 vaak een mix van mdma speed ghb opgelost in een alcoholistische drank.

Coke mdma en ghb/mdma/speed combineren is zeer overantwoord.
Houd het bij of de blue 69 of de mdma.

En laat de coke voledig uit het spel alleen blue of mdma is meer Dan genoeg.
D
Diablo69Lid
benzzzy zei:
Kort antwoord ja.

Verders is blue 69 vaak een mix van mdma speed ghb opgelost in een alcoholistische drank.

Coke mdma en ghb/mdma/speed combineren is zeer overantwoord.
Houd het bij of de blue 69 of de mdma.

En laat de coke voledig uit het spel alleen blue of mdma is meer Dan genoeg.
Klik om te vergroten...
Toch nog even verslag ,had oo zich een heke fijne trip op de m , en kleine beetjes blue km t m effect wat terug te halen , Maar op een gegeven moment tikte ik een half flesje echter over. Voelde me wel Chill en heb zo'n 3 uur op een matras gelegen , Maa d toen ik opstond ging ik onmiddellijk knockout,,daarna heel veel zweten. Her lukte me ook echt niet meer om op te staan. Dus denk toch teveel ???
h
heyolLid
Ik heb al eens coke gedaan voor MDMA, ook een uurtje tussengelaten. Ik voelde de trip wel vrij hard - maar wel minder hard dan de andere keren zonder coke.
D
De DunneLid
Als je eerst coke neemt dan valt je mdma trip in het niet.
D
De DunneLid
Diablo69 zei:
Toch nog even verslag ,had oo zich een heke fijne trip op de m , en kleine beetjes blue km t m effect wat terug te halen , Maar op een gegeven moment tikte ik een half flesje echter over. Voelde me wel Chill en heb zo'n 3 uur op een matras gelegen , Maa d toen ik opstond ging ik onmiddellijk knockout,,daarna heel veel zweten. Her lukte me ook echt niet meer om op te staan. Dus denk toch teveel ???
Klik om te vergroten...
Je weet nooit wat er precies in zo een flesje zit. Kan teveel zijn of iets geheel anders qua stoffen.
b
benzzzyLid
Beter zelf blue maken
L
LodewijkieLid
Diablo69 zei:
Beste medewappies ,

Dit weekend is het zover we mogen weer , coke ,,mdma en blue69 bij ons. Nu vraag ik mij af als ik zo eerst een lekker lijntje coke neem en dan een uurtje ga chillen om vervolgens mdma te nemen. Kickt de mdma dan minder hard in omdat je coke in je bloed heb ?
Gr
Klik om te vergroten...
Kan iemand mij uitleggen wat Blue69 is en wat de dosis met gewenste effecten zijn?
Groeton
D
De DunneLid
Lodewijkie zei:
Kan iemand mij uitleggen wat Blue69 is en wat de dosis met gewenste effecten zijn?
Groeton
Klik om te vergroten...

www.drugsinfoteam.nl

Blue 69 | drugsinfoteam.nl

Ontvang gedetailleerde antwoorden op veelgestelde vragen over drugsgebruik, verslaving en gezondheid. Vertrouw op onze experts voor betrouwbare informatie
www.drugsinfoteam.nl
F
FerdFatoehausLid
Lodewijkie zei:
Groeton
Klik om te vergroten...
Een gure mix met onbekende hoeveelheden speed, mdma, GHB of een aantal obscure RC's. Geen aanrader dus.
B
BlyatmanLid
Ik zou die combinatie lekker achter wegen laten. Voor je eigen gezondheid en de risico’s die er aan vast zitten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."