Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heyol zei: Yooowww Normaal ging ik vandaag LSD doen, maar niet doorgegaan. Waren op den duur coke aan't snatsen, en ik zeg u: Heel de avond goed aantal lijnen gepakt, vies strak, en toen zo'n sigaret gerook met alleen pure weed in. (Ik heb bijna 0 ervaring met Weed/roken in algemeen)... Maar ik zeg u, net coke gedaan en blijkbaar pure kwaliteitsweed in 1 sigaret, zonder tabak. En echt nice jo!!! Normaal helemaal geen fan van weed... of roken in algemeen. Maar nu die combinatie: Heel mijn lijft tintelt,,, tot in mijn tenen/en vingers. Beetje GOA Muziek op (stuur goeie GOA playlists op). Echt een combinatie om meer te doen, beetje trip-achtige of XTC-achtige ervaring. Goed strak van coke, ma toch gechilled door weed.... Actief, wakker, sociaal, ma toch chill.... Zowa alle positivie aspecten van de strakheid van coke en de negatieve niet. Jazekerssss... Deze combinatie ga ik vaker doen... Echt nooit een fan van weed geweest ma na zo'n avond coke snuiven AFSLUITEN met goede kwaliteitsweed (puur in een sigaret zonder tabak) is echt een FUCKING aanrader!!! Alles tintelt, blij, strak ma toch ontspannen, geen cravings/depressies door de weed,... VIES VEEL COKE + BEEJTE WEED == FUCKING NICE & TINTELINGEN PS. Ook best veel alcohol op. PS. Nooit aan coke beginnen, best wel verslavend. MA FUCKING NICE! NOG IEMAND ZO GOEIE ERVARINGEN MET DE COKE-WEED COMIBNATIE???? Nooit gedacht dat dat zo goed kon zijn, voelt echt gewoon lekker!! Klik om te vergroten... Gappie! Dit lijkt me inderdaad heel fijn!! Wees je er wel van bewust dat coke (upper) en alcohol/wiet (downer) elkaar een beetje uitdoven. Nee, ik zeg niet dat je dit niet moet doen! Drugsgebruik doen we om ons lekker te voelen en dat werkt in deze! Maar let op. Het een werkt sneller uit dan het ander en je kan in een heftige reactie terecht komen, zorg dat je dit niet in je eentje gebruikt. Het risico op ongelukken blijft en het is lekker als iemand hulp kan inschakelen als de alcohol/wiet te snel uitwerken en jij met teveel coke in je neus zit.... samen zijn tijdens drugs is sowieso fijner in weet dat ik rijkelijk laat reageer maar doe er je voordeel mee de volgende keer"
"Leuk verslag! Zo een flink jaar later toch de vraag:gebruik je nog wel eens coke?"
"Rubber123 zei: Hi allemaal, Ik ben zo'n 4.5 week geleden staande gehouden tijdens een dorpsfeest rond 1:00 door twee agenten. Ik was al vanaf het einde van de middag aan het drinken en je kan het dus al raden; ik was aardig van de kaart. Ik had een vestje aan waar nog wat overblijfselen zaten van een festival. Dit had ik later pas door op de avond, anders had ik het 100% thuisgelaten. Hierin zat: - 1 hele XTC pil en wat kleine stukjes (totaal denk ik 1,75 pil) - Nog een paar korrels MDMA (0,2 gram) Verder had ik met een vriend een pakketje gehaald (0,5 gram coke) waar al aardig wat uitgehaald was. Ik was gaan pinnen en stond in een steegje toen er ineens twee agenten voor me stonden. Ze vroegen wat ik aan het doen was, maar omdat ik er zo van schrok weet ik er niet heel veel meer van. Ik heb de drugs die ik bij me had wel gelijk afgegeven. Ik weet dat ze vroegen waarom ik het niet alleen bij bier kon houden. Ik antwoorde hierop dat ik het bij me had om op een after bij iemand thuis te gebruiken, en dat ik nu nog niet had gebruikt. Ik geloof dat ze wel aardig waren. Ik heb alles ook netjes afgegeven en zover ik weet met alles meegewerkt. Ze vroegen om een ID, die ik niet bij me had. Wel had ik me rijbewijs bij me. Ze hebben een foto gemaakt van mijn rijbewijs en daar is het bij gebleven. Ik hoefde niet mee naar het politiebureau of ergens te tekenen (zover ik weet). Ook schreven ze zelf verder niks op. Ik ben met mijn zus naar huis gefietst, die het er de volgende dag wel over had dat ik sprak over een boete. Zelf kan ik me dit niet herinneren. Ik ben verder nog nooit in aanraking geweest met politie. Ook nog nooit een boete gehad. Mijn vraag: Denken jullie dat ik hier nog wat van ga horen? En zo ja, krijg ik dan een aantekening op mijn strafblad of een echt strafblad? Weten jullie een indicatie van een eventuele boete die ik nog kan verwachten? Krijg ik met een aantekening nog wel een VOG? Alvast bedankt, R. Klik om te vergroten... Ik heb zo het idee dat jij je geen zorgen hoeft te maken. Zonde van de vitamines, maar het aller beste dat je meewerkt met de politie. Zo heb je ook geen gezeur. Als ik jou was zou ik niets meer verwachten! Volgende keer wat minder bij hebben om de schade te beperken"
"Diablo69 zei: Beste medewappies , Dit weekend is het zover we mogen weer , coke ,,mdma en blue69 bij ons. Nu vraag ik mij af als ik zo eerst een lekker lijntje coke neem en dan een uurtje ga chillen om vervolgens mdma te nemen. Kickt de mdma dan minder hard in omdat je coke in je bloed heb ? Gr Klik om te vergroten... Kan iemand mij uitleggen wat Blue69 is en wat de dosis met gewenste effecten zijn? Groeton"