Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSerotonine syndroom ervaringen?

Serotonine syndroom ervaringen?

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
Ik laat zelf altijd aan iemand weten als ik wat gebruik, gewoon voor de zekerheid. Een vriend of m'n vriend.
A
AmisulprideLid
Ik heb SSRIs maar dat heeft mij nooit weerhouden de MMCs (4 ftw 3 is troep) en MDMA op flinke doseringen te gebruiken maar na een keer ging het op nummer 3 mmc toch wel mis. Mijn spieren begonnen spasmes te krijgen, de ergste hoofdpijn die ik ooit had gehad en steken in mijn lichaam van hels formaat. Niemand verteld of ambulance gebeld want niemand mocht het weten van het drugs gebruik natuurlijk. 5mg Lorazepam genomen om te slapen en de volgende ochtend ging het leuk een paar uur verder tot het zakte. Was dit serotonine syndroom? Mensen die het hebben gehad was dit een soortgelijke ervaring? Had dan wel geluk met 2 dagen
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
Amisulpride zei:
Ik heb SSRIs maar dat heeft mij nooit weerhouden de MMCs (4 ftw 3 is troep) en MDMA op flinke doseringen te gebruiken maar na een keer ging het op nummer 3 mmc toch wel mis. Mijn spieren begonnen spasmes te krijgen, de ergste hoofdpijn die ik ooit had gehad en steken in mijn lichaam van hels formaat. Niemand verteld of ambulance gebeld want niemand mocht het weten van het drugs gebruik natuurlijk. 5mg Lorazepam genomen om te slapen en de volgende ochtend ging het leuk een paar uur verder tot het zakte. Was dit serotonine syndroom? Mensen die het hebben gehad was dit een soortgelijke ervaring? Had dan wel geluk met 2 dagen
Klik om te vergroten...
Het zijn zeker wel de symptomen.
L
Levensgenieter🌈Lid

Wat is het serotoninesyndroom? | Jellinek

Bij het serotoninesyndroom is er sprake van sterk verhoogde serotonineconcentraties in het brein. Het is levensbedreigend.
www.jellinek.nl www.jellinek.nl

Ja, zo te lezen zijn dit bijbehorende symptomen. Ik heb er zelf gelukkig geen ervaring mee!
Vlgns mij is de kans daarop ook groter als je sowieso al SSRI's gebruikt.
R
RivalrieLid
Schade is volgens mij ook permanent:( geen serotonine drugs meer voor jou
A
AmisulprideLid
Nou in dat geval let op met SSRIs mensen
D
De DunneLid
Volgende keer beter naar de dokter met zoiets. Het kan namelijk echt goed fout gaan. Dan is het feit dat anderen achter je drugsgebruik komen je minste probleem..
R
Roze OlifantLid
Flink gevaarlijke combinatie, SSRI’s/SNRI’s met middelen die op serotonine werken.

Blij dat je er goed vanaf gekomen bent zonder de hulpdiensten in te schakelen. Het serotoninesyndroom kan dodelijk zijn, dus zou toch wat beter opletten en niet te beschaamd zijn om te bellen als het mis gaat.
A
AmisulprideLid
ketakoekjes zei:
Waarschijnlijk is het de omgeving die drugs als waarlijk duivels zien zoals meestal het geval is.
Klik om te vergroten...
Dit dus
R
RivalrieLid
Amisulpride zei:
Klik om te vergroten...
Waarom zou niemand het mogen weten eigenlijk ?
g
gebruiker292744Lid
Rivalrie zei:
Waarom zou niemand het mogen weten eigenlijk ?
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk is het de omgeving die drugs als waarlijk duivels zien zoals meestal het geval is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."