#1
Ketamine met fentanyl combinatie vragen. Komt goed!
goed zo, helder witte zaad leidertjes kunnen maar beter RAUS! π
Yes!!
Al dat vruchtbare gedoe daar gaat onze planeet van kapot!
Het verschilt pp idd en heeft vooral te maken met kunnen ontspannen. Als je voorovergebogen zit, rustig ademen en ontspannen, dan zijn je spieren relax en gaat die naald er zo in.Ik ben blij dat het bij jou geen pijn deed, bij mij wel.
Wtf gek!!!
Take it like a man!!!
Ik althans wel, tijdens handeling niks aan de hand maar ik stap de operatiekamer uit en ik verander in een lijk gek haha!
Drugs verdunnen je bloed, en cns depressants verlagen je bloeddruk ook nog eens.
Je gaat zeeeekeeer nokkie haha!
Denk hier nog maar even over na.
Eenmaal thuis na mijn behandeling dacht ik: lekker blowen om afleiding te vinden..!
Een paar minuten later gleed ik bewusteloos van mijn stoel en klapte ik op de grond.
Toen ik weer wakker werd dacht ik dat ik terug kwam van het vetste tekno feest ooit,
op zich zou ik je dat dus willen afraden, maar ja, dan je loopt wel een superfeest mis!
Ik heb ook eens de dag na een narcose geblowd. Advies: niet doen idd..Eenmaal thuis na mijn behandeling dacht ik: lekker blowen om afleiding te vinden..!
Een paar minuten later gleed ik bewusteloos van mijn stoel en klapte ik op de grond.
Toen ik weer wakker werd dacht ik dat ik terug kwam van het vetste tekno feest ooit,
op zich zou ik je dat dus willen afraden, maar ja, dan je loopt wel een superfeest mis!
Ik zou narcose gebruiken..
Vind het altijd wel fijn (en raar) dat narcose helemaal geen tijd kost.Plaatselijk verdoven met een verdovings middel is echt meer dan genoeg. De ingreep duurt 10 minuten tops.
Ik weet wel dat het voor kinderen heel anders is.Mn dochter heeft het 3 keer gehad (helaas)
Fijn kan ik niet rijmen met narcose, het was horror voor dat meisje. En ze ontwaakte 3 maal vreselijk ellendig omdat ze zo in paniek was.
Maar ik snap wel dat anesthesie noodzakelijk is.
Olifantenpoepjes wegblazen noemden ze het, we hebben de kapjes nog.
Ik weet wel dat het voor kinderen heel anders is.
Ze weten niet wat ze moeten verwachten en raken in paniek. Een volwassene wel en accepteert het
Wat apart! Nachtmerries gehad tijdens de narcose of zo?Mn dochter heeft het 3 keer gehad (helaas)
Fijn kan ik niet rijmen met narcose, het was horror voor dat meisje. En ze ontwaakte 3 maal vreselijk ellendig omdat ze zo in paniek was.
Maar ik snap wel dat anesthesie noodzakelijk is.
Olifantenpoepjes wegblazen noemden ze het, we hebben de kapjes nog.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."