Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug voor tijdens sterilisatie?

Welke drug voor tijdens sterilisatie?

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ketamine met fentanyl combinatie vragen. Komt goed!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gympie zei:
goed zo, helder witte zaad leidertjes kunnen maar beter RAUS! πŸ˜…
Klik om te vergroten...

Yes!!

Al dat vruchtbare gedoe daar gaat onze planeet van kapot!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Eve's drop zei:
Yes!!

Al dat vruchtbare gedoe daar gaat onze planeet van kapot!
Klik om te vergroten...

was een beetje een anti nazi grapje..
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#4
What the... je gaat toch geen ketamine nemen voor de plaatselijke verdoving?
Dat is zo voorbij en onwijs gevaarlijk als je andere verdovingen krijgt en arts weet van niks.

Artsen geven weleens ox als je spanning hebt, maar vraag een benzo aan de arts.ga niet zelf kloten met heavy middelen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blaatschaap zei:
Ik ben blij dat het bij jou geen pijn deed, bij mij wel.
Klik om te vergroten...
Het verschilt pp idd en heeft vooral te maken met kunnen ontspannen. Als je voorovergebogen zit, rustig ademen en ontspannen, dan zijn je spieren relax en gaat die naald er zo in.
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eve's drop zei:
Wtf gek!!!

Take it like a man!!!

Ik althans wel, tijdens handeling niks aan de hand maar ik stap de operatiekamer uit en ik verander in een lijk gek haha!

Drugs verdunnen je bloed, en cns depressants verlagen je bloeddruk ook nog eens.

Je gaat zeeeekeeer nokkie haha!

Denk hier nog maar even over na.
Klik om te vergroten...

Eenmaal thuis na mijn behandeling dacht ik: lekker blowen om afleiding te vinden..!
Een paar minuten later gleed ik bewusteloos van mijn stoel en klapte ik op de grond. :grimacing:

Toen ik weer wakker werd dacht ik dat ik terug kwam van het vetste tekno feest ooit,
op zich zou ik je dat dus willen afraden, maar ja, dan je loopt wel een superfeest mis!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#7
New Dawn zei:
Eenmaal thuis na mijn behandeling dacht ik: lekker blowen om afleiding te vinden..!
Een paar minuten later gleed ik bewusteloos van mijn stoel en klapte ik op de grond. :grimacing:

Toen ik weer wakker werd dacht ik dat ik terug kwam van het vetste tekno feest ooit,
op zich zou ik je dat dus willen afraden, maar ja, dan je loopt wel een superfeest mis!
Klik om te vergroten...

Probleem is wel dat je een behoorlijk blauwtje hebt gelopen op dat technofeest haha,

Liep een week mank van de pijn en die week daarna was het mentaal mank (soort psychisch pijntje) haha!

Ik kan het iedereen aanraden! Tenzij je niet van technofeestjes houd natuurlijk.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
New Dawn zei:
Eenmaal thuis na mijn behandeling dacht ik: lekker blowen om afleiding te vinden..!
Een paar minuten later gleed ik bewusteloos van mijn stoel en klapte ik op de grond. :grimacing:

Toen ik weer wakker werd dacht ik dat ik terug kwam van het vetste tekno feest ooit,
op zich zou ik je dat dus willen afraden, maar ja, dan je loopt wel een superfeest mis!
Klik om te vergroten...
Ik heb ook eens de dag na een narcose geblowd. Advies: niet doen idd.. :tearsofjoy:
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jesse Pinkvrouw zei:
Ik zou narcose gebruiken..
Klik om te vergroten...


Plaatselijk verdoven met een verdovings middel is echt meer dan genoeg. De ingreep duurt 10 minuten tops.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eve's drop zei:
Plaatselijk verdoven met een verdovings middel is echt meer dan genoeg. De ingreep duurt 10 minuten tops.
Klik om te vergroten...
Vind het altijd wel fijn (en raar) dat narcose helemaal geen tijd kost.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mn dochter heeft het 3 keer gehad (helaas)

Fijn kan ik niet rijmen met narcose, het was horror voor dat meisje. En ze ontwaakte 3 maal vreselijk ellendig omdat ze zo in paniek was.

Maar ik snap wel dat anesthesie noodzakelijk is.

Olifantenpoepjes wegblazen noemden ze het, we hebben de kapjes nog.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Eve's drop zei:
Mn dochter heeft het 3 keer gehad (helaas)

Fijn kan ik niet rijmen met narcose, het was horror voor dat meisje. En ze ontwaakte 3 maal vreselijk ellendig omdat ze zo in paniek was.

Maar ik snap wel dat anesthesie noodzakelijk is.

Olifantenpoepjes wegblazen noemden ze het, we hebben de kapjes nog.
Klik om te vergroten...
Ik weet wel dat het voor kinderen heel anders is.
Ze weten niet wat ze moeten verwachten en raken in paniek. Een volwassene wel en accepteert het
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mrloverdj zei:
Ik weet wel dat het voor kinderen heel anders is.
Ze weten niet wat ze moeten verwachten en raken in paniek. Een volwassene wel en accepteert het
Klik om te vergroten...


Snap ik, maar bij ontwaken is ieder mens anders en zijn sommige echt "humeurig" πŸ˜…
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eve's drop zei:
Mn dochter heeft het 3 keer gehad (helaas)

Fijn kan ik niet rijmen met narcose, het was horror voor dat meisje. En ze ontwaakte 3 maal vreselijk ellendig omdat ze zo in paniek was.

Maar ik snap wel dat anesthesie noodzakelijk is.

Olifantenpoepjes wegblazen noemden ze het, we hebben de kapjes nog.
Klik om te vergroten...
Wat apart! Nachtmerries gehad tijdens de narcose of zo?

Had daar als kind geen last van, dus zie narcose niet als iets ellendigs. Ik herinner me altijd dat ik het licht voel opkomen en dan is het eerste wat ik me herinner is dat ik in mijn beleving zonder dat er tijd verstreken is ineens wakker word.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#15
Plaatselijk prikje in de ballen man, je voelt niks joh.

Waarom in vredesnaam overal je hoofd vol met drugs proppen als er iets met pijn gepaard gaat.

Natuurlijke endorfines pakken de zooi prima op
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat een rare vraag...
Wtf man, gewoon wat ze je horen te geven tijdens de ingreep.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou narcose gebruiken..
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#18
Schijnt dat sommige narcose (anasthesie) middelen toch best wel lang aanwezig kunnen blijven in het lichaam.

Soms duurt het weken voordat het lichaam alle stoffen heeft verwerkt en is men dagenlang "suffer"
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geen idee. Maar ik ben dus blijkbaar in glas gaan staan en heb een diepe snee in mijn teen en kom daar nu pas achter. (Was onder invloed van 3-meO-PCP, dus verdoofd goed. Lol.

Heb trouwens ook weleens piercings laten zetten en mezelf onthaard dmv harsen onder invloed van disso’s, geen pijn.

Ketamine werkt sowieso. 😜

Hoe kom je hierbij? πŸ˜‚
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben benieuwd. Welke drug (rc of klassieker) zouden jullie gebruiken voor tijdens de sterilisatie (man) ??

Ikzelf zou gaan voor een combinatie aan ketamine en een benzodiazepinne. Geloof dat op behoorlijke hoeveelheden keta je lichaam minder voelt, en daardoor de verdovingsprikken en dat gevoel in je liezen minder/niet voelt.

Qua rc's zou ik gaan voor bromazolam icm 2fdck.


Waar zouden jullie voor kiezen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."