Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug voor tijdens sterilisatie?

Welke drug voor tijdens sterilisatie?

34 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
Ketamine met fentanyl combinatie vragen. Komt goed!
E
Eve's dropLid
Plaatselijk prikje in de ballen man, je voelt niks joh.

Waarom in vredesnaam overal je hoofd vol met drugs proppen als er iets met pijn gepaard gaat.

Natuurlijke endorfines pakken de zooi prima op
D
De DunneLid
Wat een rare vraag...
Wtf man, gewoon wat ze je horen te geven tijdens de ingreep.
S
SpyroLid
Geen idee. Maar ik ben dus blijkbaar in glas gaan staan en heb een diepe snee in mijn teen en kom daar nu pas achter. (Was onder invloed van 3-meO-PCP, dus verdoofd goed. Lol.

Heb trouwens ook weleens piercings laten zetten en mezelf onthaard dmv harsen onder invloed van disso’s, geen pijn.

Ketamine werkt sowieso. 😜

Hoe kom je hierbij? 😂
V
VchipLid
Ben benieuwd. Welke drug (rc of klassieker) zouden jullie gebruiken voor tijdens de sterilisatie (man) ??

Ikzelf zou gaan voor een combinatie aan ketamine en een benzodiazepinne. Geloof dat op behoorlijke hoeveelheden keta je lichaam minder voelt, en daardoor de verdovingsprikken en dat gevoel in je liezen minder/niet voelt.

Qua rc's zou ik gaan voor bromazolam icm 2fdck.

Waar zouden jullie voor kiezen?
E
Eve's dropLid
Wtf gek!!!

Take it like a man!!!

Ik althans wel, tijdens handeling niks aan de hand maar ik stap de operatiekamer uit en ik verander in een lijk gek haha!

Drugs verdunnen je bloed, en cns depressants verlagen je bloeddruk ook nog eens.

Je gaat zeeeekeeer nokkie haha!

Denk hier nog maar even over na.
V
VchipLid
Ik kom hierbij, doordat ik graag onvruchtbaar wil zijn en even geen beter alternatief weet. Je kan gaan voor plaatselijke verdoving, ruggenprik of algehele narcose. Maar ik denk dat plaatselijke verdoving onder invloed van keta, beter is,...
S
SpyroLid
PsychedelicMagic zei:
Ik kom hierbij, doordat ik graag onvruchtbaar wil zijn en even geen beter alternatief weet. Je kan gaan voor plaatselijke verdoving, ruggenprik of algehele narcose. Maar ik denk dat plaatselijke verdoving onder invloed van keta, beter is,...
Klik om te vergroten...
Je gaat niet zelf aan de slag hoop ik..? Als je dit gaat doen krijg je in het ziekenhuis toch verdoving.
E
Eve's dropLid
Ze gaan je ook niet helpen als je als zombie binnenloopt overigens, ze vragen je het hemd van het lijf en ook nog eens waarom en of je het wel zeker weet bla bla.

Met 3 kids was het gemakkelijk antwoorden, maar met disso's en benzo's?

Edit :

Het blijft hoe dan ook een soort van biologische amputatie/verminking.

Dat is iets anders als een tandarts waar een ingreep nodig is
C
Cruelti.Lid
Gwn zwaar onder invloed van een disso bij de dokter of tandarts komen, werkt altijd .
B
BlaatschaapLid
Ruggenprik doet best wel pijn als ze hem zetten, maar daarna voel je niks meer (vanaf het punt waar ze hem zetten tot beneden). Heb hem gehad voor een knie operatie. Best wel grappig om te zien hoe de chirurg met je been op z'n schouder het bloed naar beneden duwt terwijl voor je gevoel je benen nog op de operatietafel liggen :tongueout:

Ben ook een keer geopereerd aan m'n voorhuid, toen heb ik wel bewust voor algehele narcose gekozen omdat ik dat niet wou zien.

Ik zou niet zelf gaan dokteren met drugs + lokale verdoving in het ziekenhuis. Als er een vervelende wisselwerking is waardoor jij niet meer aanspreekbaar bent dan kan je het ziekenhuispersoneel op een verkeerd spoor zetten als zij niet weten wat je allemaal in je systeem hebt zitten. En als je ze eerlijk zegt wat je van plan bent dan betwijfel ik of ze daarmee instemmen.

Ik persoonlijk zou voor algehele narcose kiezen, lekker slapen en zodra je wakker wordt is het klaar :tongueout:
G
Gebruiker 0012685732Lid
Blaatschaap zei:
Ben ook een keer geopereerd aan m'n voorhuid, toen heb ik wel bewust voor algehele narcose gekozen omdat ik dat niet wou zien.
Klik om te vergroten...

kon er geen scherm voor ofzo?
klinkt wel een beetje disproportioneel.
J
Jesse PinkvrouwLid
Ik zou narcose gebruiken..
E
Eve's dropLid
Schijnt dat sommige narcose (anasthesie) middelen toch best wel lang aanwezig kunnen blijven in het lichaam.

Soms duurt het weken voordat het lichaam alle stoffen heeft verwerkt en is men dagenlang "suffer"
D
De DunneLid
Blaatschaap zei:
Ruggenprik doet best wel pijn als ze hem zetten, maar daarna voel je niks meer
Klik om te vergroten...
Nee hoor. Ik heb al 3x een ruggenprik gehad en is pijnloos. Het voelt wel gek als de naald tussen de wervels gaat maar niet gevoeliger als bloedprikken.
Wel hebben ze ene keer mis geprikt en dat deed wel zeer.
D
De DunneLid
Gympie zei:
kon er geen scherm voor ofzo?
klinkt wel een beetje disproportioneel.
Klik om te vergroten...
Nee man, juist gaaf! Ik heb met al mijn operaties via ruggenprik meegekeken op een scherm. Interessant!
E
Eve's dropLid
De Dunne zei:
Nee man, juist gaaf! Ik heb met al mijn operaties via ruggenprik meegekeken op een scherm. Interessant!
Klik om te vergroten...
BOSS!

Watch and learn,

Wie wil nou niet zijn/haar binnenkantje bekijken!
G
Gebruiker 0012685732Lid
De Dunne zei:
Klik om te vergroten...

ja.. kzou er ook geen probleem mee hebben een operatie aan m'n voorhuid te zien..
de ( na ) effecten van algehele narcose lijken me het niet waard.
best apart dat ze dat als optie hadden (?)
B
BlaatschaapLid
Overigens ben ik het wel eens met je opmerking over disproportioneel @Gympie , ik ben een beetje een bang schaap als het op operaties aankomt :tongueout:
E
Eve's dropLid
De dienstdoende chirurg liet mij die twee hele helderwitte zaadleidertjes nog zo mooi zien! Kijk zegt ie ze zijn eruit!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."