Ketamine met fentanyl combinatie vragen. Komt goed!
Je gaat niet zelf aan de slag hoop ik..? Als je dit gaat doen krijg je in het ziekenhuis toch verdoving.Ik kom hierbij, doordat ik graag onvruchtbaar wil zijn en even geen beter alternatief weet. Je kan gaan voor plaatselijke verdoving, ruggenprik of algehele narcose. Maar ik denk dat plaatselijke verdoving onder invloed van keta, beter is,...
Ben ook een keer geopereerd aan m'n voorhuid, toen heb ik wel bewust voor algehele narcose gekozen omdat ik dat niet wou zien.
Nee hoor. Ik heb al 3x een ruggenprik gehad en is pijnloos. Het voelt wel gek als de naald tussen de wervels gaat maar niet gevoeliger als bloedprikken.Ruggenprik doet best wel pijn als ze hem zetten, maar daarna voel je niks meer
Nee man, juist gaaf! Ik heb met al mijn operaties via ruggenprik meegekeken op een scherm. Interessant!kon er geen scherm voor ofzo?
klinkt wel een beetje disproportioneel.
BOSS!Nee man, juist gaaf! Ik heb met al mijn operaties via ruggenprik meegekeken op een scherm. Interessant!
Nee man, juist gaaf! Ik heb met al mijn operaties via ruggenprik meegekeken op een scherm. Interessant!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."