Voegt letterlijk niets toe. De “fruitversies” van mijn dealer zijn duurder, dus zal wel een nieuwe manier van centen verdienen zijn haha..
Kickt idd wel sneller in omdat je het opgelost inneemt, ipv dat die pil nog moet oplossen in je maag. I guess🤷♂️Mikken ze dan echt op minderjarige klanten daarmee ofzo? Vroeger hadden we geen smaakjes. Platkouwen die dingen en met een pilsje wegspoelen. Fabeltje dat ze sneller inkickten zo was stevige mond tot mond reclame. Hadden ze beter toen naar snoep gesmaakt 🤣.
Kickt idd wel sneller in omdat je het opgelost inneemt, ipv dat die pil nog moet oplossen in je maag. I guess🤷♂️
Ik kauw er sws op omdat ik geen pillen kan slikken. Hartstikke slecht voor je tanden maar voor 2x per jaar kijk ik t wel door de vingers.
Je zou het bijna zeggen inderdaad.Mikken ze dan echt op minderjarige klanten daarmee ofzo?
Ik loste vroeger paracetamol op in een glas water. Had wel het idee dat die sneller inkickte op deze manier!Mikken ze dan echt op minderjarige klanten daarmee ofzo? Vroeger hadden we geen smaakjes. Platkouwen die dingen en met een pilsje wegspoelen. Fabeltje dat ze sneller inkickten zo was stevige mond tot mond reclame. Hadden ze beter toen naar snoep gesmaakt 🤣.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."