#1
Lekker droog 😂Ik denk niet dat gefluoreerde drugs heel goed voor je gebit zijn, en al helemaal niet de stimulerende varianten daarvan.
(S) staat voor sarcastisch!
Lekker droog 😂Ik denk niet dat gefluoreerde drugs heel goed voor je gebit zijn, en al helemaal niet de stimulerende varianten daarvan.
Hier was ik mee bekend. Dat het oplossen in water en drinken extra schade voor het gebit oplevert is dus een fabeltje?Amfetamine is slecht voor je tanden omdat je er een droge mond van krijgt en gaat kaakklemmen of knarsetanden, en omdat je lang wakker blijf zodat dingen als persoonlijke hygiëne ook al snel minder aandacht krijgen. Een pH van 5-6 is haast neutraal dus totaal niet zuur.
Ah ja de ‘(s)’ is niet iedereen bekend natuurlijk, maar dat is bedoeld om sarcasme aan te duiden hahaha!Ik denk niet dat gefluoreerde drugs heel goed voor je gebit zijn, en al helemaal niet de stimulerende varianten daarvan.
Fluoride is Überhaupt niet gezond voor de tanden. Tandartsen zeggen van wel, maar juist door de fluoride blijf je bij ze terug komen. Laat staan inderdaad gefluoreerde drugs..Amfetamine is slecht voor je tanden omdat je er een droge mond van krijgt en gaat kaakklemmen of knarsetanden, en omdat je lang wakker blijf zodat dingen als persoonlijke hygiëne ook al snel minder aandacht krijgen. Een pH van 5-6 is haast neutraal dus totaal niet zuur.
Ik denk niet dat gefluoreerde drugs heel goed voor je gebit zijn, en al helemaal niet de stimulerende varianten daarvan.
Fluoride is slecht als en het teveel binnen krijgt weet ik, maar dat spul in het bitje spuug je natuurlijk weer uit. Volgensmij is het onder tandartsen wel een beetje een controversieel onderwerp, lang niet elke doet het namelijk (meer). Buiten het bestek van dit topic alleen hahaha. Ik poets nu in iedergeval altijd met tandpasta zonder fluoride en schuim-spulFluoride is Überhaupt niet gezond voor de tanden. Tandartsen zeggen van wel, maar juist door de fluoride blijf je bij ze terug komen. Laat staan inderdaad gefluoreerde drugs..
Waarom gingen winkels eerder open dan de sportscholen tijdens de lockdown??Wat is de functie van fluor dan in tandpasta? Kan me moeilijk voorstellen dat men iets wat slecht is voor de tanden slecht zou zijn voor je tanden?
Als je eens wist hoeveel gesponsord wordt door de pharmaceuten zou je er ziek en misselijk van worden ja!maar goed.. een huisarts heeft er mogelijk ook baat bij om z'n patiënten ziek te houden..
maar die verdenken we ook niet.. toch?
ja, daar heb ik wel het één en ander over gehoord..Als je eens wist hoeveel gesponsord wordt door de pharmaceuten zou je er ziek en misselijk van worden ja!
ja, helaas wel..Ik zeg niet alle (tand)artsen, maar helaas draait veel om geld en belangen in deze wereld...
Edit: waarom is DMT verboden en krijg je op recept antidepressiva bij je dealer (de huisarts) vergoed door de zorgverzekeraar en kan je alcohol en tabak in elke supermarkt kopen waar de overheid flink aan verdiend?
Zomaar wat vragen...
Ik zie dat mijn bericht niet helemaal correct was, heb het aangepast. Maar ik begrijp je punt, soms zijn er niet altijd antwoordenWaarom gingen winkels eerder open dan de sportscholen tijdens de lockdown??

Ik denk niet dat gefluoreerde drugs heel goed voor je gebit zijn, en al helemaal niet de stimulerende varianten daarvan.En zijn gefluorideerde drugs dan goed voor je gebit? Bij de tandarts moest ik als kind namelijk altijd fluoride in een bitje nemen! (S!!) 🤣
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."