#1
In alle tijden, heb ik elke vorm opgepakt zien worden door bovenstaande. Die lui kijken werk gericht en niet naar uiterlijk. Alleen je hoort andere doelgroepen eerder dan de “witte” (niet gemeen bedoeld) maar wanneer harry opgepakt wordt voor dealen, gaat die mee zonder gedoe vaak. Anderen gooien vaak een tantra over racisme en profileren. Terwijl dat gewoon 0% betrekking heeft tot de criminele overtreding. Want harry wordt net zo hard aangepakt als die iets doet wat niet juist is.Eens. De racismekaart word snel getrokken. Ik ken echt ladingen aan beveiligers. Nog nooit iets discriminerends vernomen wel overleggen en daar gaat het bij het opvallen van gedrag, bekende en kleding..geen foute kleding. Maar een jas aanhouden terwijl de rest schaarsgekleed zijn. Meestal is dat omdat er een hoop stash in zit. Of iemand die constant delen van z'n broek voelt. Totaal niet danst maar veel aanspraak heeft. Er zijn al heel wat smokkelschoentjes gevonden.
En gebruiken..dst boeit de beveiliging niet. De.organisatie heeft ook vele malen liever pillen qua sfeer(maar drank geeft omzet) maar het draait om imago en vergunningen..opzichtig gebruik en dealen is gewoon een no go.
Dealen is dus wel een issue. Neem je eigen spul mee. Want als het bij de politie komt kan het effect hebben op hun vergunning. En dat willen ze uiteraard koste wat kost voorkomen
Even een random naam als voorbeeld gebruikt. Sorry voor alle Harry’s die hier zijn!