Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is dit

Wat is dit

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#1
StraatPiraat zei:
Ik vind je houding en reactie op hem heel tof. Zoiets heeft bij mij ook indruk gemaakt. Ga zo door man!
Klik om te vergroten...
Zeker tijdens die eerste lockdown waren er zo ongelofelijk veel van dit soort lui in groepjes, vrijwel allemaal fúcking asociaal. Maar ik merkte meteen dat er bij hem echt iets niet lekker zat, als je dat in je eentje doet… Maar thanks man, ik hoop dat het indruk heeft gemaakt!
McGastenpsycholoog had mijn nieuwe functie moeten zijn!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
StraatPiraat zei:
Zijn vader ook!

Bekijk bijlage 27007

Wat een komische timing eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Come on… Onze hoop is gevestigd op the Holy Ghost… 🙏🏼
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flualhamdulillam zei:
Come on… Onze hoop is gevestigd op the Holy Ghost… 🙏🏼
Klik om te vergroten...
Ik ben niet gelovig, maar dit doet me denken aan een van mijn favoriete nummers. Op dit nummer kan ik echt een traantje wegpinken, zeker na het verlies van een vriend van mij een paar weken terug.
Dit is het nummer dat ik op mijn begrafenis wil horen.
Ik weet niet of je van metal houd maar als je de tijd hebt, zet een goede koptelefoon op of oortjes/speakers aan en luister goed naar het nummer.

Is this penance for my sins?
I gave everything for this phantom limb,
Holy Ghost, nothing lasts forever.

Now it's time to sink or swim,
I got nothing except this wasted hymn,
Holy Ghost, nothing lasts forever.
Klik om te vergroten...
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flualhamdulillam zei:
Goed nummer!! Ik zal hem vanavond nog eens luisteren tijdens ‘t wandelen, met koptelefoon! Ik kan haast alle muziek waarderen, ondanks ik niet snel voor metal zal kiezen als ik iets wil luisteren(vrijwel nooit, maar soms wel die richting op), het klinkt super man. Echt krachtig, is het enige woord wat ik kan verzinnen haha
Klik om te vergroten...
Krachtig is het sleutelwoord in metal voor mij. Ik heb nog meer nummers (zowel metal als niet metal) die echt emoties teweeg brengen. Interesse?
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#5
StraatPiraat zei:
Krachtig is het sleutelwoord in metal voor mij. Ik heb nog meer nummers (zowel metal als niet metal) die echt emoties teweeg brengen. Interesse?
Klik om te vergroten...
Sure my man! Kan daar op z’n tijd wel van genieten 😁
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#6
StraatPiraat zei:
Veel van de nummers die ik bedoel zijn niet in en op zichzelf verdrietig oid, maar ze brengen me terug naar een herinnering, een tijd of periode die een diepe afdruk op mijn hart heeft achter gelaten
Een paar die mij snel te binnen schieten;

In de tijd dat mijn leven eigenlijk ineens instortte en ik in een stroomversnelling van onzekerheid en onmacht raakte, stonden deze nummers aan mijn zij. Ik zit nu ook weer met tranen in m'n ogen te luisteren naar The Morning After van N'to. Deze nummers helpen mij met de gevoelens een 'fysieke' vorm geven en het daarmee makkelijker maken de gebeurtenissen die hieraan gekoppeld zijn een plekje te geven.

Een paar anderen die in diezelfde periode een grote rol voor mij heeft gespeeld zijn wat nummers van een toen nog heel onbekend en nu nog steeds relatief onbekend duo die erg uniek is in hun muziek, genaamd Verboten Berlin.

Als we een stukje verder terug in de tijd gaan heb ik nog 2 nummers. We spreken hier over ~2013, toen ik in de 1e klas zat op de middelbare en het echt moeilijk begon te krijgen met mijn mentale gesteldheid. Dit is niet echt te verwijten aan een gebeurtenis of situatie, maar hier denk ik ongeveer het eerst gemerkt te hebben dat ik depressief was (en ben).

Destijds begon ik net into hardcore te raken, zo ontdekte ik ook het genre UK Hardcore en daarmee S3rl (totaal niet vergelijkbaar met ons Nederlandse hardcore). Totaal in tegenspraak met wat hij normaal produceerde bracht hij deze remix uit van ene Syroscape (die verder van het internet verdwenen lijkt te zijn).
soundcloud.app.goo.gl

At Dusk (Feat - S3RL)MASTERED BY LUCA PRETOLESI

Singer/Songwriter Syroscape fuses EDM rhythms with poetic pop sensibilities to create his unique sound. Born and raised in the American Southwest, Syroscape brings passion, authenticity, and individua
soundcloud.app.goo.gl soundcloud.app.goo.gl

Dit was net wat later dan die van Elesy King, ongeveer toen ik in m'n 2e of 3e jaar op de middelbare school zat. Hier had ik ook mijn eerste ervaring met drugs, mijn eerste joint.
Het was gelijk raak, en voor ik het wist blowde ik dagelijks. Dan ging ik stoned op bed liggen en deed ik m'n ogen dicht, speakers aan en knalde ik een bepaalde mix aan waar 1 ook heel onbekend nummer mij direct terug gooit naar die periode.
https://youtu.be/NiC9XH39NRc
De mix waar deze in zat:
https://youtu.be/8RpIKJq_XkI

Nóg ietsje eerder, toen Minecraft nog super onbekend was en ik dat en Team Fortress 2 kapot speelde, begon ik met die UK/Happy hardcore. In TF2 kon je op bepaalde community servers namelijk ingame wat internet radio streams beluisteren tijdens het spelen. Een nummer die me ook veel gevoelens geeft is deze (het avontuur begint rond 1:00);
https://youtu.be/1AYtt5VQmYk

Ik heb nog veel meer, maar dat is voor een andere dag. Laat maar weten wat je er van vind.
Alleen het uittypen hiervan was voor mij al een hele rollercoaster. Bedankt voor de kans deze weer te beleven!
Klik om te vergroten...
Dankjewel man! Ik heb ‘t bericht opgeslagen, ik lees en luister ze vanavond 😁
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flualhamdulillam zei:
Sure my man! Kan daar op z’n tijd wel van genieten 😁
Klik om te vergroten...
Veel van de nummers die ik bedoel zijn niet in en op zichzelf verdrietig oid, maar ze brengen me terug naar een herinnering, een tijd of periode die een diepe afdruk op mijn hart heeft achter gelaten
Een paar die mij snel te binnen schieten;

In de tijd dat mijn leven eigenlijk ineens instortte en ik in een stroomversnelling van onzekerheid en onmacht raakte, stonden deze nummers aan mijn zij. Ik zit nu ook weer met tranen in m'n ogen te luisteren naar The Morning After van N'to. Deze nummers helpen mij met de gevoelens een 'fysieke' vorm geven en het daarmee makkelijker maken de gebeurtenissen die hieraan gekoppeld zijn een plekje te geven.

Een paar anderen die in diezelfde periode een grote rol voor mij heeft gespeeld zijn wat nummers van een toen nog heel onbekend en nu nog steeds relatief onbekend duo die erg uniek is in hun muziek, genaamd Verboten Berlin.

Als we een stukje verder terug in de tijd gaan heb ik nog 2 nummers. We spreken hier over ~2013, toen ik in de 1e klas zat op de middelbare en het echt moeilijk begon te krijgen met mijn mentale gesteldheid. Dit is niet echt te verwijten aan een gebeurtenis of situatie, maar hier denk ik ongeveer het eerst gemerkt te hebben dat ik depressief was (en ben).

Destijds begon ik net into hardcore te raken, zo ontdekte ik ook het genre UK Hardcore en daarmee S3rl (totaal niet vergelijkbaar met ons Nederlandse hardcore). Totaal in tegenspraak met wat hij normaal produceerde bracht hij deze remix uit van ene Syroscape (die verder van het internet verdwenen lijkt te zijn).
soundcloud.app.goo.gl

At Dusk (Feat - S3RL)MASTERED BY LUCA PRETOLESI

Singer/Songwriter Syroscape fuses EDM rhythms with poetic pop sensibilities to create his unique sound. Born and raised in the American Southwest, Syroscape brings passion, authenticity, and individua
soundcloud.app.goo.gl soundcloud.app.goo.gl

Dit was net wat later dan die van Elesy King, ongeveer toen ik in m'n 2e of 3e jaar op de middelbare school zat. Hier had ik ook mijn eerste ervaring met drugs, mijn eerste joint.
Het was gelijk raak, en voor ik het wist blowde ik dagelijks. Dan ging ik stoned op bed liggen en deed ik m'n ogen dicht, speakers aan en knalde ik een bepaalde mix aan waar 1 ook heel onbekend nummer mij direct terug gooit naar die periode.
https://youtu.be/NiC9XH39NRc
De mix waar deze in zat:
https://youtu.be/8RpIKJq_XkI

Nóg ietsje eerder, toen Minecraft nog super onbekend was en ik dat en Team Fortress 2 kapot speelde, begon ik met die UK/Happy hardcore. In TF2 kon je op bepaalde community servers namelijk ingame wat internet radio streams beluisteren tijdens het spelen. Een nummer die me ook veel gevoelens geeft is deze (het avontuur begint rond 1:00);
https://youtu.be/1AYtt5VQmYk

Ik heb nog veel meer, maar dat is voor een andere dag. Laat maar weten wat je er van vind.
Alleen het uittypen hiervan was voor mij al een hele rollercoaster. Bedankt voor de kans deze weer te beleven!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."