#1
Hoi allemaal,
Zou iemand mij kunnen vertellen wat dit is (zie foto's)?
Alvast bedankt!
Zou iemand mij kunnen vertellen wat dit is (zie foto's)?
Alvast bedankt!
Een speciaal zout vatje.Hoi allemaal,
Zou iemand mij kunnen vertellen wat dit is (zie foto's)?
Alvast bedankt!
Toch een stuk van een cracker om lachgas te inhaleren..Hoi allemaal,
Zou iemand mij kunnen vertellen wat dit is (zie foto's)?
Alvast bedankt!
slagroompatronengroothandel.nu
Naar mijn weet is het wel een cracker, mijn demper ziet er juist heel anders uit. De demper heeft echt een gaasje met gaatjes aan het uiteinde, waar deze cracker een paar gaatjes heeft aan het tuitje. I could be wrong though.Nee, dit is volgens mij een demper voor op een lachgas tank. Geen cracker voor patronen, die ziet er een stuk anders uit als je ze naast elkaar houdt.
Ik bedoelde aan de kant waar de ballon op zit.. maar die ziet er inderdaad zo uit. Mijn fout, oordeelde iets te snel. Het ding heeft aan deze kant de look van een demper, aan de andere kant lijkt ie juist op een cracker maar het is vrijwel zeker een demper ja.Bekijk bijlage 27006
Like this? 😅
Ik wist pas wat het was toen ik er na 5 minuten écht achter kwam: er past negens een patroon in 🤣 Had de verkeerde meegekregen van de dealer 😂Denk dat je gelijk hebt, heb mijn demper er even af gedraaid en die ziet er exact zo uit met het schroefdraad daar.
wist niet eens dat er een demper bestond…Bekijk bijlage 27006
Like this? 😅
Nee alle lachgas-gebruikende McDrive klanten hadden klaarblijkelijk ook geen idee over een demper. Recht door de bestelling heen een ballon vullen… Dan help ik je niet, kan je niet verstaan, doorrijden… 🤣 Blij dat ik daar weg benwist niet eens dat er een demper bestond…
De schroefdraad ziet er me wel het soort uit om op een tank te schroeven.
Ik leerde het ook pas van de week, toen om 3 uur s nachts een Turkse meneer mij het verschil liet horen op straat. Zonder demper is niet te doen joh!wist niet eens dat er een demper bestond…
De schroefdraad ziet er me wel het soort uit om op een tank te schroeven.
Edit.
sorry voor de verkeerde info dan ts !
Triest eigenlijk dat mensen dat in de auto bij de mcdrive doen 😂😂😂 doe lekker thuis johNee alle lachgas-gebruikende McDrive klanten hadden klaarblijkelijk ook geen idee over een demper. Recht door de bestelling heen een ballon vullen… Dan help ik je niet, kan je niet verstaan, doorrijden… 🤣 Blij dat ik daar weg ben
Ja te idioot voor worden… Maar wat me op een gekke manier toch enorm raakte, was een jonge gozer in zijn eentje in een Golf, bezig met een ballon in zijn mond (zo kwam hij serieus aanrijden). Hij zei grappend: niet aan beginnen man, het is echt slecht! Toen ik vroeg: what the fuck brengt jou dan middernacht in je eentje met lachgas achter het stuur?Triest eigenlijk dat mensen dat in de auto bij de mcdrive doen 😂😂😂 doe lekker thuis joh
Goed nummer!! Ik zal hem vanavond nog eens luisteren tijdens ‘t wandelen, met koptelefoon! Ik kan haast alle muziek waarderen, ondanks ik niet snel voor metal zal kiezen als ik iets wil luisteren(vrijwel nooit, maar soms wel die richting op), het klinkt super man. Echt krachtig, is het enige woord wat ik kan verzinnen hahaIk ben niet gelovig, maar dit doet me denken aan een van mijn favoriete nummers. Op dit nummer kan ik echt een traantje wegpinken, zeker na het verlies van een vriend van mij een paar weken terug.
Dit is het nummer dat ik op mijn begrafenis wil horen.
Ik weet niet of je van metal houd maar als je de tijd hebt, zet een goede koptelefoon op of oortjes/speakers aan en luister goed naar het nummer.
Wat ik echt niet kan begrijpen is achter het stuur. Dronken rijden heb ik absoluut geen begrip voor maar de reden is logisch; je bent niet zo 123 nuchter.Triest eigenlijk dat mensen dat in de auto bij de mcdrive doen 😂😂😂 doe lekker thuis joh
Ik vind je houding en reactie op hem heel tof. Zoiets heeft bij mij ook indruk gemaakt. Ga zo door man!Ja te idioot voor worden… Maar wat me op een gekke manier toch enorm raakte, was een jonge gozer in zijn eentje in een Golf, bezig met een ballon in zijn mond (zo kwam hij serieus aanrijden). Hij zei grappend: niet aan beginnen man, het is echt slecht! Toen ik vroeg: what the fuck brengt jou dan middernacht in je eentje met lachgas achter het stuur?
Zijn mood veranderde plots naar echt ziek treurig en onzeker en zei: ik weet het niet man.
Even met hem gepraat, maar hij was gewoon zo verslaafd eraan, hij vond het ‘t risico op dat moment waard… Toen niet meer zei hij, maar ik betwijfel of hij van de ballonnen is afgebleven toen 😕
Naast die ballon, je dissocieert uit je fucking lichaam met een goeie ballon. Dan hoop ik dat de heilige geest het stuur overneemt, anders is er straks iemand dood… Maar Jezus heeft het fucking druk genoeg!Ballonnen daarentegen; 1. Je bent met 2 minuten weer nuchter... doe het op een parkeerplaats ofzo. 2. JE ZIET ZO WEINIG MET EEN BALLON IN JE MUIL.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."