Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is dit

Wat is dit

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WDZLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal,

Zou iemand mij kunnen vertellen wat dit is (zie foto's)?

Alvast bedankt!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
WDZ zei:
Hoi allemaal,

Zou iemand mij kunnen vertellen wat dit is (zie foto's)?

Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
Een speciaal zout vatje.

denk niet dat het een cracker is…
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een mega bullet
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
WDZ zei:
Hoi allemaal,

Zou iemand mij kunnen vertellen wat dit is (zie foto's)?

Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
Toch een stuk van een cracker om lachgas te inhaleren..
slagroompatronengroothandel.nu

Lachgas-/Slagroom-patroon cracker voor het vullen van je lachgasballon

Cracker in kleur voor het openen van je lachgaspatronen. Niet alleen makkelijker dan een slagroomspuit, ook nog eens je handen beschermd tegen bevriezing
slagroompatronengroothandel.nu slagroompatronengroothandel.nu
W
WDZLid
01-01-2024, 00:00
#5
Top thnx!!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee, dit is volgens mij een demper voor op een lachgas tank. Geen cracker voor patronen, die ziet er een stuk anders uit als je ze naast elkaar houdt.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flualhamdulillam zei:
Nee, dit is volgens mij een demper voor op een lachgas tank. Geen cracker voor patronen, die ziet er een stuk anders uit als je ze naast elkaar houdt.
Klik om te vergroten...
Naar mijn weet is het wel een cracker, mijn demper ziet er juist heel anders uit. De demper heeft echt een gaasje met gaatjes aan het uiteinde, waar deze cracker een paar gaatjes heeft aan het tuitje. I could be wrong though.

Edit: bij nader inzien, het lijkt wel op een demper omdat het schroefdraad aan de andere kant op de tank wordt gedraaid ja...
Denk dat je gelijk hebt, heb mijn demper er even af gedraaid en die ziet er exact zo uit met het schroefdraad daar.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#8
StraatPiraat zei:
De demper heeft echt een gaasje met gaatjes aan het uiteinde,
Klik om te vergroten...
EEB4083E-6DF5-4594-AB24-A599F4A59AD3.jpeg
Like this? 😅
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flualhamdulillam zei:
Bekijk bijlage 27006
Like this? 😅
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde aan de kant waar de ballon op zit.. maar die ziet er inderdaad zo uit. Mijn fout, oordeelde iets te snel. Het ding heeft aan deze kant de look van een demper, aan de andere kant lijkt ie juist op een cracker maar het is vrijwel zeker een demper ja.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#10
StraatPiraat zei:
Denk dat je gelijk hebt, heb mijn demper er even af gedraaid en die ziet er exact zo uit met het schroefdraad daar.
Klik om te vergroten...
Ik wist pas wat het was toen ik er na 5 minuten écht achter kwam: er past negens een patroon in 🤣 Had de verkeerde meegekregen van de dealer 😂
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flualhamdulillam zei:
Bekijk bijlage 27006
Like this? 😅
Klik om te vergroten...
wist niet eens dat er een demper bestond…
De schroefdraad ziet er me wel het soort uit om op een tank te schroeven.

Edit.
sorry voor de verkeerde info dan ts !
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
wist niet eens dat er een demper bestond…
De schroefdraad ziet er me wel het soort uit om op een tank te schroeven.
Klik om te vergroten...
Nee alle lachgas-gebruikende McDrive klanten hadden klaarblijkelijk ook geen idee over een demper. Recht door de bestelling heen een ballon vullen… Dan help ik je niet, kan je niet verstaan, doorrijden… 🤣 Blij dat ik daar weg ben
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#13
inner_search zei:
wist niet eens dat er een demper bestond…
De schroefdraad ziet er me wel het soort uit om op een tank te schroeven.

Edit.
sorry voor de verkeerde info dan ts !
Klik om te vergroten...
Ik leerde het ook pas van de week, toen om 3 uur s nachts een Turkse meneer mij het verschil liet horen op straat. Zonder demper is niet te doen joh!
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flualhamdulillam zei:
Nee alle lachgas-gebruikende McDrive klanten hadden klaarblijkelijk ook geen idee over een demper. Recht door de bestelling heen een ballon vullen… Dan help ik je niet, kan je niet verstaan, doorrijden… 🤣 Blij dat ik daar weg ben
Klik om te vergroten...
Triest eigenlijk dat mensen dat in de auto bij de mcdrive doen 😂😂😂 doe lekker thuis joh
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Thunderdome zei:
Triest eigenlijk dat mensen dat in de auto bij de mcdrive doen 😂😂😂 doe lekker thuis joh
Klik om te vergroten...
Ja te idioot voor worden… Maar wat me op een gekke manier toch enorm raakte, was een jonge gozer in zijn eentje in een Golf, bezig met een ballon in zijn mond (zo kwam hij serieus aanrijden). Hij zei grappend: niet aan beginnen man, het is echt slecht! Toen ik vroeg: what the fuck brengt jou dan middernacht in je eentje met lachgas achter het stuur?
Zijn mood veranderde plots naar echt ziek treurig en onzeker en zei: ik weet het niet man.

Even met hem gepraat, maar hij was gewoon zo verslaafd eraan, hij vond het ‘t risico op dat moment waard… Toen niet meer zei hij, maar ik betwijfel of hij van de ballonnen is afgebleven toen 😕
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
StraatPiraat zei:
Ik ben niet gelovig, maar dit doet me denken aan een van mijn favoriete nummers. Op dit nummer kan ik echt een traantje wegpinken, zeker na het verlies van een vriend van mij een paar weken terug.
Dit is het nummer dat ik op mijn begrafenis wil horen.
Ik weet niet of je van metal houd maar als je de tijd hebt, zet een goede koptelefoon op of oortjes/speakers aan en luister goed naar het nummer.
Klik om te vergroten...
Goed nummer!! Ik zal hem vanavond nog eens luisteren tijdens ‘t wandelen, met koptelefoon! Ik kan haast alle muziek waarderen, ondanks ik niet snel voor metal zal kiezen als ik iets wil luisteren(vrijwel nooit, maar soms wel die richting op), het klinkt super man. Echt krachtig, is het enige woord wat ik kan verzinnen haha
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Thunderdome zei:
Triest eigenlijk dat mensen dat in de auto bij de mcdrive doen 😂😂😂 doe lekker thuis joh
Klik om te vergroten...
Wat ik echt niet kan begrijpen is achter het stuur. Dronken rijden heb ik absoluut geen begrip voor maar de reden is logisch; je bent niet zo 123 nuchter.
Ballonnen daarentegen; 1. Je bent met 2 minuten weer nuchter... doe het op een parkeerplaats ofzo. 2. JE ZIET ZO WEINIG MET EEN BALLON IN JE MUIL.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flualhamdulillam zei:
Ja te idioot voor worden… Maar wat me op een gekke manier toch enorm raakte, was een jonge gozer in zijn eentje in een Golf, bezig met een ballon in zijn mond (zo kwam hij serieus aanrijden). Hij zei grappend: niet aan beginnen man, het is echt slecht! Toen ik vroeg: what the fuck brengt jou dan middernacht in je eentje met lachgas achter het stuur?
Zijn mood veranderde plots naar echt ziek treurig en onzeker en zei: ik weet het niet man.

Even met hem gepraat, maar hij was gewoon zo verslaafd eraan, hij vond het ‘t risico op dat moment waard… Toen niet meer zei hij, maar ik betwijfel of hij van de ballonnen is afgebleven toen 😕
Klik om te vergroten...
Ik vind je houding en reactie op hem heel tof. Zoiets heeft bij mij ook indruk gemaakt. Ga zo door man!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#19
StraatPiraat zei:
Ballonnen daarentegen; 1. Je bent met 2 minuten weer nuchter... doe het op een parkeerplaats ofzo. 2. JE ZIET ZO WEINIG MET EEN BALLON IN JE MUIL.
Klik om te vergroten...
Naast die ballon, je dissocieert uit je fucking lichaam met een goeie ballon. Dan hoop ik dat de heilige geest het stuur overneemt, anders is er straks iemand dood… Maar Jezus heeft het fucking druk genoeg!
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flualhamdulillam zei:
Naast die ballon, je dissocieert uit je fucking lichaam met een goeie ballon. Dan hoop ik dat de heilige geest het stuur overneemt, anders is er straks iemand dood… Maar Jezus heeft het fucking druk genoeg!
Klik om te vergroten...
Zijn vader ook!

Screenshot 2021-07-31 203851.png

Wat een komische timing eigenlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."