Beter gewoon goed, gezond en afwisselend eten. Schijf van 5 plus extra groentes. Dat werkt echt het beste.
De meeste supplementen zijn onnodig en geldklopperij. Gevaarlijk kunnen ze soms ook zijn op de lange termijn, zeker bij overdosering.
Ik eet als sinds tot ik 8 jaar ben niet gezond, frituur op bijna dagelijkse basis, misschien wel 3 keer per dag. Ik drink alleen frisdrank dus ik kan deze supplementen echt wel gebruiken. Als je gelijk mij amper eten binnenkrijgt, en hier niks aan gaat veranderen zijn die supplementen wel handig.
Het is nu eenmaal zo dat amfetamine gebruikers niks binnen krijgen of toch gewoon weinig, nu kan je wel zeggen van verander je levensstijl enzovoort maar als ze dit niet kunnen zijn die voedselsupplementen WEL nodig.
Om een overdosering te hebben moet je al bijna dat heel potje afslikken, en ze helpen zeker wel voor het soort mensen dat ik hierboven noemde.
Mijn vraag was gewoon als die allemaal tegelijk kon gebruiken, omdat er miljoenen topics zijn met de beschrijvingen van goede supplementen en ze echt allemaal zeggen dat het ZEKER wel werk. Zeker dingen zoals NAC enzovoort.. maar dat ze nooit zeggen wanneer welke periode enzovoort. Voor het gebruik, tijdens het gebruik, na het gebruik, enzovoort.. Ook welke je kan combineren en niet.
Ga gewoon naar je arts en laat je bloed prikken.
Die weet dan perfect wat je mist en geeft je een mix van alles wat je nodig hebt.
Is maar eh tip eh
Het is niet zozeer van te kort komen, het is meer van ze aangevuld houden ook al je gebruikt.
Ik krijg niks binnen, en als het iets is is het meestal frieten met frikandel of eender wat. Dan is het gezonder voor mij om die supplementen te pakken.