#1
Dat komt omdat ik 3x Een speedverslavingen achter de rug heb en weet waarover ik sprak.Zo is het in ieder geval niet bedoeld.
Maar iedereen komt altijd de moraal ridder uithangen, van dat is niet goed en dit is beter. Denk je dat de persoon in kwestie dit niet weet? De persoon stelt de vraag met een reden en omdan de heletijd dezelfde onzin te horen word na een tijd gewoon te veel.
Maar doe gewoon je ding en luister naar Reddit folk , ik hoop langer te leven dan 60/70 en liefst met werkende organen en brein
Hier stopt het voor mij , dus nog eens.
Een lang leven toegewenst en succes met je sups !
