Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta als plakkerige poeder

Keta als plakkerige poeder

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenacht allemaal.

Vandaag besloot ik om 1g keta te halen. heb het gekocht en in mijn portemonnee gedaan en ben naar huis gegaan.
Heb geslapen, gegeten en toen om 00:30 dacht ik, ik ga keta pakken.
Normaal is de keta suiker achtig (mini kristalletjes).
Nu is die meer plakkerig en echt poeder inplaats van kristal en het plakt aan de binnenkant van het zakje zoals coke soms ook doet. (bij mij tenminste)
Ik vraag me af waarom die van mij beetje poederig/plakkerig is en geen suiker/kristalletjes.

Alvast bedankt voor de reacties!
Gebruik verstandig en met maten!
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeelanddude zei:
Kan je beter aan je dealer vragen want hier mogen we daar niet over speculeren. Of nog beter, het laten testen.
Klik om te vergroten...
Mag toch wel vragen over jullie ervaringen. en heb die persoon al geappt maar die slaapt :)
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan je beter aan je dealer vragen want hier mogen we daar niet over speculeren. Of nog beter, het laten testen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jari zei:
Mag toch wel vragen over jullie ervaringen. en heb die persoon al geappt maar die slaapt :)
Klik om te vergroten...
Ervaringen van een ander zeggen 0 over jouw zakkie en dealer. Daarom mag het niet.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeelanddude zei:
Of nog beter, het laten testen.
Klik om te vergroten...
Dit is echt de enige manier om echt te weten wat je hebt. De rest is allemaal gis werk.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jari zei:
Mag toch wel vragen over jullie ervaringen. en heb die persoon al geappt maar die slaapt :)
Klik om te vergroten...
Hoi Jari,

Speculeren over welke drug je hebt of hoe zuiver die is, is niet toegestaan op het forum. Als je wilt weten of je daadwerkelijk keta hebt kun je je spul het beste even laten testen bij een testcentrum.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Uit betrouwbare bron heb ik horen zeggen dat de kwaliteit van ketamine wat lijkt te dalen in Nederland. Het middel is sowieso populair geworden mede omdat er de afgelopen jaren ineens een grote stroom van verrassend hoge kwaliteit ketamine naar Nederland is toegekomen, vermoedelijk uit India. Er zijn dus wat voorzichtige aanwijzingen dat er een verstoring is in die toelevering.

(Sorry, dat is alsnog speculeren over kwaliteit, maar ik doe dat op een meer algemene wijze die toch nog enerzijds onderbouwd is dus ook niet helemaal speculatief. Vergeef het me aub)

Een vuistregel is sowieso dat als een drug er anders uitziet of ruikt dan verwacht, dat je dan sowieso even moet checken wat er aan de hand is. Gelukkig hebben we een heel goede check-dienst in Nederland die met de gouden standaard binnen de analytische chemie vrij precies kan onderzoeken of er gevaarlijke stoffen in je zakje drugs zitten. Dat zijn dus dure woorden voor: laat het testen :wink:

Dat ketamine plakkerig is, hoeft niet te betekenen dat er wat mis is met de veiligheid van het middel. Wel is het mogelijk dat er bijvoorbeeld nog oplosmiddelen in de drugs zitten, en die wil je niet snuiven (hoewel dat voornamelijk een probleem is met natte speed). Een andere verklaring is dat de kristallisatie niet helemaal goed is gegaan. Dat kan enerzijds met omstandigheden te maken hebben: te gehaast, temperatuur niet goed, te luchtvochtig, maar een andere verklaring kan ook onzuiverheid zijn. Maar dat is dus slechts één van de mogelijke verklaringen dus dan moet je even op onderzoek uit wat er precies aan de hand is met jouw sample. En dat kunnen wij via het forum helaas niet onderzoeken.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eik zei:
Hoi Jari,

Speculeren over welke drug je hebt of hoe zuiver die is, is niet toegestaan op het forum. Als je wilt weten of je daadwerkelijk keta hebt kun je je spul het beste even laten testen bij een testcentrum.
Klik om te vergroten...
De Dunne zei:
Dit is echt de enige manier om echt te weten wat je hebt. De rest is allemaal gis werk.
Klik om te vergroten...
Oke sorry daarvoor dan! ja was ik van plan toch bedankt voor de reacties!
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Uit betrouwbare bron heb ik horen zeggen dat de kwaliteit van ketamine wat lijkt te dalen in Nederland. Het middel is sowieso populair geworden mede omdat er de afgelopen jaren ineens een grote stroom van verrassend hoge kwaliteit ketamine naar Nederland is toegekomen, vermoedelijk uit India. Er zijn dus wat voorzichtige aanwijzingen dat er een verstoring is in die toelevering.

(Sorry, dat is alsnog speculeren over kwaliteit, maar ik doe dat op een meer algemene wijze die toch nog enerzijds onderbouwd is dus ook niet helemaal speculatief. Vergeef het me aub)

Een vuistregel is sowieso dat als een drug er anders uitziet of ruikt dan verwacht, dat je dan sowieso even moet checken wat er aan de hand is. Gelukkig hebben we een heel goede check-dienst in Nederland die met de gouden standaard binnen de analytische chemie vrij precies kan onderzoeken of er gevaarlijke stoffen in je zakje drugs zitten. Dat zijn dus dure woorden voor: laat het testen :wink:

Dat ketamine plakkerig is, hoeft niet te betekenen dat er wat mis is met de veiligheid van het middel. Wel is het mogelijk dat er bijvoorbeeld nog oplosmiddelen in de drugs zitten, en die wil je niet snuiven (hoewel dat voornamelijk een probleem is met natte speed). Een andere verklaring is dat de kristallisatie niet helemaal goed is gegaan. Dat kan enerzijds met omstandigheden te maken hebben: te gehaast, temperatuur niet goed, te luchtvochtig, maar een andere verklaring kan ook onzuiverheid zijn. Maar dat is dus slechts één van de mogelijke verklaringen dus dan moet je even op onderzoek uit wat er precies aan de hand is met jouw sample. En dat kunnen wij via het forum helaas niet onderzoeken.
Klik om te vergroten...
oke heel erg bedankt voor het bericht! had gister een beetje gepakt en bekeken het voelt t zelfde. proeft ook het zelfde maar ga het toch testen hier in de buurt
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Jari zei:
Goedenacht allemaal.

Vandaag besloot ik om 1g keta te halen. heb het gekocht en in mijn portemonnee gedaan en ben naar huis gegaan.
Heb geslapen, gegeten en toen om 00:30 dacht ik, ik ga keta pakken.
Normaal is de keta suiker achtig (mini kristalletjes).
Nu is die meer plakkerig en echt poeder inplaats van kristal en het plakt aan de binnenkant van het zakje zoals coke soms ook doet. (bij mij tenminste)
Ik vraag me af waarom die van mij beetje poederig/plakkerig is en geen suiker/kristalletjes.

Alvast bedankt voor de reacties!
Gebruik verstandig en met maten!
Klik om te vergroten...
Ik had dit ook. Heb het laten testen en het was puur, maar gewoon erg fijn gemalen. Laat het gewoon sowieso testen. Zei ik al dat je het moet laten testen? TESTEN!
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Uit betrouwbare bron heb ik horen zeggen dat de kwaliteit van ketamine wat lijkt te dalen in Nederland. Het middel is sowieso populair geworden mede omdat er de afgelopen jaren ineens een grote stroom van verrassend hoge kwaliteit ketamine naar Nederland is toegekomen, vermoedelijk uit India. Er zijn dus wat voorzichtige aanwijzingen dat er een verstoring is in die toelevering.
Klik om te vergroten...
Okey misschien is dat regio gebonden.
In Amsterdam is alle keta van top kwaliteit!
Al jaren is dat zo.
Zelfs de dealers waar je geen coke of andere dingen bij haalt weet je wel dat die keta goed is.
In principe word er over het algemeen alleen staafjes verkocht.
Makkelijk te herkennen met het blote oog ook onmogelijk om te versnijden.
Zodra er poeder bij zit valt dat meteen op.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jumping Jack zei:
In Amsterdam is alle keta van top kwaliteit!
Klik om te vergroten...
Haha wist niet dat jij alle keta had opgekocht! :tearsofjoy:

Maar inderdaad; geldt niet voor alle samples natuurlijk. Maar daarom is het ook een betrouwbare bron want die kan wat meer over gemiddelden spreken in plaats van over enkele samples :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."