#1
Vriendelijk bedankt het is voor anxiety
Maar af en toe wil ik ook wel een beetje genieten
dus vroeg me gewoon af hoeveel mg is het max wat veilig is om te pakken
Maar af en toe wil ik ook wel een beetje genieten
Vooral dit onthouden.Die pillen vreten je ziel op als je niet uitkijkt
Je kunt beter een paar biertjes drinken om te genieten hoor!Vriendelijk bedankt het is voor anxiety
Maar af en toe wil ik ook wel een beetje genietendus vroeg me gewoon af hoeveel mg is het max wat veilig is om te pakken
Ah, weer zo iemand die met een smoes “medicatie” weet af te troggelen bij een arts om lekker hgh te worden. Op deze manier gaat je “medicatie” nooit juist werken.Heb er 10 gepakt van 10 mg voel er niks van is niet hetzelfe als alprozalam enigste wat ik merk is dat ik schijt heb aan alles mvg ben trouwens ook totaal niet van plan om dit elke dag te gaan gebruiken het is echt voor een keertje om de 2 3 maanden om gewoon lekker eventjes me rust te vinden
De arts! Of die pillen. Maar nee nee niet de schuld van ts.. 👍Bel de politie!!!
Ghehe 😅😂
Maar je hebt wel gelijk hoor, beetje tien pillen weg tikken dat is echt geen porem. En wie krijgt er de schuld als er straks een sterke afhankelijkheid ontstaat?
Ah, weer zo iemand die met een smoes “medicatie” weet af te troggelen bij een arts om lekker hgh te worden. Op deze manier gaat je “medicatie” nooit juist werken.
Plus dat op den duur je angsten etc veel erger worden en je een vreselijk verslaving er bij hebt.
Foei….
De arts! Of die pillen. Maar nee nee niet de schuld van ts.. 👍
Nee maar je mag van mij best een ban.Nou ff voor de duidelijkeheid ik heb er 50 ingenomen van 100 mg voel er niks van
Zou ik dood gaan ?
nahhNou ff voor de duidelijkeheid ik heb er 50 ingenomen van 100 mg voel er niks van
Zou ik dood gaan ?
PannenkoekNou ff voor de duidelijkeheid ik heb er 50 ingenomen van 100 mg voel er niks van
Zou ik dood gaan ?
Zou ik dood gaan
www.113.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."