#1
heb het ook vaak. denk zelf dat de oorzaak is dat je verkeerd gelegen hebt en door de keta het niet voelde. en dat je de dag erna erge steken krijgt in je rug.
is niet erg had het ook. maar als het langer aanhoud zou ik wel even de huisarts bellen.
is niet erg had het ook. maar als het langer aanhoud zou ik wel even de huisarts bellen.