Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsflauw vallen door pijn k kramp

flauw vallen door pijn k kramp

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Je lichaam zegt duidelijk stop en jij gaat door.

Je misbruikt het zogenaamd niet, maar je blaas is wss al zo kapot dat je pijn hebt. En dan nog doorgaan? Wtf..
a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#2
oke even een vraagje .

hebben jullie welleens zulke heftige k- kramps gehad dat je gewoon in een trance raakt waardoor je ineens een piep in je oren hoort en alles wazig gaat zien ?
ik had dus zoveel pijn dat mijn lichaam bijna out ging leek het. en alles werd wazig en ik merkte dat ik teveel pijn had om nog uberhaupt in paniek te raken.
ik hoop dat ik niet de enige ben, want vond het best traumatisch :( en ik probeer te stoppen maar ik voel me zo verschrikkelijk depresief anders tis echt kut.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor de 100e keer. Kap dude. Je hebt al zo vaak topics geopend. Ik heb je 100 keer geprobeerd te helpen. Zoek fucking hulp man. Je kan dit niet alleen.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Voor de 100e keer. Kap dude. Je hebt al zo vaak topics geopend. Ik heb je 100 keer geprobeerd te helpen. Zoek fucking hulp man. Je kan dit niet alleen.
Klik om te vergroten...
"Nee! Ik ga lekker blijven vragen of iemand herkent hoe kut ik mijzelf aan het slopen bent. Dat zal vast helpen"

Goddomme gewoon een keertje afgelopen Aaron. Tenzij je graag dood wil gaan. Jouw keuze. Wij gaan niets aan jouw pijn veranderen ongeacht het antwoord
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
MaddMonkey zei:
"Nee! Ik ga lekker blijven vragen of iemand herkent hoe kut ik mijzelf aan het slopen bent. Dat zal vast helpen"

Goddomme gewoon een keertje afgelopen Aaron. Tenzij je graag dood wil gaan. Jouw keuze. Wij gaan niets aan jouw pijn veranderen ongeacht het antwoord
Klik om te vergroten...
Hallelujah. Amen. Helemaal klaar mee.

Gast, je weet zelf de antwoorden al. Doe. Er. Iets. Mee.
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoek hulp jongen
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je lichaam gooit letterlijk een fuck you naar je. Wij gaan je niet kunnen helpen hiermee.
a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#8
MaddMonkey zei:
"Nee! Ik ga lekker blijven vragen of iemand herkent hoe kut ik mijzelf aan het slopen bent. Dat zal vast helpen"

Goddomme gewoon een keertje afgelopen Aaron. Tenzij je graag dood wil gaan. Jouw keuze. Wij gaan niets aan jouw pijn veranderen ongeacht het antwoord
Klik om te vergroten...
vroeg alleen of iemand enige ervaringen had. met die pijn. heb daar nogsteeds geen antwoord op
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
aaronvk zei:
vroeg alleen of iemand enige ervaringen had. met die pijn. heb daar nogsteeds geen antwoord op
Klik om te vergroten...
Er zijn maar weinig Ket misbruikers op het forum. Je antwoord ga je waarschijnlijk toch niet vinden.
a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Er zijn maar weinig Ket misbruikers op het forum. Je antwoord ga je waarschijnlijk toch niet vinden.
Klik om te vergroten...
maar ik misbruik het niet. ik snuif gewoon goed gedoseerde lijnen. tis niet dat ik ongecontroleerd alles weg loop te snuiven. maar ik krijg ook steeds andere varianten die weer sterker zijn en dan weer minder sterk zijn . dus vandaar soms die problemen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
aaronvk zei:
maar ik misbruik het niet. ik snuif gewoon goed gedoseerde lijnen. tis niet dat ik ongecontroleerd alles weg loop te snuiven. maar ik krijg ook steeds andere varianten die weer sterker zijn en dan weer minder sterk zijn . dus vandaar soms die problemen.
Klik om te vergroten...
Frequentie is ook een factor hé.

Als je zoveel last hebt van je gebruik gebruik je dus teveel. Daarmee door gaan lijkt toch wel misbruik
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
aaronvk zei:
maar ik misbruik het niet. ik snuif gewoon goed gedoseerde lijnen. tis niet dat ik ongecontroleerd alles weg loop te snuiven. maar ik krijg ook steeds andere varianten die weer sterker zijn en dan weer minder sterk zijn . dus vandaar soms die problemen.
Klik om te vergroten...
Je misbruikt het wel. Lees je eigen topics eens terug hier.

Ik heb die aanvallen ook gehad. Die krijg je niet zomaar. Daar moet je een goede hoeveelheid voor snuiven, vriend.

Duidelijk nog in de ontkennings fase.

Edit: Dat je verschillende soorten snuift, heeft er geen moer mee te maken. Je blijft jezelf kapot maken hoor. Maar ga vooral zo door.

Na mijn eerste aanval ben ik per direct gestopt. Zou je ook eens moeten doen. Ik heb daarna nog een jaar traject moeten volgen in het ziekenhuis. Denk na.
S
StukjeBamiLid
01-01-2024, 00:00
#13
aaronvk zei:
oke even een vraagje .

hebben jullie welleens zulke heftige k- kramps gehad dat je gewoon in een trance raakt waardoor je ineens een piep in je oren hoort en alles wazig gaat zien ?
ik had dus zoveel pijn dat mijn lichaam bijna out ging leek het. en alles werd wazig en ik merkte dat ik teveel pijn had om nog uberhaupt in paniek te raken.
ik hoop dat ik niet de enige ben, want vond het best traumatisch :( en ik probeer te stoppen maar ik voel me zo verschrikkelijk depresief anders tis echt kut.
Klik om te vergroten...
Ik had ze ongeveer dagelijks, de ene dag heftiger dan de andere. De aller eerste keer raakte ik ook buiten bewustzijn. Mijn lichaam had zo veel pijn dat hij gewoon uitschakelde. De hoeveelheid pijn is niet te beschrijven maar dat weten er waarschijnlijk genoeg hier. Met de ambulance mee naar het ziekenhuis fentanyl ingespoten gekregen. Toen ik eenmaal wist hoe ik met de krampen kon omgaan hoefde ik het ziekenhuis niet steeds te bellen.

Gewoon een pakje pijnstillers je keel in duwen, op 1 goede houding op bed gaan liggen en wachten. 1,5 uur dood gaan van de pijn tot dat de pijnstillers inwerkten. En dat elke dag opnieuw. Ik herriner me dat ik smekend op bed lag te creperen, zweren dat ik nooit meer zou gebruiken, op alles! En dezelfde dag ging ik al weer. Eigelijk te erg voor woorden he.

Op het begin gebruikte ik nog wel is ket om de pijn te dempen, maar ik hoef je niet te vertellen dat je zo het zaakje gaande houd. Uiteindelijk dus mee gestopt en 2 weken door de pijn heen bijten, tot ik eindelijk de kliniek in mocht.

Vervelend om te horen dat ze bij jou ook zo heftig zijn. Ik heb in totaal 4 keer in het ziekenhuis gelegen ivm veiligheid. Zorg wel dat er iemand in de buurt is die eventueel acite kan ondernemen. Als je buiten bewusten bent kun je dat niet zomaar aankijken, veel te riskant voor je gezondheid.
S
StukjeBamiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Er zijn maar weinig Ket misbruikers op het forum. Je antwoord ga je waarschijnlijk toch niet vinden.
Klik om te vergroten...
Toevallig ben ik er om te helpen.

Stuur maar een privé berichtje @aaronvk mocht je nog specifieke vragen hebben.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
StukjeBami zei:
Toevallig ben ik er om te helpen.

Stuur maar een privé berichtje @aaronvk mocht je nog specifieke vragen hebben.
Klik om te vergroten...
Toevallig boeit TS het niet wat jij zegt, no offense naar jou toe maar @Spyro heeft hem genoeg proberen te helpen en alsmaar komt die terug met andere klachten en blijft TS doorgebruiken. TS luistert naar niemand dus waarom wel naar jou denk je?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
StukjeBami zei:
Toevallig ben ik er om te helpen.

Stuur maar een privé berichtje @aaronvk mocht je nog specifieke vragen hebben.
Klik om te vergroten...
Oh, kijk aan. Een stukje vliegende bami die uit de lucht komt vallen.

Deze jongen is al opgegeven joh. Steek er geen moeite in.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."