Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon geïnteresseerd

Gewoon geïnteresseerd

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik kom net naast rotterdam vandaan
j
jackiesnuifLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben benieuwd of er stadgenoten van mij zich op dit forum bevinden. Ik kom zelf uit Rotterdam, misschien kunnen we zo een beetje socializen.

Mvg, Jackie :)
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
jackiesnuif zei:
Ik ben benieuwd of er stadgenoten van mij zich op dit forum bevinden. Ik kom zelf uit Rotterdam, misschien kunnen we zo een beetje socializen.

Mvg, Jackie :)
Klik om te vergroten...
Mensen blijven hier liever anoniem, het is geen forum om nieuwe vrienden te zoeken.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heh gadver, Rotterdammers
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
jackiesnuif zei:
Ik ben benieuwd of er stadgenoten van mij zich op dit forum bevinden. Ik kom zelf uit Rotterdam, misschien kunnen we zo een beetje socializen.

Mvg, Jackie :)
Klik om te vergroten...
Beetje een doorzichtige manier van drugs zoeken 👀
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Heh gadver, Rotterdammers
Klik om te vergroten...
Dat ben je zelf ook, kutwijf😁

Volgensmij woon je ook nog eens in Zuid ook 😂🤣😂🤣 Waar de zwervers over je schutting klimmen om in je tuin/schuur te pitten...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Mensen blijven hier liever anoniem, het is geen forum om nieuwe vrienden te zoeken.
Klik om te vergroten...
Idd. Ik haat jullie allemaal. Stuk voor stuk
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Idd. Ik haat jullie allemaal. Stuk voor stuk
Klik om te vergroten...
Ik lees dit met gargamell stem.

Ik haaat smurfen
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casaan zei:
Ik lees dit met gargamell stem.

Ik haaat smurfen
Klik om te vergroten...
Uitstekend! Eigen interpretatie is zeer gewenst!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dopemonster zei:
Dat ben je zelf ook, kutwijf😁
Klik om te vergroten...
Rete geil, nou niet tegen me liegen!

Dopemonster zei:
Volgensmij woon je ook nog eens in op Zuid ook 😂🤣😂🤣 Waar de zwervers over
Klik om te vergroten...
Vout. Wel even gewoond ooit ja😂

Zanza zei:
Idd. Ik haat jullie allemaal. Stuk voor stuk
Klik om te vergroten...
Eens.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
jackiesnuif zei:
Ik ben benieuwd of er stadgenoten van mij zich op dit forum bevinden. Ik kom zelf uit Rotterdam, misschien kunnen we zo een beetje socializen.

Mvg, Jackie :)
Klik om te vergroten...
Daar trappen we niet in! Deze lezen we al zo vaak joh.

Spyro zei:
Beetje een doorzichtige manier van drugs zoeken 👀
Klik om te vergroten...

Wat ik ook gelijk dacht! net lid en gelijk dit als1e vraag,
Trouwens, in Rotterdam is bijna op elke hoek van wel drugs te koop. Dus vast ook wel een hoop drugsgebruikers om mee te socializen.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#12
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Wat ik ook gelijk dacht! net lid en gelijk dit als1e vraag,
Trouwens, in Rotterdam is bijna op elke hoek van wel drugs te koop. Dus vast ook wel een boop drugsgebruikers om mee te socializen.
Klik om te vergroten...

Als die een echte R'dammer is zal hij dat wel weten maar waarschijnlijk is hij de 5% coke 95% kalk van die straathoekwerkers beu.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
mitchieee zei:
ik kom net naast rotterdam vandaan
Klik om te vergroten...
telt niet, af!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
mitchieee zei:
ik kom net naast rotterdam vandaan
Klik om te vergroten...
Ik ook!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."