#1
Nee niet van mijIs je PF jou tekening?
Heeft iemand van df gemaakt
Maar ik schaam me om toe te geven
Ik ben vergeten wie dat ook weer was 😐
Nee niet van mijIs je PF jou tekening?
Shit we zijn bijde oversekst en gaan bijde naar de hellNee niet van mij
Heeft iemand van df gemaakt
Maar ik schaam me om toe te geven
Ik ben vergeten wie dat ook weer was 😐
EerlijkShit we zijn bijde oversekst en gaan bijde naar de hell![]()
Hahaha you got me all figured out manEerlijk
Wie the fuck ben jij 🤣
In mijn hoofd praat ik of tegen een peuter van 3 die op het toetsenbord van zijn vaders laptop aan het dansen is, of een ontsnapte tbser die op een gestolen blackberry in het Amstelpark in een luier ligt te internetten
Praat eens normaal manEwa drerrie weet jij nog goeie snuifdrugs @Dirkjan je weet wel voor die gekke ravez yo![]()
Ewa drerrie weet jij nog goeie snuifdrugs @Dirkjan je weet wel voor die gekke ravez yo![]()
Hersenschade door middelenmisbruikPraat eens normaal man
Je bent geen drie
ofwel?
Ik heb geen teiltje ik heb wel een tazz... oke ik ga echt naar hellIk moet kotsen
Mag ik een teiltje?
Daar ben je alIk heb geen teiltje ik heb wel een tazz... oke ik ga echt naar hell
Dit zou je niet meer in het openbaar doenDaar ben je al
En nu bukken, bitch
sukkelToen was ik twee, maar toen had ik al conservatorium afgemaakt, studie geneeskunde gedaan én speelde ik drie jaar in een bandje. Dit hierboven mij is echt een loser, manmanman.
Ik kom van dezelfde school. Laatste diploma dat ik ooit heb gehaald in mijn leven in 1995.Oke jongens ik zal ophouden nuBekijk bijlage 35076
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."