#1
Toen was ik twee, maar toen had ik al conservatorium afgemaakt, studie geneeskunde gedaan én speelde ik drie jaar in een bandje. Dit hierboven mij is echt een loser, manmanman.Ik kom van dezelfde school. Laatste diploma dat ik ooit heb gehaald in mijn leven in 1995.