Doe je die dosis dan ik een vol glas water om op te drinken of ?
Ik zat te denken om zoals gewoonlijk met 0.28 gr 3mmc te beginnen en na ongeveer 1 uur 3,5 ml GHB te nemen. Dan na ongeveer een uur weer 0,2 gr 3mmc en dan na wer een uur 2 ml GHB. Meer dan 2x 3mmc doe ik niet dus dan zal de sessie op het restant GHB ten neinde komen.
Iemand hier nog een reactie op ?
Dat klinkt op zich als een oké schema. Wel zou ik eerst een avond de ghb apart proberen, en starten met 2,5 ml. Gebruik een doseerspuitje, neem niet te snel bij, zorg dat je maag leeg is, schrijf de tijd van nemen op, neem ongeveer de helft van de startdosis bij, na 2 uur.
Doe het in een bodempje cola in een glas en tik hem in 1 x achterover.
Schenk altijd voor jezelf in, laat het niet door een ander doen. Gaat er iemand onverhoopt out, laat diegene niet alleen. Leg hem op z'n zij, check regelmatig hartslag en ademhaling.
Outgaan is niet iets wat bij verantwoord ghb gebruik hoort, het is slecht voor je hersenen. Lees het rapport van het trimbos instituut.
En besteed minstens een paar uur aan het inlezen over ghb op internet. Begin er niet zomaar aan. Neem max 4 x bij, ga niet te lang door. Doe het niet als je je rot voelt. Maak er geen gewoonte van, doe het niet iedere keer als je sex hebt.
En check combinaties van tevoren om te kijken of ze niet gevaarlijk zijn.