Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Š 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs iv injecteren

Drugs iv injecteren

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vind vapen al verslavend genoeg, laat staan spuiten.
Ik pas.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mij te risicovol. Aangezien er ook voldoende andere manieren zijn om drugs te nemen begin ik er niet aan. Om diezelfde reden steek ik ook geen drugs in mijn reet. Het zal best goed werken, maar waarom zou je als je kan snuiven en slikken.

Drugs zijn ook meestal heftiger en korter als je ze injecteert. Dat is niet waar ik naar op zoek ben.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Knuffelpanda zei:
Oude lul van 37?! 🤣
Welnee gewoon 20 jaar eraf trekken 😄
Ik pas 36 geworden maar voel me meeste tijd eerder 16!
Ik zie het voor me: naald eindigt vast ergens in je navel 🤪🤣
Klik om te vergroten...
Ik weet het, ik had ook ooit die ingesteldheid.
Maar ik slaag er niet in me nu jong te voelen door een ganse resem tegenslagen sinds juni 2020. :confused:

Mijn vriendin heeft me toen verlaten en sedertdien is het van kwaad naar erger gegaan.
Als je je alleen , verlaten en ongeliefd voelt aan mijn leeftijd midden die corona toestanden begin je je op een gegeven moment oud te voelen
je begint te denken dat je over je piek bent en alles bergafwaarts gaat van nu af aan
moegetergd door zelftwijfel en een negatieve innerlijke dialoog ... de muren komen op je af en de waanzin loert om de hoek.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Los van dat het injecteren van drugs vaker gepaard gaat met verslaving omdat je de drugs letterlijk rechtstreeks in de bloedbaan injecteert en hierdoor de grootse “flash” oid krijgt vind ik het hele concept van intraveneus injecteren gewoon eng.

Het is geen ezeltje prikje wat je doet. Het vergt best wel wat discipline, behendigheid en precisie. Dat vind ik ook zo bizar dat IV junks dit keer op keer weten te volbrengen.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#5
blue eyes zei:
Ik weet het, ik had ook ooit die ingesteldheid.
Maar ik slaag er niet in me nu jong te voelen door een ganse resem tegenslagen sinds juni 2020. :confused:

Mijn vriendin heeft me toen verlaten en sedertdien is het van kwaad naar erger gegaan.
Als je je alleen , verlaten en ongeliefd voelt aan mijn leeftijd midden die corona toestanden begin je je op een gegeven moment oud te voelen
je begint te denken dat je over je piek bent en alles bergafwaarts gaat van nu af aan
moegetergd door zelftwijfel en een negatieve innerlijke dialoog ... de muren komen op je af en de waanzin loert om de hoek.
Klik om te vergroten...
Dikke knuffel van de panda !
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Los van dat het injecteren van drugs vaker gepaard gaat met verslaving omdat je de drugs letterlijk rechtstreeks in de bloedbaan injecteert en hierdoor de grootse “flash” oid krijgt vind ik het hele concept van intraveneus injecteren gewoon eng.

Het is geen ezeltje prikje wat je doet. Het vergt best wel wat discipline, behendigheid en precisie. Dat vind ik ook zo bizar dat IV junks dit keer op keer weten te volbrengen.
Klik om te vergroten...
Ja het zal ook vaak mis gaan denk ik
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zeg tegen i.v.:
Nee. Dank u beleefd.
Ik pas deze ronde!
Ik associeer deze manier van gebruiken met de zware jongens aan de smack....en dat wil ik niet meemaken.
Dus zie ik daarvan af.
Ook van snuiven, Chinezen en rectaal.
No way!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja. Ben nu drie keer geslamd.

Ga het zelf nog een paar keer doen als ik de juiste benodigdheden vind.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casrus zei:
Ja. Ben nu drie keer geslamd.

Ga het zelf nog een paar keer doen als ik de juiste benodigdheden vind.
Klik om te vergroten...
Werk zo steriel mogelijk !
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zeemeerman zei:
Werk zo steriel mogelijk !
Klik om te vergroten...
Ben een vierde keer geslamd en ook terugdenkend and de derde keer, wil ik dat nooit meer recreatief doen.

Het is het niet waard om chems te slammen voor de sex.

Sterker nog, het hele chemsex concept gaat afgebouwd worden deze maand.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmm, zou het misschien ooit wel doen maar ik zou veel te bang zijn voor een vervuilde naald of verkeerd prikken. En uiteraard de grote kans op verslaving
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#12
nee want ben bang voor naalden
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rotjoch zei:
Hmm, zou het misschien ooit wel doen maar ik zou veel te bang zijn voor een vervuilde naald of verkeerd prikken. En uiteraard de grote kans op verslaving
Klik om te vergroten...
Doe maar gewoon niet anders!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Doe maar gewoon niet anders!
Klik om te vergroten...
Mijn antwoord was dan ook ‘Nee, te veel risicos’
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rotjoch zei:
Mijn antwoord was dan ook ‘Nee, te veel risicos’
Klik om te vergroten...
Heel goed. Het risico op klappen met een tafelpoot is reëel 😁
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als het daarbij blijft.....doe maar niet, die naalden.
p
poesjepoesLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja, dit doe ik, regelmatig ook
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drugs intraveneus injecteren dus

Breng hier zonder schaamte je stem uit over dit laatste taboe
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geen van de keuzes. Ik zelf zou het niet dien maar vond wel dat het bespreekbaar moet zijn.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Geen van de keuzes. Ik zelf zou het niet dien maar vond wel dat het bespreekbaar moet zijn.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie!
Een goed antwoord ook, ik had wel meer keuzes willen invullen op de poll maar t zou wat veel worden 😄

Maar wat is de reden dat je het niet zou doen dan ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."