Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeningen over mijn drugsprotocol voor recreatief gebruik?

Meningen over mijn drugsprotocol voor recreatief gebruik?

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
Hey mensen van DF ik heb vanaf nu een vast schema om schade te beperken bij mijn eigen drugsgebruik en vroeg mij af of jullie aanmerkingen hadden,
ik wil alvast mededelen dat ik ADHD heb vandaar dat de dosering soms wat hoger ligt,

Alcohol - Helemaal mee gestopt

3-FA - Minimaal 2 weken ertussen totaal 200-300MG bomben via gelatine capsules over de hele avond

Benzo's - Alleen gebruiken na het gebruik van 3-FA bijvoorbeeld, gebruik alleen als ik die dag geen GHB of alcohol doe

Cathinones - Minimaal 1 maand wachten, maar niet van plan om maandelijks te doen omdat ik het niet meer in huis ga halen(verslavend)

MDMA - Eens in de 3 maanden ~250mg

Disso's - Eventueel na een MDMA piek of gewoon avondje chillen, zelf vind ik disso's helemaal niet verslavend en doe het ook niet vaak dus hier geen regel voor

GHB - Alleen in combinatie met een stimulant maar probeer er minimaal 2 weken ertussen te zitten en max 2 keer redosen op een avond

Zelf neem ik deze supplementen dagelijks:
Vitamine C
Vitamine D
Zinc
Magnesium

En sport 4 keer in de week
en let heel erg op mijn voeding

bedankt,
Speedpiet :grin:
S
SpeedPietLid
Snuffelaar zei:
Opgepast
Klik om te vergroten...
met een ghb verslaving? ik zelf heb nu echt 10+ keer ghb geprobeerd en de enige keer dat ik het leuk vond was aan het einde van een stimulant toen was het echt euforisch ja
S
SnuffelaarLid
SpeedPiet zei:
GHB - Alleen in combinatie met een stimulant maar probeer er minimaal 2 weken ertussen te zitten en max 2 keer redosen op een avond
Klik om te vergroten...
Opgepast
P
Paranoize.Lid
Als je die regime's na kunt leven zou zeggen good job well done 👏🏻
L
Lid 103682Lid
Klopt dit als ik het een beetje probeer voor te stellen?
-om de 2 weken 3fa, met of 2x ghb, of een benzo

-1 x per 3 maanden xtc, misschien een disso erbij

Doe je die xtc (maby disso) dan in zo'n weekend met 3fa en een downer?
Ik denk dat je alle harm reduction ( hoeveelheid mdma, uppers&downers combi) wel kent. T enige wat ik eraan toe zou voegen is je gebruik bij houden, in een app bv.
En aan je gezondheidsrijtje naast sporten, voeding en supplementen, een max aan doortrekken?

Goed dat je alcohol eruit hebt gegooid :thumbsup: en je doelen zo concreet maakt.
S
SpeedPietLid
Paddestoel zei:
Klopt dit als ik het een beetje probeer voor te stellen?
-om de 2 weken 3fa, met of 2x ghb, of een benzo

-1 x per 3 maanden xtc, misschien een disso erbij

Doe je die xtc (maby disso) dan in zo'n weekend met 3fa en een downer?
Ik denk dat je alle harm reduction ( hoeveelheid mdma, uppers&downers combi) wel kent. T enige wat ik eraan toe zou voegen is je gebruik bij houden, in een app bv.
En aan je gezondheidsrijtje naast sporten, voeding en supplementen, een max aan doortrekken?

Goed dat je alcohol eruit hebt gegooid :thumbsup: en je doelen zo concreet maakt.
Klik om te vergroten...
Nee dan idd ook 2 weken ertussen met 3fa en mdma :) en idd ik ga zo'n app bijhouden heb jij een aanrader?
C
CasrusLid
Iedere dag wat anders, Piet?

Wat kan daar nou fout aan gaan?
S
SpeedPietLid
Casrus zei:
Iedere dag wat anders, Piet?

Wat kan daar nou fout aan gaan?
Klik om te vergroten...
nee precies als je je maar aan de schijf van vijf houdt
L
Lid 103682Lid
SpeedPiet zei:
Nee dan idd ook 2 weken ertussen met 3fa en mdma :) en idd ik ga zo'n app bijhouden heb jij een aanrader?
Klik om te vergroten...
Eerst bewust bijgehouden in een klein boekje, maar deze 2 apps worden ook positief ontvangen. Ik weet niet meer of je een grafiekje krijgt van de middelen bij elkaar, dat zou natuurlijk wel ideaal zijn.

drug journal
Screenshot_20220404-111450_Google Play Store.jpg

Dose drug journal
Screenshot_20220404-112126_Google Play Store.jpgScreenshot_20220404-112108_Google Play Store.jpg

Zijn alletwee gratis. Misschien dat andere leden nog apps kennen.
Kwam ook dit topic tegen:

Hou jij een logboek bij over je drugsgebruik?

Ik heb vorig jaar op de kalender bijgehouden wanneer ik drugs heb gebruikt. Om meer bewust te zijn van hoe vaak ik gebruik, om terug te kijken wanneer ik iets voor het laatst gehad heb, en wat de dosis was. Ik schreef de beginletter van de drug bij de dag. Dit is natuurlijk niet erg discreet dus...
drugsforum.nl drugsforum.nl
M
Mevrouw PløpLid
Paddestoel zei:
Eerst bewust bijgehouden in een klein boekje, maar deze 2 apps worden ook positief ontvangen. Ik weet niet meer of je een grafiekje krijgt van de middelen bij elkaar, dat zou natuurlijk wel ideaal zijn.

drug journal
Bekijk bijlage 40554

Dose drug journal
Bekijk bijlage 40556Bekijk bijlage 40557

Zijn alletwee gratis. Misschien dat andere leden nog apps kennen.
Kwam ook dit topic tegen:

Hou jij een logboek bij over je drugsgebruik?

Ik heb vorig jaar op de kalender bijgehouden wanneer ik drugs heb gebruikt. Om meer bewust te zijn van hoe vaak ik gebruik, om terug te kijken wanneer ik iets voor het laatst gehad heb, en wat de dosis was. Ik schreef de beginletter van de drug bij de dag. Dit is natuurlijk niet erg discreet dus...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Voor mij werkt Dose prima
F
FerdFatoehausLid
Wel veel stimulerende middelen, relatief kort op elkaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."