Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo medegebruikers Ik ben op zoek naar iemand die samen wil trippen en lekker gebruiken.. Ben zelf nu aan de lsd is 2de keer voor mij gister voor het eerst en nog nog lekker verder aan het gaan. ik kom uit overijssel haaksbergen om precies te zijn heb daar een caravan gekocht lekker vrijstaand. zelf ben ik overal erg makkelijk in en sta ik nergens raar van te kijken je mag doen hier waar je je lekker bij voelt verder vraag maar raak gr Dennis 32j"
"haha grappige reacties moet zeggen gister dat ik è keer deed kende ik ook 2 personen niet die erbij waren ben zelfs nog trippend de winkel in gegaan of zou ik dan slechte zegels gehad hebben ofzo wat zijn jullie ervaringen ermee dan wat doe je dan zoal alleen"
"Eik zei: Hoi @chilldude ik kan me goed voorstellen dat je een keer samen met iemand anders wilt trippen. Ik vind dat zelf ook fijner dan alleen. Maar juist omdat trippen zoiets persoonlijks is en je er zo kwetsbaar van kunt worden, zullen er niet veel mensen ingaan op zo’n direct verzoek. ik denk dat je meer kans maakt als je mensen eerst wat beter leert kennen live of online en dan eens samen een biertje of koffie gaat drinken. Als het dan supergoed klikt kun je altijd nog samen gaan trippen… Klik om te vergroten... nou dan eerst maar een mcdonaldsje pakken haha eten we eerst ff een kipje 6 met bbq weg"
"djiego zei: Staat je caravan daar op de parkeerplaats zeker? edit: En dan een fel geel knipperend neon sign boven het koepelvormig dubbele deurtje: 'Kip-' N-Trip' Klik om te vergroten... 'Kip-' N-Trip' nee tis een sta caravan staat op een camping"