Hoi @Stien ii kan me goed voorstellen dat je je camper niet uit wilt lenen aan iemand die drugs injecteert. Maar volgens mij kan niemand jou hier zeggen of deze persoon wel of niet drugs spuit en/of daarna nog achter het stuur kruipt. Zoals al gezegd door @JanDeBrandweerman is het aan jullie minuet gesprek aan te gaan met deze mensen en te beslissen of jullie je camper willen uitlenen. Al de rest is speculatie. Om Die reden sluit ik dit topic.
Ik denk dat niemand jou kan vertellen of die mensen drugs gebruiken en het ook nog injecteren. Ook niet of deze naald daar voor is of is gebruikt.
Je zal het diegene toch echt zelf moeten vragen. Of anders hen de camper niet meer uitlenen.
Hoi,
We hebben onze camper al een paar keer uitgeleend aan iemand. Bij het grondig poetsen vond ik een naald. Zij hebben voor zover ik weet geen medische aandoening waarbij ze zichzelf moeten injecteren. Ik weet dat de vrouw in kringen verkeert waar druggebruik voorkomt.
Ik vind het gewoon niet zo fijn om onze dure camper te laten besturen door iemand die misschien niet helemaal ‘nuchter’ is. Dus voor ik haar een vraag stel, wil ik hier even polsen bij mensen die er meer over weten dan ik. De naald is een IM-naald en is niet meer helemaal recht. Is dat iets typisch? (Foto in bijlage, maar het knikje in de naald is niet zo duidelijk).
Iemand hier die me iets meer kan vertellen?
Fijne zon-dag iedereen!
Stien
Nou het is in elk geval erg slordig van degene die de naald zonder bescherm kapje heeft laten slingeren ?!
Knikje komt misschien door onhandig gebruik, ik gebruik deze naalden zelf voor IM en ze zijn vrij stevig en horen recht te zijn
Vraag het gewoon open aan ze: Is dit van jullie? Verder niks en daarna beslissen over t uitlenen
Lijkt mij inderdaad gebruikt te zijn om drugs in te spuiten. Misschien vragen aan de desbetreffende vrouw of ze haar armen wilt laten zien? Als iemand het in z'n armen spuit zal je het op d'n duur wel zien volgens mij.
Ik gebruik ze voor puisten.
En drugs spuiten natuurlijk.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.