Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelcome to the future Festival overdose gezien

Welcome to the future Festival overdose gezien

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
Zoiets is shocking om te zien. Heb zelf wel eens meegemaakt dat iemand naast ons plots omviel, niet meer aanspreekbaar was en met ambulance weggebracht moest worden. Als je zelf ook onder invloed bent, komt zoiets extra hard aan, je wordt inderdaad in één klap uit de vibe getrokken en in de keiharde realiteit gedropt. Het blijft dan ook best wel even door je hoofd spoken hoe het met zo iemand is afgelopen, of-ie weer oké is.

Op festivals zullen altijd mensen zijn die op een verkeerde manier op drugs reageren of er op de verkeerde manier mee omgaan. Is dus ook lastig om te zeggen wat hier precies aan de hand is geweest. Leek het er meer op dat hij ‘bad’ ging, als in, hij reageerde mentaal niet goed op de drugs? Alsof hij in een soort (drugs)psychose was? Of leek het meer op een fysieke slechte reactie (seizure, hitteberoerte)?
Z
ZakkLid
Roze Olifant zei:
Zoiets is shocking om te zien. Heb zelf wel eens meegemaakt dat iemand naast ons plots omviel, niet meer aanspreekbaar was en met ambulance weggebracht moest worden. Als je zelf ook onder invloed bent, komt zoiets extra hard aan, je wordt inderdaad in één klap uit de vibe getrokken en in de keiharde realiteit gedropt. Het blijft dan ook best wel even door je hoofd spoken hoe het met zo iemand is afgelopen, of-ie weer oké is.

Op festivals zullen altijd mensen zijn die op een verkeerde manier op drugs reageren of er op de verkeerde manier mee omgaan. Is dus ook lastig om te zeggen wat hier precies aan de hand is geweest. Leek het er meer op dat hij ‘bad’ ging, als in, hij reageerde mentaal niet goed op de drugs? Alsof hij in een soort (drugs)psychose was? Of leek het meer op een fysieke slechte reactie (seizure, hitteberoerte)?
Klik om te vergroten...
Wellicht een combinatie van beide. Hij wist in ieder geval niet meer wat gebeurde en was niet meer aanspreekbaar. Hij kon niet meer normaal praten.
R
Roze OlifantLid
Zakk zei:
Wellicht een combinatie van beide. Hij wist in ieder geval niet meer wat gebeurde en was niet meer aanspreekbaar. Hij kon niet meer normaal praten.
Klik om te vergroten...

Eng. :( Hopelijk hoor je op de een of andere manier nog via via dat het goed met hem is afgelopen.
Z
ZakkLid
Ik heb meerdere maten gevraagd en velen zeggen waarschijnlijk GHB
D
DirkdirkLid
Dat moet heftig geweest zijn om te zien. Zijn brein was waarschijnlijk aan het resetten van een of andere cocktail van drugs. Hopelijk gaaat het weer oke met hem.
D
Diablo69Lid
Denk ghb of mdma , of combi
H
HiyouLid
Doet me denken aan het effect op bath salt, flakka ofzo dacht ik dat het noemt. 1 lijntje en het is omzeep…
Z
ZakkLid
Hallo,

Ik ben gister bij welcome to the future geweest en toen ik en mijn vriendin naar de wc's gingen zagen we een jonge man die helemaal bad ging. Hij viel de hele tijd om tegen de wc deed allemaal rare bewegingen met zijn handen (alsof ie gehandicaped was) en ook zijn gezicht was echt niet goed. Het leek wel alsof zijn brein geen controle meer had over alles van zijn lichaam.

De EHBO kwam erbij en zette de wc's af met lintjes. Hij zat ook te schreeuwen en te huilen alsof ie wist wat er aan de hand was maar kon er niks aan doen.

Wat zou dit voor drugs kunnen zijn geweest en weet iemand die dit leest wellicht hoe het is afgelopen? Iets gehoord?

Wij zijn maar weggelopen want het kilde een beetje de vibe...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."