Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFestival drugs

Festival drugs

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hiyou zei:
Ik vind xtc + een klein beetje keta de beste combinatie ever op een festival. Mini sleuteltjes keta als je zo wat aan het ā€œuitstuikenā€ bent vind ik top, precies of ik krijg het effect weer helemaal goed. Zo licht of een veertje. Keta in huissetting vind ik niet zo leuk. Teveel tijd om na te denken. Of enkel keta ook niet mn ding, maar op xtc top.
Klik om te vergroten...
Eens! In thuissetting moet je zelf wat meer doen om de sfeer erin te houden. Als je op de bank zakt is het inderdaad wat eenzaam maar als je je hele gezelschap tot dansen verplicht is t ook thuis echt leuk. Keta is goed te sturen op lagere doseringen of tijdens het stapelen. Maar idd kitty flippen is het fijnste.
L
LēmniscatusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoals hierboven al aangegeven beter geen serotonine slurpers gelijktijdig of kort na elkaar gebruiken. Drink dan liever 1 of 2 biertjes of nog beter, start gewoon wat later met je (eerste) dosis.

Een festival is toch wel een andere ervaring hoor. MDMA thuisgenomen is voor mij echt meer een chille hug/praat drug, op een festival met de juiste muziek kan ik er flink op spacen
L
Little loverLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Zou 3-mmc en SOS niet combineren.
Klik om te vergroten...
Mag ik aan de hand van deze opmerking iets vragen?

Ik ben al een hele lange tijd op zoek naar een vervanger voor xtc en stuit nu voornamelijk op 6apb…ik ben erg benieuwd en probeer me vooral goed in te lezen.
Nu weet ik dat eerst sos en dan xtc nemen niet heel bevorderlijk is voor het resultaat en effect van de xtc…werkt dit hetzelfde als bij 6apb?

Ook zie ik een aantal mensen zeggen dat ze de combinatie van 150mg apb en een kwartje ideaal vinden. Nog meer mensen die hier ervaring mee hebben?


En wil iemand mij misschien vertellen wat het verschil is tussen 4fma/ga en 6apb?
Iedereen alvast heel erg bedankt voor de (eventuele) reacties. Wat fijn zo’n forum, net zoals dat je je dingen kan laten testen. šŸ‘ŒšŸ»
L
Little loverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dankjewel voor je snelle reactie!
Ja sos is heel overheersend maar lijkt me zo fijn om een festivaldag mee te beginnen…kan er op een avond, niet altijd hoor, ook wel goed vanaf blijven en hoeft zeker niet allemaal op, maar lijkt me zo lekker zo de dag te beginnen en dan s avonds apb…denk alleen dat die werking dus inderdaad ook minder wordt. Wat ik lees duurt apb al vrij lang dus daarna wordt hem denk ik niet šŸ˜…

Zat zelf te denken aan 130mg met 65kg, 167, vrouw…vind het best wel een ding eigenlijk maar kijk er ook wel naar uit.
Kwartje xtc schijnt inderdaad aan te slaan als een bom maar lekker om nog even ā€˜hard’ te gaan, maar raad jij dus wel sterk af?
Misschien voor de eerste keer sowieso geen slecht idee…:wink:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Little lover zei:
Mag ik aan de hand van deze opmerking iets vragen?

Ik ben al een hele lange tijd op zoek naar een vervanger voor xtc en stuit nu voornamelijk op 6apb…ik ben erg benieuwd en probeer me vooral goed in te lezen.
Nu weet ik dat eerst sos en dan xtc nemen niet heel bevorderlijk is voor het resultaat en effect van de xtc…werkt dit hetzelfde als bij 6apb?

Ook zie ik een aantal mensen zeggen dat ze de combinatie van 150mg apb en een kwartje ideaal vinden. Nog meer mensen die hier ervaring mee hebben?


En wil iemand mij misschien vertellen wat het verschil is tussen 4fma/ga en 6apb?
Iedereen alvast heel erg bedankt voor de (eventuele) reacties. Wat fijn zo’n forum, net zoals dat je je dingen kan laten testen. šŸ‘ŒšŸ»
Klik om te vergroten...
Daar geldt hetzelfde voor.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Little lover zei:
Zat zelf te denken awartje xtc schijnt inderdaad aan te slaan als een bom maar lekker om nog even ā€˜hard’ te gaan, maar raad jij dus wel sterk af?
Misschien voor de eerste keer sowieso geen slecht idee…:wink:
Klik om te vergroten...

Ik raad sowieso niks aan noch af. En nog "even" hard gaan is een understatement. Je zal dan urenlang als een vage wauze raket gaan (nogmaals, van horen zeggen. Niet uit eigen ervaring). Als dat je doel is, is het te overwegen 😊.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wollukker zei:
Ik raad sowieso niks aan noch af. En nog "even" hard gaan is een understatement. Je zal dan urenlang als een vage wauze raket gaan (nogmaals, van horen zeggen. Niet uit eigen ervaring). Als dat je doel is, is het te overwegen 😊.
Klik om te vergroten...
Uit eigen ervaring kan ik beamen dat bovenstaand statement correct is. Hou het bij 1 soort emphatogeen.
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Little lover zei:
Zat zelf te denken aan 130mg met 65kg, 167,
Klik om te vergroten...
Heb je de HCL of de succinaatvariant? Dat maakt nogal uit voor je dosering. Ik had laatst een pellet van 130 mg succinaat, (ben 50 kg) vond ik vrij underwhelming. Startte heel heftig, en voelde me daarna nuchter, alleen als ik m'n ogen dicht deed en heel erg m'n best deed voelde ik 'm enigszins. Maar zal ook per persoon verschillen.
Kwartje XTC bijnemen zou ik idd niet doen, zou dan eerder je dosis 6APB dan ietsje hoger nemen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Miraculeus zei:
Kwartje XTC bijnemen zou ik idd niet doen, zou dan eerder je dosis 6APB dan ietsje hoger nemen.
Klik om te vergroten...
Mee eens.
Ben zelf ook 50+, man, 77kg en ervaring met 6-apb succinaat.
Wij nemen 200mg en nemen niet bij. Dan gaan wij prima en veel langer dan op mdma.
@Little lover aangezien je wat lichter bent dan ik kun je misschien rond 150 of 175 mg doseren om te beginnen. Come up duurt soms lang, dus wees geduldig met bijnemen. Sowieso 2 uur wachten.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeehond zei:
Mee eens.
Ben zelf ook 50+, man, 77kg en ervaring met 6-apb succinaat.
Wij nemen 200mg en nemen niet bij. Dan gaan wij prima en veel langer dan op mdma.
@Little lover aangezien je wat lichter bent dan ik kun je misschien rond 150 of 175 mg doseren om te beginnen. Come up duurt soms lang, dus wees geduldig met bijnemen. Sowieso 2 uur wachten.
Klik om te vergroten...
Pro tip: luister naar C. Hond
L
Little loverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Miraculeus zei:
Heb je de HCL of de succinaatvariant? Dat maakt nogal uit voor je dosering. Ik had laatst een pellet van 130 mg succinaat, (ben 50 kg) vond ik vrij underwhelming. Startte heel heftig, en voelde me daarna nuchter, alleen als ik m'n ogen dicht deed en heel erg m'n best deed voelde ik 'm enigszins. Maar zal ook per persoon verschillen.
Kwartje XTC bijnemen zou ik idd niet doen, zou dan eerder je dosis 6APB dan ietsje hoger nemen.
Klik om te vergroten...
Oh en volgens mij de succinaatvariant, ook de pellets van 130mg…denk dat ik daar mee begin en kijk hoe doe valt. Al lees ik ook weer dat sommige juist beroerd werden van een (te) lage dosis…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."