Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn ervaring met Purple mandala (5-apb + FMA)

Mijn ervaring met Purple mandala (5-apb + FMA)

10 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
Aron Kurwa777Lid
01-01-2024, 00:00
Hey mensen,

Ik heb gratis purple mandala gekregen bij me bestelling en het bevalt me wel. Heb het in een glas gedaan en half opgedronken en al snel merkte ik al opgepte effecten. Ik was iets te waus dus ik had zin in mdma . Al snel merkte ik mdma achtige effecten. Ik denk dat de 4 fma sneller werkt dan de 5 abp, nu heb ik een lekkere xtc , maar toch heldere roes. Heb totaal geen zin in benzo en alcohol. Maar ik werd een beetje moe en dat komt denk ik omdat een tollarantie heb voor xtc. Ik hevb een bad genomen en daarna voelde ik me meer opgepept als mdma. Het geeft me geen hart klachten nu. Het is zeker aan te raden als je een mdma achtige high wilt , maar het is scherper dan mdma. Ik denk dat het minder effect heeft als je al veel mdma tollerantie hebt

Ik hoop dat 1 van julie hier iets aan hebben
A
Aron Kurwa777Lid
Ik heb nu de volgende dag wel zin om van 1 de middelen nog een keer te nemen, dus bij te nemen, ik weet dus niet wat dit mdma achtige gevoel bracht, Heeft iemand hier meer ervaring mee?
l
ljuvLid
Aron Kurwa777 zei:
ik weet dus niet wat dit mdma achtige gevoel bracht, Heeft iemand hier meer ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Ik gebruik zelf geen rc's die mdma vervangen, maar dat zal de 5-apb geweest zijn. Hoe dan ook een kut idee om vandaag bij te nemen dus, wacht even lekker 12 weken ofzo.
N
Neo-ShulginistLid
Aron Kurwa777 zei:
Ik heb nu de volgende dag wel zin om van 1 de middelen nog een keer te nemen, dus bij te nemen, ik weet dus niet wat dit mdma achtige gevoel bracht, Heeft iemand hier meer ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Zowel 5-APB als 4-FMA zijn empathogene stimulanten. Van die twee vond ik 4-FMA wel wat meer op MDMA lijken vanwege een loom en dromerig empathisch gevoel. 5-APB is wat meer stimulerend en lichtelijk psychedelisch.

Ik wil wel nog afraden om dit soort gekke mengsels van rc's online te kopen onder vage merknaampjes. Ik vind dat echt een bizarre en achterlijke vorm van marketing van rc-vendors. Het grootste probleem is dat je niet weet hoeveel van beide middelen je binnenkrijgt. Zeker bij herdoseren is dat een ramp, omdat de middelen verschillende werkingstijden hebben. Het ene middel raakt dan uitgewerkt, terwijl het andere middel nog actief is.
Daarnaast weten we al niet hoe rc's werken in het menselijk lichaam, laat staan wat die middelen samen doen. Dat zijn echt onverantwoorde risico's imo. En om dat dan te verkopen met een spirituele sfeer en soortgelijk uiterlijk om het lekker lief eruit te laten zien.... ik krijg er rillingen van.
Die vendors zetten er voor het gemak nog ff bij 'not for human consumption', terwijl de hele marketing wel op consumptie is gericht en terwijl ze dondersgoed weten dat je met zulke flesjes totaal niks kan als 'lab reagent' of andere onzin. Maar zo kunnen ze lekker hun handen aftrekken van alle mogelijke verantwoordelijkheid voor de gevolgen van hun idiote mengsels.

Sorry voor de rant; die is niet per se voor jou bedoeld. Behalve dan als uitleg waarom ik denk dat je er niet in moet trappen. Gewoon zelf bepalen wat je neemt en hoeveel en die marketing straal negeren.
D
DirkdirkLid
Purple Mandela?
hmm… ik ruik vis.
De Amerikanen noemde hun atoombommen little boy en fat man
En de Duitse S mijn die zo lekker je balzak eraf knalt? De bouncing Betty.

allemaal om verbloemen dat het heavy fucking shit is.
A
Aron Kurwa777Lid
Neo-Shulginist zei:
Zowel 5-APB als 4-FMA zijn empathogene stimulanten. Van die twee vond ik 4-FMA wel wat meer op MDMA lijken vanwege een loom en dromerig empathisch gevoel. 5-APB is wat meer stimulerend en lichtelijk psychedelisch.

Ik wil wel nog afraden om dit soort gekke mengsels van rc's online te kopen onder vage merknaampjes. Ik vind dat echt een bizarre en achterlijke vorm van marketing van rc-vendors. Het grootste probleem is dat je niet weet hoeveel van beide middelen je binnenkrijgt. Zeker bij herdoseren is dat een ramp, omdat de middelen verschillende werkingstijden hebben. Het ene middel raakt dan uitgewerkt, terwijl het andere middel nog actief is.
Daarnaast weten we al niet hoe rc's werken in het menselijk lichaam, laat staan wat die middelen samen doen. Dat zijn echt onverantwoorde risico's imo. En om dat dan te verkopen met een spirituele sfeer en soortgelijk uiterlijk om het lekker lief eruit te laten zien.... ik krijg er rillingen van.
Die vendors zetten er voor het gemak nog ff bij 'not for human consumption', terwijl de hele marketing wel op consumptie is gericht en terwijl ze dondersgoed weten dat je met zulke flesjes totaal niks kan als 'lab reagent' of andere onzin. Maar zo kunnen ze lekker hun handen aftrekken van alle mogelijke verantwoordelijkheid voor de gevolgen van hun idiote mengsels.

Sorry voor de rant; die is niet per se voor jou bedoeld. Behalve dan als uitleg waarom ik denk dat je er niet in moet trappen. Gewoon zelf bepalen wat je neemt en hoeveel en die marketing straal negeren.
Klik om te vergroten...
Hey, ik was ook niet van plan om bij te nemen, maar ik wilde ff duidelijk maken dat ik toch dat gevoel had dat ik iets wilde bij nemen. Ben het helemaal met je eens dat het raar is dat ze niet erop zetten hoeveel van elk middel je neemt
A
Aron Kurwa777Lid
ljuv zei:
Ik gebruik zelf geen rc's die mdma vervangen, maar dat zal de 5-apb geweest zijn. Hoe dan ook een kut idee om vandaag bij te nemen dus, wacht even lekker 12 weken ofzo.
Klik om te vergroten...
ik bedoel over jou bericht, ik was niet van plan om bij te nemen, maar ik had wel een gevoel dat ik wilde bij nemen, dit heb ik bij mdma niet. De volgende dag leken simpele dingen ook niet meer leuk, zoals een filmpje kijken
l
ljuvLid
Aron Kurwa777 zei:
ik bedoel over jou bericht, ik was niet van plan om bij te nemen, maar ik had wel een gevoel dat ik wilde bij nemen, dit heb ik bij mdma niet. De volgende dag leken simpele dingen ook niet meer leuk, zoals een filmpje kijken
Klik om te vergroten...
Ohhhh grappig, ik heb dit bij MDMA ook gewoon hoor:sweatsmile: Op het moment van gebruik zelf dan, de dagen erna eigenlijk nooit inderdaad. Waarom dat verschil er is in middelen zou ik niet durven gokken joh, nogmaals, ben niet zo'n RC gebruiker heheh.
Klinkt verder wel als een typische dip, right? Goed gezond eten en uitrusten! En wellicht met je favoriete personen afspreken/ praten.
N
NickjeeeLid
Ff een bump want nuttige info voor mensen die meer willen weten over Purple Mandala. Bij 2 vendors exacte samenstelling opgevraagd, eentje wist 't niet (wtf...), de ander gaf aan 1 buisje is 90mg 5- MAPB (dus niet 5-APB) + 45mg 4-FMA. Dit is m.i. gecombineerd behoorlijk forse totaaldosis maar te doen. De combi an sich had ik al eens geprobeerd met beiden iets lichter gedoseerd, dat was lollig. Het blijft bezopen dat dit niet gewoon bekend is cq. niet op het label staat.....
N
Neo-ShulginistLid
Nickjeee zei:
Ff een bump want nuttige info voor mensen die meer willen weten over Purple Mandala. Bij 2 vendors exacte samenstelling opgevraagd, eentje wist 't niet (wtf...), de ander gaf aan 1 buisje is 90mg 5- MAPB (dus niet 5-APB) + 45mg 4-FMA. Dit is m.i. gecombineerd behoorlijk forse totaaldosis maar te doen. De combi an sich had ik al eens geprobeerd met beiden iets lichter gedoseerd, dat was lollig. Het blijft bezopen dat dit niet gewoon bekend is cq. niet op het label staat.....
Klik om te vergroten...
Die producten zijn echt een groot schandaal. Gewoon altijd alleen maar stofnamen kopen mensen. Dit soort producten zijn echt supergevaarlijk omdat je zelf nul controle hebt over wat je inneemt en je ziet dat de verkopers hun verantwoordelijkheid ook niet nemen.
N
NickjeeeLid
Neo-Shulginist zei:
Die producten zijn echt een groot schandaal. Gewoon altijd alleen maar stofnamen kopen mensen. Dit soort producten zijn echt supergevaarlijk omdat je zelf nul controle hebt over wat je inneemt en je ziet dat de verkopers hun verantwoordelijkheid ook niet nemen.
Klik om te vergroten...
Nog even los van de betrouwbaarheid, dus zit er wel echt in wat ze zeggen: áls het klopt, zet het dan gewoon op 't label, zo ingewikkeld is dat toch niet. Inderdaad onbegrijpelijk risico.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."