Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeuke drug voor thuis

Leuke drug voor thuis

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pure wiet of 6apb 🤤
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Geen idee, maakt het wat uit?
Klik om te vergroten...
Voor mij een beetje.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lemmy zei:
Voor mij een beetje.
Klik om te vergroten...
Zou dit soort posts lekker in het onzin forum houden.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Elke disso!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
5-MeO-MiPt (moxy) :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cardboard zei:
Truffels in je eentje is af te raden, kan heftig en vrij verwarrend worden.
Zou dan eerder voor een lichte dosis 4HO-MeT of iets soortgelijks gaan, is een stuk milder.
[edit] eerst een halfje voordat je all out gaat is wel een fijne manier
Klik om te vergroten...

Truffels in je eentje kan prima hoor. Zonder ervaring de dosis gewoon bescheiden houden. Truffels lenen zich bij uitstek relatief goed voor solotrips vanwege het introspectieve en ‘luie’/hangerige wat ze hebben.

Ieder tripmiddel kan verwarring en heftige ervaringen geven.

Maar goed, TS zegt sowieso dat hij truffels achterwege laat omdat hij dat binnenkort met vrienden wi doen (wat ook leuk/fijn kan zijn).

@Lemmy, ik heb je laatste post verwijderd, onnodig en voegt niks toe.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
5-MeO-MiPt (moxy) :)
Klik om te vergroten...
Leuk stofje, maar vond het erg apart haha
In combinatie heb ik hier wel fantastische ervaringen op gehad. Maar als enkel middel vond ik de bodyload best pittig. Misschien dat de effecten op hogere dosering je daarvan afleiden, dat weet ik niet. Heb altijd laag gedoseerd hiermee.

4-ho-mipt is misschien ook wel leuk als je niet te hoog doseert. Alle tryptmines zijn wel een beetje oppassen als je het alleen gaat doen en er nog niet zo bekend mee bent.

Persoonlijk zou ik eerder voor dissociatieven gaan voor solo thuis gebruik. Ketamine, 2-fdck of als je wat ervaring hebt 3-meo-pce zijn dan erg geschikt.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Roze Olifant Truffels in lagere doses kunnen wel heel leuk zijn inderdaad. Zelf weleens gedaan maar ga dan nooit boven de 8mg uit, dat is prima te doen. :)

Even overheen gelezen dat TS binnenkort een soortgelijk middel wil gebruiken, dan sowieso wat anders zoeken dan truffels. 4FMA is leuk, of 2CB, al weet ik niet of die laatste ook tolerantie geeft voor truffels en soortgelijke middelen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Leuk stofje, maar vond het erg apart haha
In combinatie heb ik hier wel fantastische ervaringen op gehad. Maar als enkel middel vond ik de bodyload best pittig. Misschien dat de effecten op hogere dosering je daarvan afleiden, dat weet ik niet. Heb altijd laag gedoseerd hiermee.

4-ho-mipt is misschien ook wel leuk als je niet te hoog doseert. Alle tryptmines zijn wel een beetje oppassen als je het alleen gaat doen en er nog niet zo bekend mee bent.

Persoonlijk zou ik eerder voor dissociatieven gaan voor solo thuis gebruik. Ketamine, 2-fdck of als je wat ervaring hebt 3-meo-pce zijn dan erg geschikt.
Klik om te vergroten...

Ik heb er nog niet veel ervaring mee, eenmalig, maar vond het wel relaxt! Over de bodyload had ik gelezen. (Heb daar persoonlijk sowieso snel last van.) Ik hou daarom de @Proxima-mefhode aan: volumetrisch doseren, en echt maar beginnen met 5 mg. Pas een stuk later voorzichtig stapelen naar wat hoger, rustig en naar eigen smaak. Ben maar tot zo’n 10 mg gegaan dat eerste experimentje, maar niet direct in één keer dus. Ik ging er op deze manier fysiek overall lekkerder op dan op bijvoorbeeld 2C-B waarvan ik de bodyload vaak niet zo fijn vind, vooral niet tijdens de come up.

Op hogere doseringen lijkt de bodyload van moxy, dat stimulerende, mij (te) heftig te worden.

Had je je (lage) doseringen gestapeld? Op welke manier gebruikt en hoeveel? Combi’s geen ervaring mee wat betreft moxy. Aanrader? :wink:

Ik vond moxy op zichzelf, die enkele keer en en bescheiden gestapeld, lekker warm/vriendelijk. Versterkt alles: visueel leuk (niet erg spectaculair maar echt wel duidelijk merkbaar), en vooral ook een versterking van gehoor en gevoel. Zweverig, relaxt, cosy, zelfs met momenten sociaal op een totaal niet geforceerde manier - ik was alleen dus solo gechilld in een bubbeltje en later hier en daar kort geappt en gebeld met vrienden wat nice was. Dus in m’n remi niet maximaal het entactogene kunnen onderzoeken, maar het heeft wel iets daarvan… en dan toch nog wel ergens in de verte de tryptamine-sfeer ook, je voelt dat er serieuze diepgang in zou kunnen zitten. Of je die op zou moeten zoeken gezien de bodyload, is een andere vraag. Maar maf spulletje, beetje een allrounder en atypische tryptamine haha maar wel leuk. ^^ Binnenkort weer eens.

Disso’s zijn ook wel interessant ja. Beetje wispelturig in hoe ze uitpakken. Kan fantastisch dromerig worden, maar kan soms iets kils (?) hebben en bij net teveel erg verwarrend/scheef worden. Ligt erg aan de dosis en ervaring en het type disso uiteraard. Maar goed, dit geldt eigenlijk voor alle middelen die poortjes in je hoofd openen die normaal gesloten zijn.

Too many options… :tongueout:

Heel verhaal weer Jezus, ga slapen, jij stomme wauwel-Olifant. #insomnia-heuj

Truste iedereen!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Had je je (lage) doseringen gestapeld? Op welke manier gebruikt en hoeveel? Combi’s geen ervaring mee wat betreft moxy. Aanrader? :wink:
Klik om te vergroten...

Nee een keer uit m'n hoofd 9 a 10 mg ofzo gepakt. Niet gestapeld. 8mg moxy net na de come-up van 2-cb-fly was wel echt fantastisch! Bijna psychedelische MDMA on steroids haha
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alles
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Zou dit soort posts lekker in het onzin forum houden.
Klik om te vergroten...
Het is geen onzin post, mijn beste.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lemmy zei:
Het is geen onzin post, mijn beste.
Klik om te vergroten...
Helaas wel, voegt letterlijk niets dan ruis toe in deze thread.
S
SillousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
Truffels in je eentje kan prima hoor. Zonder ervaring de dosis gewoon bescheiden houden. Truffels lenen zich bij uitstek relatief goed voor solotrips vanwege het introspectieve en ‘luie’/hangerige wat ze hebben.

Ieder tripmiddel kan verwarring en heftige ervaringen geven.
Klik om te vergroten...
Ik heb niet veel ervaringen met truffels, maar van wat ik begrepen heb is dat truffels inderdaad braaf zijn en helemaal niet een wauw gevoel geven waar ik mijn hele leven over gehoord hebt. (twijfelde wel of het gewoon aan mij ligt, of aan de specifieke truffels zelf)

Mijn laatste trip was 14,5 en was ontzettend saai hopende dat deze dosis leuker zou zijn dan mijn eerste dosis maar dan viel tegen.
Roze Olifant zei:
Truffels lenen zich bij uitstek relatief goed voor solotrips vanwege het introspectieve en ‘luie’/hangerige wat ze hebben.
Klik om te vergroten...

En daarom prima imo om solo te nemen.

Ik heb nog nooit een tripsitter gehad of uberhaupt iemand die in de buurt is en ik zou me er eerder angstiger en oncomfortabel bij voelen. Gewoon met jezelf zijn zonder judgements of iemand die je in de gaten houd..
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#15
FredKroket zei:
Helaas wel, voegt letterlijk niets dan ruis toe in deze thread.
Klik om te vergroten...

Ga jij dat bepalen?

Ik weet dat mijn dealer speed en coke kan leveren, maar over XTC hebben we het eigenlijk nog nooit gehad. De paar keren dat ik het gedaan heb had mijn gezelschap dat.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lemmy zei:
Ga jij dat bepalen?

Ik weet dat mijn dealer speed en coke kan leveren, maar over XTC hebben we het eigenlijk nog nooit gehad. De paar keren dat ik het gedaan heb had mijn gezelschap dat.
Klik om te vergroten...
Wat boeit dit? De meeste dealers hebben een prijslijst waar alles op staat.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
FredKroket zei:
Wat boeit dit? De meeste dealers hebben een prijslijst waar alles op staat.
Klik om te vergroten...

Als het je niet boeit, moet je niet gaan melken dat een bericht naar de onzintopic moet.

Lekker de negeerlijst op man. :blushing:

F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lemmy zei:
Als het je niet boeit, moet je niet gaan melken dat een bericht naar de onzintopic moet.

Lekker de negeerlijst op man. :blushing:

Klik om te vergroten...
Bedankt voor je nuttige bijdragen hier, Pipo.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
truffels met wiet en lachgas :wink:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Truffels

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."