#1
Pure wiet of 6apb 🤤
Voor mij een beetje.Geen idee, maakt het wat uit?
Zou dit soort posts lekker in het onzin forum houden.Voor mij een beetje.
Truffels in je eentje is af te raden, kan heftig en vrij verwarrend worden.
Zou dan eerder voor een lichte dosis 4HO-MeT of iets soortgelijks gaan, is een stuk milder.
[edit] eerst een halfje voordat je all out gaat is wel een fijne manier
Leuk stofje, maar vond het erg apart haha5-MeO-MiPt (moxy)![]()
Leuk stofje, maar vond het erg apart haha
In combinatie heb ik hier wel fantastische ervaringen op gehad. Maar als enkel middel vond ik de bodyload best pittig. Misschien dat de effecten op hogere dosering je daarvan afleiden, dat weet ik niet. Heb altijd laag gedoseerd hiermee.
4-ho-mipt is misschien ook wel leuk als je niet te hoog doseert. Alle tryptmines zijn wel een beetje oppassen als je het alleen gaat doen en er nog niet zo bekend mee bent.
Persoonlijk zou ik eerder voor dissociatieven gaan voor solo thuis gebruik. Ketamine, 2-fdck of als je wat ervaring hebt 3-meo-pce zijn dan erg geschikt.
Had je je (lage) doseringen gestapeld? Op welke manier gebruikt en hoeveel? Combi’s geen ervaring mee wat betreft moxy. Aanrader?![]()
Het is geen onzin post, mijn beste.Zou dit soort posts lekker in het onzin forum houden.
Helaas wel, voegt letterlijk niets dan ruis toe in deze thread.Het is geen onzin post, mijn beste.
Ik heb niet veel ervaringen met truffels, maar van wat ik begrepen heb is dat truffels inderdaad braaf zijn en helemaal niet een wauw gevoel geven waar ik mijn hele leven over gehoord hebt. (twijfelde wel of het gewoon aan mij ligt, of aan de specifieke truffels zelf)Truffels in je eentje kan prima hoor. Zonder ervaring de dosis gewoon bescheiden houden. Truffels lenen zich bij uitstek relatief goed voor solotrips vanwege het introspectieve en ‘luie’/hangerige wat ze hebben.
Ieder tripmiddel kan verwarring en heftige ervaringen geven.
Truffels lenen zich bij uitstek relatief goed voor solotrips vanwege het introspectieve en ‘luie’/hangerige wat ze hebben.
Helaas wel, voegt letterlijk niets dan ruis toe in deze thread.
Wat boeit dit? De meeste dealers hebben een prijslijst waar alles op staat.Ga jij dat bepalen?
Ik weet dat mijn dealer speed en coke kan leveren, maar over XTC hebben we het eigenlijk nog nooit gehad. De paar keren dat ik het gedaan heb had mijn gezelschap dat.
Wat boeit dit? De meeste dealers hebben een prijslijst waar alles op staat.
Bedankt voor je nuttige bijdragen hier, Pipo.Als het je niet boeit, moet je niet gaan melken dat een bericht naar de onzintopic moet.
Lekker de negeerlijst op man.
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."