Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPhenibut bijpakken ja of nee mijn eerste keer.

Phenibut bijpakken ja of nee mijn eerste keer.

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi ik heb vandaag mijn eerste ervaring met phenibut heb 800 mg genomen op lege maag rond 11 uur vanochtend . Kan ik nog 400 bijpakken of beter niet .. thanks
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wceendje zei:
Hoi ik heb vandaag mijn eerste ervaring met phenibut heb 800 mg genomen op lege maag rond 11 uur vanochtend . Kan ik nog 400 bijpakken of beter niet .. thanks
Klik om te vergroten...
Ik zou het de eerste keer hierbij houden.
Sowieso niet bij nemen met Phenibut.

Het is zo subtiel dat je zelfs een volgende keer weer 800mg kunt nemen, maar wel pas over twee weken!
De tweede keer herken je het eerder.

Probeer minimaal 2 weken pauze te houden tussen gebruik.

Eventueel een 3e keer eens tussen 1 en 1,5 gram proberen. Het kan ook teveel zijn, geef het wat tijd om je sweet spot te ontdekken.
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thanks voor je antwoord was ook niet van plan dit spul vaker dan 2x per maand te gebruiken 😇😇 volgende x probeer ik wat 100 mg meer .. maar wil ook niet vet lang slecht voelen voel me nu nog wel lekker heb alleen absoluut geen honger hoort dit erbij ?? Voor de 3de x zien we wel hoe die 900 mg ging thanks en nog een fijne avond
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wceendje zei:
Thanks voor je antwoord was ook niet van plan dit spul vaker dan 2x per maand te gebruiken 😇😇 volgende x probeer ik wat 100 mg meer .. maar wil ook niet vet lang slecht voelen voel me nu nog wel lekker heb alleen absoluut geen honger hoort dit erbij ?? Voor de 3de x zien we wel hoe die 900 mg ging thanks en nog een fijne avond
Klik om te vergroten...
Prima idee maximaal twee keer per maand.
Ik neem het op een nuchtere maag en eet
dan minstens 2 uur niets. Een kop koffie helpt goed voor het gevoel. Daarna krijg ik wel trek in eten en vooral geniet ik extra van de smaak van eten 😍.
Ik slaap er de nacht ook altijd heel goed en diep op.
Ik ben wel Phenibut fan 😍.
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha ja mijn drugs of choice is toch echt g ben 5 jaar die hard g junkie geweest en toen zelf gestopt in de kliniek gaven ze me alleen diazepam(in de tijd dat afbouwen nog niet mocht) dacht toen dat kan ik zelf ook wel..
Heel soms gebruik ik nog g afgelopen weekend toevallig. .. maar de x daarvoor was met koningsdag 2019. Nu vond ik dit en vond het wat er omschreven werd verdacht veel op lijken. Dus dacht proberen kan geen kwaad.. maar moet her idd niet te vaak doen want ben super verslaving gevoelig. Mijne hele familie trouwens.. maar ik weet het van mezelf en gebruik niet als ik me slecht voel . En heb sterkte wilskracht lol . Nou het ligt weer mooi opgeborgen voor de volgende keer. En ik ga ook echt niet me alarm zetten voor over 2 weken 🤣🤣 hoop wel dat ik ook zo lekker slaap want daar heb ik nog wel eens moeite mee. Fijne avond
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wceendje zei:
Haha ja mijn drugs of choice is toch echt g ben 5 jaar die hard g junkie geweest en toen zelf gestopt in de kliniek gaven ze me alleen diazepam(in de tijd dat afbouwen nog niet mocht) dacht toen dat kan ik zelf ook wel..
Heel soms gebruik ik nog g afgelopen weekend toevallig. .. maar de x daarvoor was met koningsdag 2019. Nu vond ik dit en vond het wat er omschreven werd verdacht veel op lijken. Dus dacht proberen kan geen kwaad.. maar moet her idd niet te vaak doen want ben super verslaving gevoelig. Mijne hele familie trouwens.. maar ik weet het van mezelf en gebruik niet als ik me slecht voel . En heb sterkte wilskracht lol . Nou het ligt weer mooi opgeborgen voor de volgende keer. En ik ga ook echt niet me alarm zetten voor over 2 weken 🤣🤣 hoop wel dat ik ook zo lekker slaap want daar heb ik nog wel eens moeite mee. Fijne avond
Klik om te vergroten...
Wat ik gelezen heb werkt allebei op GABA receptoren.
Alleen G relatief kort (2 uur ongeveer) en Phenibut wel 30 uur.

Ken G ook.
Gebruik het nooit los, maar alleen in de comedown van een stimulant. Dat is wel super fijn.
G
GriffinstewartLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeehond zei:
Prima idee maximaal twee keer per maand.
Ik neem het op een nuchtere maag en eet
dan minstens 2 uur niets. Een kop koffie helpt goed voor het gevoel. Daarna krijg ik wel trek in eten en vooral geniet ik extra van de smaak van eten 😍.
Ik slaap er de nacht ook altijd heel goed en diep op.
Ik ben wel Phenibut fan 😍.
Klik om te vergroten...
Mag ik vragen of jij phenibut nog steeds zo'n 2x in de maand gebruik en welke dosering meestal?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
Griffinstewart zei:
Zie jouw reactie nu pas, heb geen melding gekregen raar.. hebben jullie nooit eerder nare bijwerkingen ervaren? Ik kamp momenteel met echt nare bijwerkingen ervan namelijk en wil toch wel meegeven dat je er echt mee moet oppassen. Ik heb het goedje direct weggegooid.

Maar als je het maar 1 dag gebruikt en niet meer dan 1,5 gram dan zal het wel prima zijn. In verleden heb ik daar ook geen last van gehad.

Veel plezier bij Thuishaven!
Klik om te vergroten...
Wij hebben nooit vervelende ervaringen gehad.
Wees niet bang, wij zijn wat ouder en doen altijd voorzichtig, lezen ons goed in.

Ik las ergens dat jij ook hogere doseringen hebt genomen dan wij.

Nee, wij gebruiken nooit meer dan 1 dag en niet meer dan 1,5 gram. Je schrijft dat expliciet, maar zou het niet kunnen dat jij bijwerkingen ervaart omdat jij hiervan afwijkt?

Maar zeker goed dat je het hebt weggegooid als je vervelende bijwerkingen ervaart en het niet fijn voor je is!

Dank je wel, zin in Thuishaven, jij een fijne zaterdag 👍
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Griffinstewart zei:
Mag ik vragen of jij phenibut nog steeds zo'n 2x in de maand gebruik en welke dosering meestal?
Klik om te vergroten...
Dat is gemiddeld, nu al wat langer niet genomen.
Meestal 3x 500mg capsules, totaal 1,5 gram. M’n vrouw doet dit ook.
Als het te heftig voelt neem dan minder, begin met 1 gram of nog minder 750 mg.
Je moet je juist chill gaan voelen, heel subtiel.

Toevallig ga ik het morgen nemen. Dan gaan we naar Thuishaven. We nemen het dan samen met een klein beetje speed. Die combi is top: combinatie van euforie, energie en zelfvertrouwen.

Meestal nemen we alleen Phenibut.
G
GriffinstewartLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeehond zei:
Dat is gemiddeld, nu al wat langer niet genomen.
Meestal 3x 500mg capsules, totaal 1,5 gram. M’n vrouw doet dit ook.
Als het te heftig voelt neem dan minder, begin met 1 gram of nog minder 750 mg.
Je moet je juist chill gaan voelen, heel subtiel.

Toevallig ga ik het morgen nemen. Dan gaan we naar Thuishaven. We nemen het dan samen met een klein beetje speed. Die combi is top: combinatie van euforie, energie en zelfvertrouwen.

Meestal nemen we alleen Phenibut.
Klik om te vergroten...
Zie jouw reactie nu pas, heb geen melding gekregen raar.. hebben jullie nooit eerder nare bijwerkingen ervaren? Ik kamp momenteel met echt nare bijwerkingen ervan namelijk en wil toch wel meegeven dat je er echt mee moet oppassen. Ik heb het goedje direct weggegooid.

Maar als je het maar 1 dag gebruikt en niet meer dan 1,5 gram dan zal het wel prima zijn. In verleden heb ik daar ook geen last van gehad.

Veel plezier bij Thuishaven!
G
GriffinstewartLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeehond zei:
Wij hebben nooit vervelende ervaringen gehad.
Wees niet bang, wij zijn wat ouder en doen altijd voorzichtig, lezen ons goed in.

Ik las ergens dat jij ook hogere doseringen hebt genomen dan wij.

Nee, wij gebruiken nooit meer dan 1 dag en niet meer dan 1,5 gram. Je schrijft dat expliciet, maar zou het niet kunnen dat jij bijwerkingen ervaart omdat jij hiervan afwijkt?

Maar zeker goed dat je het hebt weggegooid als je vervelende bijwerkingen ervaart en het niet fijn voor je is!

Dank je wel, zin in Thuishaven, jij een fijne zaterdag 👍
Klik om te vergroten...
Ja dat klopt. Ik heb een aantal keer 500 mg op, 1 gr, 2 gr, 3 gr en zelfs 4 gr ivm het stapeleffect en natuurlijk de hele snelle tolerantie. Tot 2 gr nooit bijwerkingen ervaren. Alles daarboven wel.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#12
Griffinstewart zei:
Ja dat klopt. Ik heb een aantal keer 500 mg op, 1 gr, 2 gr, 3 gr en zelfs 4 gr ivm het stapeleffect en natuurlijk de hele snelle tolerantie. Tot 2 gr nooit bijwerkingen ervaren. Alles daarboven wel.
Klik om te vergroten...
Mijn advies is: blijf onder de 2 gram.
G
GriffinstewartLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mocht iemand dit topic lezen en denken dat lijkt me een goed idee om een beetje de kater/dip van xtc gebruik of andere drugs te verminderen. Niet doen! En wat zeehond zegt, onder de 2 gr blijven lijkt me goed advies :)
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wceendje zei:
Hoi ik heb vandaag mijn eerste ervaring met phenibut heb 800 mg genomen op lege maag rond 11 uur vanochtend . Kan ik nog 400 bijpakken of beter niet .. thanks
Klik om te vergroten...
Nee dat gaat helaas niet...

Phenibut heeft nu eenmaal 2 tot 4 uur nodig om te werken.
En het ligt ook nog eens aan hoeveel je gegeten hebt.

Phenibut is nu eenmaal een substantie die je echt moet plannen, exact op tijd precies de juiste dosis.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Schurk zei:
Nee dat gaat helaas niet...

Phenibut heeft nu eenmaal 2 tot 4 uur nodig om te werken.
En het ligt ook nog eens aan hoeveel je gegeten hebt.

Phenibut is nu eenmaal een substantie die je echt moet plannen, exact op tijd precies de juiste dosis.
Klik om te vergroten...
sorry maar stop met random dingen te zeggen.

TOTAL10 - 16 hours
Onset1.5 - 3 hours
Come up1.5 - 3 hours
Peak3 - 4 hours
Offset4 - 6 hours
After effects6 - 24 hours
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Apotheker zei:
sorry maar stop met random dingen te zeggen.

TOTAL10 - 16 hours
Onset1.5 - 3 hours
Come up1.5 - 3 hours
Peak3 - 4 hours
Offset4 - 6 hours
After effects6 - 24 hours
Klik om te vergroten...
En dan zeg je dat ik dingen van google pak?.........

Phenibut is 1 van de middelen die ik wekelijks gebruik, en om tot een juiste dosering te komen heb ik redelijk wat moeten testen.
Waar ik achter kwam is dat Phenibut inderdaad het beste werkt op een lege maag (3 tot 12 uur niets eten).
Deze informatie staat nauwelijks beschreven op internet maar heeft een uitermate grote invloed op het effect.

Dezelfde dosis op een volle maag kan geen of nauwelijks effect hebben.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Phenibut is voor mij een middel dat verrassend goed werkt als nootropic!

Ondertussen weet ik dat mijn dosis maximaal rond de 750mg moet zijn om dit effect te bereiken. Hoe meer ik daarboven neem hoe meer hoofdpijn en misselijkheid ik krijg waardoor de nootropic functie vrijwel teniet wordt gedaan.

Het nootropic effect voor mij is dat ik er rustiger van wordt in mijn hoofd en dat ik daardoor mij veel beter kan concentreren. De concentratie die ik er van krijg kan een hele werkdag achter elkaar doorgaan, het is echt heerlijk wat je op zo'n dag kan leren en snel kan begrijpen! Voor mij is dit tot nu toe by far de meest efficiënte nootropic (veel verschillende racetams en noopept geprobeerd met wisselende resultaten).

Ik neem het altijd in de ochtend direct nadat ik opsta op een lege maag opgelost in veel water, daarna drink ik nog vaak een kopje koffie verkeerd wat geen effect lijkt te kijken hebben op de onset tijd. Afhankelijk van mijn conditie is de onset tussen de 1.5 en 3 uur.

Het effect is de dag erna bij mij ook nog duidelijk te merken waardoor de totale nootropic tijd ongeveer 36 uur is.

Nadat het is uitgewerkt ben ik vaak bekaf omdat ik er zo hard op heb kunnen werken en dat dan ook graag doe. De slaap op Phenibut is meestal van goede kwaliteit (beter dan normaal doorslapen).

Ik heb ooit geprobeerd om Phenibut twee keer per week te gebruiken maar merkte na de tweede week dat het minder goed ging werken, de dosis proberen te verhogen leide alleen maar weer tot hoofdpijn en misselijkheid. Met één maal per week heb ik die tolerantie niet.

Ik gebruik Phenibut dus alleen functioneel als nootropic en niet om anxiety tegen te gaan of om een high te krijgen.
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Proxima zei:
Phenibut is voor mij een middel dat verrassend goed werkt als nootropic!

Ondertussen weet ik dat mijn dosis maximaal rond de 750mg moet zijn om dit effect te bereiken. Hoe meer ik daarboven neem hoe meer hoofdpijn en misselijkheid ik krijg waardoor de nootropic functie vrijwel teniet wordt gedaan.

Het nootropic effect voor mij is dat ik er rustiger van wordt in mijn hoofd en dat ik daardoor mij veel beter kan concentreren. De concentratie die ik er van krijg kan een hele werkdag achter elkaar doorgaan, het is echt heerlijk wat je op zo'n dag kan leren en snel kan begrijpen! Voor mij is dit tot nu toe by far de meest efficiënte nootropic (veel verschillende racetams en noopept geprobeerd met wisselende resultaten).

Ik neem het altijd in de ochtend direct nadat ik opsta op een lege maag opgelost in veel water, daarna drink ik nog vaak een kopje koffie verkeerd wat geen effect lijkt te kijken hebben op de onset tijd. Afhankelijk van mijn conditie is de onset tussen de 1.5 en 3 uur.

Het effect is de dag erna bij mij ook nog duidelijk te merken waardoor de totale nootropic tijd ongeveer 36 uur is.

Nadat het is uitgewerkt ben ik vaak bekaf omdat ik er zo hard op heb kunnen werken en dat dan ook graag doe. De slaap op Phenibut is meestal van goede kwaliteit (beter dan normaal doorslapen).

Ik heb ooit geprobeerd om Phenibut twee keer per week te gebruiken maar merkte na de tweede week dat het minder goed ging werken, de dosis proberen te verhogen leide alleen maar weer tot hoofdpijn en misselijkheid. Met één maal per week heb ik die tolerantie niet.

Ik gebruik Phenibut dus alleen functioneel als nootropic en niet om anxiety tegen te gaan of om een high te krijgen.
Klik om te vergroten...
Thanks!

Ik kan nu alleen nergens meer Phenibut bestellen, zou het verbannen zijn nu?.
Ik heb er van te voren niets over gehoord....
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Schurk zei:
Ik kan nu alleen nergens meer Phenibut bestellen, zou het verbannen zijn nu?.
Ik heb er van te voren niets over gehoord....
Klik om te vergroten...
Het is niet verboden maar wel weggehaald bij vrijwel alle Nederlandse leveranciers. Hierdoor is het nu moeilijker, maar niet onmogelijk, om er aan te komen.
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Proxima zei:
Het is niet verboden maar wel weggehaald bij vrijwel alle Nederlandse leveranciers. Hierdoor is het nu moeilijker, maar niet onmogelijk, om er aan te komen.
Klik om te vergroten...
Oke thanks voor de toelichting.
Wederom een toe dwaling van de overheid neem ik ik aan......

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."