#1
Hoi ik heb vandaag mijn eerste ervaring met phenibut heb 800 mg genomen op lege maag rond 11 uur vanochtend . Kan ik nog 400 bijpakken of beter niet .. thanks
Ik zou het de eerste keer hierbij houden.Hoi ik heb vandaag mijn eerste ervaring met phenibut heb 800 mg genomen op lege maag rond 11 uur vanochtend . Kan ik nog 400 bijpakken of beter niet .. thanks
Prima idee maximaal twee keer per maand.Thanks voor je antwoord was ook niet van plan dit spul vaker dan 2x per maand te gebruiken 😇😇 volgende x probeer ik wat 100 mg meer .. maar wil ook niet vet lang slecht voelen voel me nu nog wel lekker heb alleen absoluut geen honger hoort dit erbij ?? Voor de 3de x zien we wel hoe die 900 mg ging thanks en nog een fijne avond
Wat ik gelezen heb werkt allebei op GABA receptoren.Haha ja mijn drugs of choice is toch echt g ben 5 jaar die hard g junkie geweest en toen zelf gestopt in de kliniek gaven ze me alleen diazepam(in de tijd dat afbouwen nog niet mocht) dacht toen dat kan ik zelf ook wel..
Heel soms gebruik ik nog g afgelopen weekend toevallig. .. maar de x daarvoor was met koningsdag 2019. Nu vond ik dit en vond het wat er omschreven werd verdacht veel op lijken. Dus dacht proberen kan geen kwaad.. maar moet her idd niet te vaak doen want ben super verslaving gevoelig. Mijne hele familie trouwens.. maar ik weet het van mezelf en gebruik niet als ik me slecht voel . En heb sterkte wilskracht lol . Nou het ligt weer mooi opgeborgen voor de volgende keer. En ik ga ook echt niet me alarm zetten voor over 2 weken 🤣🤣 hoop wel dat ik ook zo lekker slaap want daar heb ik nog wel eens moeite mee. Fijne avond
Mag ik vragen of jij phenibut nog steeds zo'n 2x in de maand gebruik en welke dosering meestal?Prima idee maximaal twee keer per maand.
Ik neem het op een nuchtere maag en eet
dan minstens 2 uur niets. Een kop koffie helpt goed voor het gevoel. Daarna krijg ik wel trek in eten en vooral geniet ik extra van de smaak van eten 😍.
Ik slaap er de nacht ook altijd heel goed en diep op.
Ik ben wel Phenibut fan 😍.
Wij hebben nooit vervelende ervaringen gehad.Zie jouw reactie nu pas, heb geen melding gekregen raar.. hebben jullie nooit eerder nare bijwerkingen ervaren? Ik kamp momenteel met echt nare bijwerkingen ervan namelijk en wil toch wel meegeven dat je er echt mee moet oppassen. Ik heb het goedje direct weggegooid.
Maar als je het maar 1 dag gebruikt en niet meer dan 1,5 gram dan zal het wel prima zijn. In verleden heb ik daar ook geen last van gehad.
Veel plezier bij Thuishaven!
Dat is gemiddeld, nu al wat langer niet genomen.Mag ik vragen of jij phenibut nog steeds zo'n 2x in de maand gebruik en welke dosering meestal?
Zie jouw reactie nu pas, heb geen melding gekregen raar.. hebben jullie nooit eerder nare bijwerkingen ervaren? Ik kamp momenteel met echt nare bijwerkingen ervan namelijk en wil toch wel meegeven dat je er echt mee moet oppassen. Ik heb het goedje direct weggegooid.Dat is gemiddeld, nu al wat langer niet genomen.
Meestal 3x 500mg capsules, totaal 1,5 gram. M’n vrouw doet dit ook.
Als het te heftig voelt neem dan minder, begin met 1 gram of nog minder 750 mg.
Je moet je juist chill gaan voelen, heel subtiel.
Toevallig ga ik het morgen nemen. Dan gaan we naar Thuishaven. We nemen het dan samen met een klein beetje speed. Die combi is top: combinatie van euforie, energie en zelfvertrouwen.
Meestal nemen we alleen Phenibut.
Ja dat klopt. Ik heb een aantal keer 500 mg op, 1 gr, 2 gr, 3 gr en zelfs 4 gr ivm het stapeleffect en natuurlijk de hele snelle tolerantie. Tot 2 gr nooit bijwerkingen ervaren. Alles daarboven wel.Wij hebben nooit vervelende ervaringen gehad.
Wees niet bang, wij zijn wat ouder en doen altijd voorzichtig, lezen ons goed in.
Ik las ergens dat jij ook hogere doseringen hebt genomen dan wij.
Nee, wij gebruiken nooit meer dan 1 dag en niet meer dan 1,5 gram. Je schrijft dat expliciet, maar zou het niet kunnen dat jij bijwerkingen ervaart omdat jij hiervan afwijkt?
Maar zeker goed dat je het hebt weggegooid als je vervelende bijwerkingen ervaart en het niet fijn voor je is!
Dank je wel, zin in Thuishaven, jij een fijne zaterdag 👍
Mijn advies is: blijf onder de 2 gram.Ja dat klopt. Ik heb een aantal keer 500 mg op, 1 gr, 2 gr, 3 gr en zelfs 4 gr ivm het stapeleffect en natuurlijk de hele snelle tolerantie. Tot 2 gr nooit bijwerkingen ervaren. Alles daarboven wel.
Nee dat gaat helaas niet...Hoi ik heb vandaag mijn eerste ervaring met phenibut heb 800 mg genomen op lege maag rond 11 uur vanochtend . Kan ik nog 400 bijpakken of beter niet .. thanks
sorry maar stop met random dingen te zeggen.Nee dat gaat helaas niet...
Phenibut heeft nu eenmaal 2 tot 4 uur nodig om te werken.
En het ligt ook nog eens aan hoeveel je gegeten hebt.
Phenibut is nu eenmaal een substantie die je echt moet plannen, exact op tijd precies de juiste dosis.
| TOTAL | 10 - 16 hours |
| Onset | 1.5 - 3 hours |
|---|---|
| Come up | 1.5 - 3 hours |
| Peak | 3 - 4 hours |
| Offset | 4 - 6 hours |
| After effects | 6 - 24 hours |
En dan zeg je dat ik dingen van google pak?.........sorry maar stop met random dingen te zeggen.
TOTAL 10 - 16 hours Onset 1.5 - 3 hours Come up 1.5 - 3 hours Peak 3 - 4 hours Offset 4 - 6 hours After effects 6 - 24 hours
Thanks!Phenibut is voor mij een middel dat verrassend goed werkt als nootropic!
Ondertussen weet ik dat mijn dosis maximaal rond de 750mg moet zijn om dit effect te bereiken. Hoe meer ik daarboven neem hoe meer hoofdpijn en misselijkheid ik krijg waardoor de nootropic functie vrijwel teniet wordt gedaan.
Het nootropic effect voor mij is dat ik er rustiger van wordt in mijn hoofd en dat ik daardoor mij veel beter kan concentreren. De concentratie die ik er van krijg kan een hele werkdag achter elkaar doorgaan, het is echt heerlijk wat je op zo'n dag kan leren en snel kan begrijpen! Voor mij is dit tot nu toe by far de meest efficiënte nootropic (veel verschillende racetams en noopept geprobeerd met wisselende resultaten).
Ik neem het altijd in de ochtend direct nadat ik opsta op een lege maag opgelost in veel water, daarna drink ik nog vaak een kopje koffie verkeerd wat geen effect lijkt te kijken hebben op de onset tijd. Afhankelijk van mijn conditie is de onset tussen de 1.5 en 3 uur.
Het effect is de dag erna bij mij ook nog duidelijk te merken waardoor de totale nootropic tijd ongeveer 36 uur is.
Nadat het is uitgewerkt ben ik vaak bekaf omdat ik er zo hard op heb kunnen werken en dat dan ook graag doe. De slaap op Phenibut is meestal van goede kwaliteit (beter dan normaal doorslapen).
Ik heb ooit geprobeerd om Phenibut twee keer per week te gebruiken maar merkte na de tweede week dat het minder goed ging werken, de dosis proberen te verhogen leide alleen maar weer tot hoofdpijn en misselijkheid. Met één maal per week heb ik die tolerantie niet.
Ik gebruik Phenibut dus alleen functioneel als nootropic en niet om anxiety tegen te gaan of om een high te krijgen.
Het is niet verboden maar wel weggehaald bij vrijwel alle Nederlandse leveranciers. Hierdoor is het nu moeilijker, maar niet onmogelijk, om er aan te komen.Ik kan nu alleen nergens meer Phenibut bestellen, zou het verbannen zijn nu?.
Ik heb er van te voren niets over gehoord....
Oke thanks voor de toelichting.Het is niet verboden maar wel weggehaald bij vrijwel alle Nederlandse leveranciers. Hierdoor is het nu moeilijker, maar niet onmogelijk, om er aan te komen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."