Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpierpijn na 3MMC

Spierpijn na 3MMC

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
x
xPandatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
zjoeka zei:
Ik heb vannacht dus voor het eerst 3MMC (Miauw) gebruikt, dit heb ik oraal gedaan & gesnoven. Voor de rest was het een leuke after, en ik heb geen badtrip gehad. Nu ik thuis kwam vanochtend, had ik zoveel pijn aan me chest. Ik kreeg een pijnlijk stekend gevoel wanneer ik inademende en ook echt diep wilde inademen. Ik heb dit genegeerd en ben gaan slapen. Ik ben vanmiddag wakker geworden met heavy nekpijn & me hele keel tot aan de onderkant van mijn ribbenkast doet pijn wanneer ik er druk op zet of bijvoorbeeld slik.
Iemand enig idee of dit bijwerkingen zijn? Zo ja, tips zijn welkom!
Klik om te vergroten...
Misschien omdat het best belastend is voor je hart, en de na effecten zoals hartkloppingen tenminste bij mij nog best wel lang aanhielden als ik bijv. naar bed wou ofzo. En de spierpijn door de spierspanning denk ik? Je zit met dat spul volgensmij wel de heletijd aangespannenπŸ˜‚
z
zjoekaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb vannacht dus voor het eerst 3MMC (Miauw) gebruikt, dit heb ik oraal gedaan & gesnoven. Voor de rest was het een leuke after, en ik heb geen badtrip gehad. Nu ik thuis kwam vanochtend, had ik zoveel pijn aan me chest. Ik kreeg een pijnlijk stekend gevoel wanneer ik inademende en ook echt diep wilde inademen. Ik heb dit genegeerd en ben gaan slapen. Ik ben vanmiddag wakker geworden met heavy nekpijn & me hele keel tot aan de onderkant van mijn ribbenkast doet pijn wanneer ik er druk op zet of bijvoorbeeld slik.
Iemand enig idee of dit bijwerkingen zijn? Zo ja, tips zijn welkom!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
zjoeka zei:
3MMC (Miauw)
Klik om te vergroten...

@CuriousExplorer geef jij de klappen of moet ik het doen??
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekz zei:
@CuriousExplorer geef jij de klappen of moet ik het doen??
Klik om te vergroten...
Ik kan er mee leven hoor.


4mmc heette namelijk Miauw Miauw.
3mmc is ongeveer maar de helft qua potentie en verdient dus de helft van de naam. Miauw kan dus.




πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat een nare klachten heb je gehad.. hoeveel heb je genomen in totaal? en nu heb je misschien gelijk beseft dat het zooi is
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Ik kan er mee leven hoor.


4mmc heette namelijk Miauw Miauw.
3mmc is ongeveer maar de helft qua potentie en verdient dus de helft van de naam. Miauw kan dus.




πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
3-MMC wordt veel toch poes genoemd? πŸ˜‚
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
zjoeka zei:
Ik heb vannacht dus voor het eerst 3MMC (Miauw) gebruikt, dit heb ik oraal gedaan & gesnoven. Voor de rest was het een leuke after, en ik heb geen badtrip gehad. Nu ik thuis kwam vanochtend, had ik zoveel pijn aan me chest. Ik kreeg een pijnlijk stekend gevoel wanneer ik inademende en ook echt diep wilde inademen. Ik heb dit genegeerd en ben gaan slapen. Ik ben vanmiddag wakker geworden met heavy nekpijn & me hele keel tot aan de onderkant van mijn ribbenkast doet pijn wanneer ik er druk op zet of bijvoorbeeld slik.
Iemand enig idee of dit bijwerkingen zijn? Zo ja, tips zijn welkom!
Klik om te vergroten...
Is best normaal na een avondje stimulerend middel. De spieren worden er gespannen van en kunnen in een kramp schieten en dat kan je een aantal dagen voelen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blyatman zei:
3-MMC wordt veel toch poes genoemd? πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
God nee.
Poes is nog erger πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blyatman zei:
3-MMC wordt veel toch poes genoemd? πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Daarom neem ik geen 3mmc meer.





Heb dan altijd last van een kater.





πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ€£
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
God nee.
Poes is nog erger πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
CuriousExplorer zei:
Daarom neem ik geen 3mmc meer.





Heb dan altijd last van een kater.





πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ€£
Klik om te vergroten...

Nooit echt meer last van katers.. Met eigenlijk geen enkel middel wat relatief goed gereguleerd genuttigd wordt πŸ˜‚ Kater is 9,5/10 is de kater er door slaaptekort 😩
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blyatman zei:
Nooit echt meer last van katers.. Met eigenlijk geen enkel middel wat relatief goed gereguleerd genuttigd wordt πŸ˜‚ Kater is 9,5/10 is de kater er door slaaptekort 😩
Klik om te vergroten...
Was een grap. 😭😭


Poes, kater.
Mister always serious jij. 😜
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Was een grap. 😭😭


Poes, kater.
Mister always serious jij. 😜
Klik om te vergroten...
Hahahaha jezus, I missed the joke. πŸ₯²πŸ˜‚
Bro heb geen seconde slaap gehad excuse me dat ik niet zo scherp ben 🫠

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."