#1
Misschien omdat het best belastend is voor je hart, en de na effecten zoals hartkloppingen tenminste bij mij nog best wel lang aanhielden als ik bijv. naar bed wou ofzo. En de spierpijn door de spierspanning denk ik? Je zit met dat spul volgensmij wel de heletijd aangespannenπIk heb vannacht dus voor het eerst 3MMC (Miauw) gebruikt, dit heb ik oraal gedaan & gesnoven. Voor de rest was het een leuke after, en ik heb geen badtrip gehad. Nu ik thuis kwam vanochtend, had ik zoveel pijn aan me chest. Ik kreeg een pijnlijk stekend gevoel wanneer ik inademende en ook echt diep wilde inademen. Ik heb dit genegeerd en ben gaan slapen. Ik ben vanmiddag wakker geworden met heavy nekpijn & me hele keel tot aan de onderkant van mijn ribbenkast doet pijn wanneer ik er druk op zet of bijvoorbeeld slik.
Iemand enig idee of dit bijwerkingen zijn? Zo ja, tips zijn welkom!