Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswerk slapeloosheid vraag

werk slapeloosheid vraag

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#1
goede morgen vrienden


Ik heb gisteravond een kleine hoeveelheid van 2 fdck gebruikt. Heel klein op het puntje van de sigaret, ik heb hem in totaal 2 keer gebruikt. Ik denk dat ik de laatste sigaret rond drie uur heb gemaakt. Ik dacht eraan om om 5 uur te gaan slapen maar ik had het druk met andere dingen en mijn cursus begint al snel. Ik ben in orde, behalve slapeloosheid en ik kan naar de cursus gaan. maar dan moet ik de hele dag in een cafetaria werken.

Ik heb methylfenidaatcapsules met verlengde afgifte thuis. Ik gebruik ze niet meer.

Ik ben van plan eraan te snuffelen om een idee te krijgen van mezelf op het werk. Ik zal de capsules openen en de kleine balletjes erin verpletteren en een kleine hoeveelheid gebruiken. omdat ik slechte effecten had toen ik het als capsule innam zonder eraan te wennen. vind je dit een slecht idee? 2 f verliest zijn effect. Zou het nog steeds een probleem kunnen zijn? Ik heb niet eens een half uur geslapen en ik denk dat ik zonder ondersteuning pas om 22.00 uur kan werken.

bedankt !
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
hiimacid zei:
goede morgen vrienden


Ik heb gisteravond een kleine hoeveelheid van 2 fdck gebruikt. Heel klein op het puntje van de sigaret, ik heb hem in totaal 2 keer gebruikt. Ik denk dat ik de laatste sigaret rond drie uur heb gemaakt. Ik dacht eraan om om 5 uur te gaan slapen maar ik had het druk met andere dingen en mijn cursus begint al snel. Ik ben in orde, behalve slapeloosheid en ik kan naar de cursus gaan. maar dan moet ik de hele dag in een cafetaria werken.

Ik heb methylfenidaatcapsules met verlengde afgifte thuis. Ik gebruik ze niet meer.

Ik ben van plan eraan te snuffelen om een idee te krijgen van mezelf op het werk. Ik zal de capsules openen en de kleine balletjes erin verpletteren en een kleine hoeveelheid gebruiken. omdat ik slechte effecten had toen ik het als capsule innam zonder eraan te wennen. vind je dit een slecht idee? 2 f verliest zijn effect. Zou het nog steeds een probleem kunnen zijn? Ik heb niet eens een half uur geslapen en ik denk dat ik zonder ondersteuning pas om 22.00 uur kan werken.

bedankt !
Klik om te vergroten...
Drugskaters opvangen met meer drugs om te werken is altijd een slecht idee.

Ziek melden of op de blaren zitten en karakter tonen.
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Drugskaters opvangen met meer drugs om te werken is altijd een slecht idee.

Ziek melden of op de blaren zitten en karakter tonen.
Klik om te vergroten...
Ja. dat is waar, maar ik heb helemaal niet geslapen. Zelfs 1 uur slaap na een middel bespaart al veel. maar om 18.00 uur ga ik instorten en het zal van buitenaf duidelijk zijn dat er iets mis is. Dit is niet wat gewenst is. maakt een klein streepje alleen voor de laatste uren me slecht? Of zal het mij helpen? Ik wilde dit eigenlijk vragen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
hiimacid zei:
Ja. dat is waar, maar ik heb helemaal niet geslapen. Zelfs 1 uur slaap na een middel bespaart al veel. maar om 18.00 uur ga ik instorten en het zal van buitenaf duidelijk zijn dat er iets mis is. Dit is niet wat gewenst is. maakt een klein streepje alleen voor de laatste uren me slecht? Of zal het mij helpen? Ik wilde dit eigenlijk vragen.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het weinig voor je zal doen. Zeker gezien je ze ooit op recept hebt gekregen lees ik tussen de lijnen door? Als dit niet zo is kun je er best een amphetamine achtig effect van krijgen maar meh. Methyl snuiven is iig echt niet lekker haha, heeft best wat gezondheidsrisico's. Vooral je neusje zal niet blij zijn, ook door alle bindingsmiddelenzooi er in. Bovendien zal het je slaap nog meer fucken.

Ik zou hem ook uitzitten, en/of je ziekmelden.
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Ik denk dat het weinig voor je zal doen. Zeker gezien je ze ooit op recept hebt gekregen lees ik tussen de lijnen door? Als dit niet zo is kun je er best een amphetamine achtig effect van krijgen maar meh. Methyl snuiven is iig echt niet lekker haha, heeft best wat gezondheidsrisico's. Vooral je neusje zal niet blij zijn, ook door alle bindingsmiddelenzooi er in. Bovendien zal het je slaap nog meer fucken.

Ik zou hem ook uitzitten, en/of je ziekmelden.
Klik om te vergroten...
bedankt. Ik deed wat je zei en nam verlof tot 5 uur. Ik zal proberen te slapen gedurende deze tijd. Ik moet zeker gaan vanavond. Als ik kan slapen, is er geen probleem.

nogmaals bedankt iedereen :)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
hiimacid zei:
bedankt. Ik deed wat je zei en nam verlof tot 5 uur. Ik zal proberen te slapen gedurende deze tijd. Ik moet zeker gaan vanavond. Als ik kan slapen, is er geen probleem.

nogmaals bedankt iedereen :)
Klik om te vergroten...
Goed van je! Dan nu lekker je telefoon en alle andere prikkels weg en onder de wol! Als je iets van valeriaan o.i.d. hebt mocht je niet in slaap komen dan zou ik eerder dat doen dan drugsies pakken. Succes vanavond!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
hiimacid zei:
Heel klein op het puntje van de sigaret, ik heb hem in totaal 2 keer gebruikt. Ik denk dat ik de laatste sigaret rond drie uur heb gemaakt.
Klik om te vergroten...
Oja - en als je wakker bent wil ik hier wel meer over lezen. Roken is vgm een erg ongebruikelijke ROA bij ketaminen... Hoe doe je dit en hoezo doe je dit liever dan snuiven of bommen?
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Oja - en als je wakker bent wil ik hier wel meer over lezen. Roken is vgm een erg ongebruikelijke ROA bij ketaminen... Hoe doe je dit en hoezo doe je dit liever dan snuiven of bommen?
Klik om te vergroten...
geen goede methode.
maar ik denk dat het het beste is met aluminiumfolie. laag vuur (meth-vuur) werkt voor mij. het op het uiteinde van een sigaret steken (dat deed ik gisteren) is echt een verspilling. maar het effect begint onmiddellijk en houdt minder lang aan. een klein effect maar dat wilde ik gisteren ook. Ik koos het omdat het kort was, maar ik kon nog steeds niet slapen :/ en na een paar punten voel je niets. (geruchten over fluor en vuur zijn al bekend)

Ik raad niet veel aan. maar ik las op het forum dat ROA beter werkt met echte ketamine. Ik heb geen ervaring met normale keta.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben ik de enige die het raar vind dat je niet kan slapen op 2-fdck? Ik heb dat nog niet eerder gehoord eigenlijk. Heb je je 2fdck weleens laten testen?

De ROA is inderdaad niet succesvol. Vanaf folie gaat, maar is al nog niet echt chill. O-PCE leent zich daar veel beter voor.

2fdck kan je het beste pluggen of oraal innemen. Ik plugde praktisch al mijn disso's, op keta na dan. En zelfs die soms pluggend.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
LucidLucy zei:
Ben ik de enige die het raar vind dat je niet kan slapen op 2-fdck?
Klik om te vergroten...
Ik vind het ook raar hoor. Ik word van 2fdck behoorlijk sleepy en ik zou zo aan de staart van de effecten kunnen slapen. Als ik echt hard ga is dit moeilijk omdat ik dan steeds CEV's heb.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
hiimacid zei:
geruchten over fluor en vuur zijn al bekend
Klik om te vergroten...
Vooral de fluor-koolstof binding gaat kapot en is schadelijk voor je.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
hiimacid zei:
geen goede methode.
maar ik denk dat het het beste is met aluminiumfolie. laag vuur (meth-vuur) werkt voor mij. het op het uiteinde van een sigaret steken (dat deed ik gisteren) is echt een verspilling. maar het effect begint onmiddellijk en houdt minder lang aan. een klein effect maar dat wilde ik gisteren ook. Ik koos het omdat het kort was, maar ik kon nog steeds niet slapen :/ en na een paar punten voel je niets. (geruchten over fluor en vuur zijn al bekend)

Ik raad niet veel aan. maar ik las op het forum dat ROA beter werkt met echte ketamine. Ik heb geen ervaring met normale keta.
Klik om te vergroten...
Haha ik blijf wel stofzuigeren dan. Goed geslapen en klaar voor je werk?

LucidLucy zei:
Ben ik de enige die het raar vind dat je niet kan slapen op 2-fdck? Ik heb dat nog niet eerder gehoord eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Dirkjan zei:
Ik vind het ook raar hoor. Ik word van 2fdck behoorlijk sleepy en ik zou zo aan de staart van de effecten kunnen slapen. Als ik echt hard ga is dit moeilijk omdat ik dan steeds CEV's heb.
Klik om te vergroten...
My thoughts exactly

Meestal pleurt ik echt kei hard in slaap van (het zoveelste lijntje) keta & 2f. Vaak wel combi met alcohol en/of jonko (dus geheel niet verrassend dat je dan in een ketslaapje valt heheh). Laatst wel in bed enooooorm lopen trippen op cev na 2f. Maar was net dromen, dus voelde ook weer niet echt als wakker liggen if that makes any sense😂
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Ik vind het ook raar hoor. Ik word van 2fdck behoorlijk sleepy en ik zou zo aan de staart van de effecten kunnen slapen. Als ik echt hard ga is dit moeilijk omdat ik dan steeds CEV's heb.
Klik om te vergroten...
Ja ik kon ook niet slapen als ik nog op hoge dosis zat, maar dat werkt dan alsnog relatief snel uit. Als de piek erop zat, ging slapen meestal wel. Dus een beetje hetzelfde als wat jij omschrijft.

ljuv zei:
Laatst wel in bed enooooorm lopen trippen op cev na 2f. Maar was net dromen, dus voelde ook weer niet echt als wakker liggen if this makes any sense😂
Klik om te vergroten...
Oh jazeker klinkt dat logisch en bekend! En m.i. de beste manier om van disso's te genieten haha
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
LucidLucy zei:
Oh jazeker klinkt dat logisch en bekend! En m.i. de beste manier om van disso's te genieten haha
Klik om te vergroten...
Het was met uitstek mn leukste 2f ervaring! Ik heb nog nooit geholed (frustreert me enorm😂) en vgm kwam ik hier voor het eerst een beeeeetje in de buurt. Zo lopen genieten!
Was wel na mdma en een kleine jonk. Niet echt meer in het staartje, wel echt meer erna🤷🏻‍♀️
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Het was met uitstek mn leukste 2f ervaring! Ik heb nog nooit geholed (frustreert me enorm😂) en vgm kwam ik hier voor het eerst een beeeeetje in de buurt. Zo lopen genieten!
Was wel na mdma en een kleine jonk. Niet echt meer in het staartje, wel echt meer erna🤷🏻‍♀️
Klik om te vergroten...
Dat zijn de beste momenten. Na LSD is fantastisch. Ga maar na wat het na een candyflip doet haha

Hele achtbaanritten door de gekste universums gehad op die manier. Ik heb er specifieke playlists aan gewijd haha
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
Na LSD is fantastisch. Ga maar na wat het na een candyflip doet haha
Klik om te vergroten...
Hmmmmmmn klinkt als smullen inderdaad!!! Klote zooi, nog meer zin in psyfi nu hahaaaa.
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#17
@LucidLucy @ljuv @Dirkjan


ja, ik deed het omdat ik wist dat er minder impact zou zijn.

Eigenlijk was het omdat ik geen wiet meer had en te lui was om naar buiten te gaan. Dus ik dacht dat iets minder dan een sigarettentip goed zou kunnen zijn. En de korte tijd was een voordeel.

Ik sliep helemaal niet tijdens het effect op de slaap. Ik slaap meestal een beetje nadat het effect is uitgewerkt.
Zoals ik al zei, ik kon deze keer niet slapen omdat ik aan het letten was op de telefoon enz.

Hartelijk dank voor uw advies. Ik ben blij dat ik vandaag niet gewaarschuwd was, want de emotionele leegte bovenop de huidige vermoeidheid zou triest zijn. Op het werk was er geen probleem. behalve de vermoeidheid in mijn ogen :/

Trouwens: toen ik 2f voor het eerst gebruikte, voelde ik me de volgende dag bijna geen vermoeidheid. maar deze keer en de vorige keer (nadat ik in slaap was gevallen) voelde ik me de volgende dag depressief en had ik moeite om mijn werk te doen. Er zit 3 maanden tussen, er is geen tolerantie.

Ik heb in totaal 6-7 keer geprobeerd en nooit een gat geboord. dus ik ben geen expert.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."