#1
Beste allemaal op het drugsforum,
Na lang nadenken heb ik besloten toch maar een account aan te maken. na al het lezen van alle interessante forums hier, ik zal mezelf even kort voorstellen.
ik ben een jonge vrouw 22 jaar oud uit Den Haag. Over mijn eigen drugsgebruik heb ik niet veel te vertellen. de drempel voor mij is namelijk best hoog om uiteindelijk te gaan gebruiken. ik heb in totaal 12x drugs gebruikt over een tijd van 5 jaar. Wat alleen XTC/MDMA of cocaine is geweest. ik ga nooit verder dan 1 pil op een avond of 5 sleutel puntjes cocaine. dus dat is best weinig. dit heeft te maken met het feit dat ik nooit echt de behoefte heb om veel te gebruiken of super hard te gaan. Mellow vindt ik fijn, maar dit heeft ook een andere reden. Er is nu 2 jaar geleden een goede vriend van mij overleden aan cocaine gebruik. Hij was destijds 23 en zou nu 25 zijn. Een paar dagen na zijn gebruik heeft hij plots een hersenbloeding gekregen en is uiteindelijk 1 week later overleden aan een hartritmestoornis. uit de autopsie is gebleken dat dit is gekomen door cocaine. Want wie van 23 overkomt dat nou? een hersenbloeding. Zijn dood is afschreven als een natuurlijke dood. Ik heb me al die tijd afgevraagd hoe dit zou zijn gekomen? hij gebruikte nauwelijks cocaine. Maar als hij het wel deed ging hij ervoor. Waarschijnlijk was er op die avond ook veel alcohol in het spel. Het klinkt misschien logisch dat die combinatie al antwoord geeft op mijn vraag. Maar toch ben ik benieuwd naar meer? want er zijn zoveel mensen die drugscocktails maken en alcohol drinken op dezelfde avond. Of mensen die verslaafd zijn en al 20 jaar lang elke dag snuiven.
zijn dood heeft voor mij een angst ontwikkelt die ik soms lastig kan vinden. Ik vindt het gebruiken van drugs namelijk super leuk. Vooral als je aankomende zomer weer op festivals in het zonnetje met een likje lekker kan dansen. Of op een gezellige avond even naar de wc loopt om een nakje te nemen. Maar toch heb ik mezelf erop betrapt dat de laatste keren drugs voor mij eindigde met een schuld gevoel en onbewuste angst dat het bij mij ook verkeerd kan gaan. Mijn vrienden die gebruiken die doen het allemaal zonder angst of moeite. Ik wil dat weer terug krijgen.
misschien is het niet echt duidelijk waar ik hiermee heen wil. misschien wilde ik dit alleen even kwijt![:)]()
liefs,
wacky jacky
Na lang nadenken heb ik besloten toch maar een account aan te maken. na al het lezen van alle interessante forums hier, ik zal mezelf even kort voorstellen.
ik ben een jonge vrouw 22 jaar oud uit Den Haag. Over mijn eigen drugsgebruik heb ik niet veel te vertellen. de drempel voor mij is namelijk best hoog om uiteindelijk te gaan gebruiken. ik heb in totaal 12x drugs gebruikt over een tijd van 5 jaar. Wat alleen XTC/MDMA of cocaine is geweest. ik ga nooit verder dan 1 pil op een avond of 5 sleutel puntjes cocaine. dus dat is best weinig. dit heeft te maken met het feit dat ik nooit echt de behoefte heb om veel te gebruiken of super hard te gaan. Mellow vindt ik fijn, maar dit heeft ook een andere reden. Er is nu 2 jaar geleden een goede vriend van mij overleden aan cocaine gebruik. Hij was destijds 23 en zou nu 25 zijn. Een paar dagen na zijn gebruik heeft hij plots een hersenbloeding gekregen en is uiteindelijk 1 week later overleden aan een hartritmestoornis. uit de autopsie is gebleken dat dit is gekomen door cocaine. Want wie van 23 overkomt dat nou? een hersenbloeding. Zijn dood is afschreven als een natuurlijke dood. Ik heb me al die tijd afgevraagd hoe dit zou zijn gekomen? hij gebruikte nauwelijks cocaine. Maar als hij het wel deed ging hij ervoor. Waarschijnlijk was er op die avond ook veel alcohol in het spel. Het klinkt misschien logisch dat die combinatie al antwoord geeft op mijn vraag. Maar toch ben ik benieuwd naar meer? want er zijn zoveel mensen die drugscocktails maken en alcohol drinken op dezelfde avond. Of mensen die verslaafd zijn en al 20 jaar lang elke dag snuiven.
zijn dood heeft voor mij een angst ontwikkelt die ik soms lastig kan vinden. Ik vindt het gebruiken van drugs namelijk super leuk. Vooral als je aankomende zomer weer op festivals in het zonnetje met een likje lekker kan dansen. Of op een gezellige avond even naar de wc loopt om een nakje te nemen. Maar toch heb ik mezelf erop betrapt dat de laatste keren drugs voor mij eindigde met een schuld gevoel en onbewuste angst dat het bij mij ook verkeerd kan gaan. Mijn vrienden die gebruiken die doen het allemaal zonder angst of moeite. Ik wil dat weer terug krijgen.
misschien is het niet echt duidelijk waar ik hiermee heen wil. misschien wilde ik dit alleen even kwijt
liefs,
wacky jacky