#1
Ander half jaar geleden ook ruis / piep in me oor gekregen door iemand die een party popper in me auto afschoot naast me oor. Ik weet niet hoe erg jou klachten zijn, maar als je het eenmaal geaccepteerd hebt is het niet meer zo erg.
Ik weet wat de risico’s zijn. Ik weet dat het allemaal chemische troep is. Als jij diegene bent die tijd heeft voor allemaal therapieen good for you, maar ik heb gewoon een full time studie en een deeltijd baan…🤷🏼♀️ En voordat je gaat zeggen ‘je gezondheid gaat voor’: ja! Maar rekeningen moeten ook betaald worden en studie is niet gratis.Luister naar deze man !!! 👈🏼👌🏻💪🏻
Denk nooit dat een pilletje slikken je psychiatrische ziekte op gaat lossen.
Therapie is the only road for recovery, meds are just temporarily een oplossing en helaas zijn er een hoop mensen die ze wel levenslang moeten nemen zoals bijvoorbeeld bij chronische pijn zoals mij of mensen met adhd, schizofreen etc.
Maar laat je nooit zomaar door je dokter of psychiater medicijnen aanpraten zonder er over na te denken wat je aan je psychische klachten of ziektebeeld gaat doen
Psychiaters weten het altijd heel mooi te vertellen en zijn alleen maar boekwijs aka vanuit de theorie en hebben zelf die pillen niet geslikt !!!!
Er zijn al lang talloze onderzoeken gedaan wat voor risico's amfetaminen met zich meebrengen (ritalin, dexamfetamine, amfetamine aka speed)
En wat voor risico's benzo's met zich meebrengen, same goes for opiates
Maar ook anti psychotica en de allerergste is dat je juist super psychose gevoelig word bij het afbouwen / stoppen
Thats the spirit Spyro! Ik denk nu bij mezelf focus op de dingen die ik wel kan horen zoals de vogels die fluiten, sommige mensen kunnen helemaal niet horen.Lang gevochten tegen mijn Tinnitus. Kreeg suïcidale gedachtes.
Ik heb het losgelaten en heb er nooit geen last meer van. En ik heb meerdere geluiden. Gaat wat tijd overheen, maar het went. Zou het zonder nu zelfs saai vinden.
Exact! Dat doe ik ook. En als ik een dagje heb dat het volume harder staat, dan weet ik dat ik even rustig aan moet doen. Best handig. 😁Thats the spirit Spyro! Ik denk nu bij mezelf focus op de dingen die ik wel kan horen zoals de vogels die fluiten, sommige mensen kunnen helemaal niet horen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."