Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc werkt niet

xtc werkt niet

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
isa1055 zei:
ik wist niet dat je geen xtc kon slikken op een volle maag, de laatste keer deed ik het op een hele lege maag en het voelde een beetje raar en niet al te fijn dus ik dacht ik probeer het op een volle maag. ik denk ook niet dat het gaat werken sinds mijn pupillen ook niet groter worden en ik niet echt meer iets voel en ik heb het 2,5 uur geleden al geslikt. ik heb nu een hele pil op.
Klik om te vergroten...
Het is aan te raden om een uur of 3 van te voren een lichte maaltijd te eten, zodat je wel nog wat voeding binnen hebt gekregen. Na een uur of 3 is zo’n lichte maaltijd wel weg. Een volledig lege maag is, zoals je al aangeeft, vaak niet zo prettig. Hoe minder er in je maag zit hoe sneller de xtc zal werken.

Lijkt erop dat je volle maag inderdaad roet in het eten gooit. Je bent wel wat onder invloed, alleen de afgifte is traag, waardoor je niet over het randje heengaat waarschijnlijk. Helaas niet zoveel aan te doen. Misschien gewoon even wat gaan doen wat je leuk vind? Weet niet of je alleen bent of met iemand kan praten nu? Anders lekker appen/chatten of iets en muziekje aan. Vooral gewoon lekker bezig gaan zijn en niet meer bezig zijn met of het nou goed werkt of niet etc.. best van maken nu :)
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
isa1055 zei:
de dealer die zei tegen mij dat er 220 mg in zat.. ik had een halve genomen en een uur later voelde ik niks dus heb toch besloten om een hele pil te nemen wat misschien niet al te slim was maar goed.
Klik om te vergroten...
Een dealer heeft er nogal baat bij om he te vertellen dat het ruim gedoseerde pillen zijn, als hij zegt 'zit praktisch niks in' koop je ze namelijk niet. Daarom dus vantevoren laten testen.

Als erin zit wat de dealer zegt zou je nu alleen goed gedoseerd hebben als je tussen de 110 en 145 kilo weegt.

Of je er nou wel of niet iets van gaat voelen vanavond, zorg dat je nu weer minimaal drie maanden wacht tot een volgende keer. En zorg dan dat je weet wat je neemt, lees je in over doseringen en voorbereiding. Zo kun je een stuk langer en beter genieten van de wondere wereld van stofjes.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
isa1055 zei:
niet getest maar heb er 2 gehaald dus de 2e ga ik testen, en ja best veel gegeten.
Klik om te vergroten...
Zijn ze hard gedrukt? Moeilijk te breken?
Zoja wens ik je heel veel sterkte met de tweede.
Zorg dat je niet oververhit (orgaanfalen) en drink voldoende maar niet teveel (water oma). Half glas Aquarius of water per uur.
i
isa1055Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
Zijn ze hard gedrukt? Moeilijk te breken?
Zoja wens ik je heel veel sterkte met de tweede.
Zorg dat je nirt oververhit en drink voldoende maar niet teveel. Half glas Aquarius per uur.
Klik om te vergroten...
ze waren echt makkelijk te breken ik hoefde niet eens kracht te zetten
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
isa1055 zei:
ze waren echt makkelijk te breken ik hoefde niet eens kracht te zetten
Klik om te vergroten...
Dat klinkt alleszins positief. Is je profielfoto live?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
Zorg dat je niet oververhit (orgaanfalen) en drink voldoende maar niet teveel (water oma). Half glas Aquarius of water per uur.
Klik om te vergroten...
Je leest het altijd overal over niet teveel drinken. Echter zou ik compleet nuchter op een feestje al meer drinken dan een half glas per uur. Al helemaal als je aan het dansen bent en het is lekker weer.

Met xtc drink ik toch wel een halve liter tot een liter per uur denk ik.. in kleine slokjes. Heb eerder het gevoel dat ik uitdroog als ik dit niet doe i.v.m. het zweten enzo.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
HierEnDaarEenFuifje zei:
Je leest het altijd overal over niet teveel drinken. Echter zou ik compleet nuchter op een feestje al meer drinken dan een half glas per uur. Al helemaal als je aan het dansen bent en het is lekker weer.

Met xtc drink ik toch wel een halve liter tot een liter per uur denk ik.. in kleine slokjes. Heb eerder het gevoel dat ik uitdroog als ik dit niet doe i.v.m. het zweten enzo.
Klik om te vergroten...
Dat is slechts een vals gevoel van dorst.
Daarom doe ik het ook liever in privé dan buiten. 1L/uur is echt gevaarlijk.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuffelaar zei:
Dat is slechts een vals gevoel van dorst.
Daarom doe ik het ook liever in privé dan buiten. 1L/uur is echt gevaarlijk.
Klik om te vergroten...
Dat valse gevoel geeft me dan een verdomd grote mond en echte dorst haha..

Je nieren kunnen maximaal 0.7L tot 1L water verwerken per uur. Je lichaam zelf kan maximaal 8L - 10L per dag verwerken.

Ik denk dat ik tijdens een keer xtc/6-apb alleen tijdens de piekuren het meeste drink, dus dat zou dan 3-5 uur zijn waarin ik op het maximale 3L tot 5L drink, maar ik drink niet ieder uur een liter weg.

Voor mijn gevoel en ervaring tot nu toe zit ik veilig. Drinken is zeker iets waar je op moet letten, maar ik vind persoonlijk dat het advies van een half glas of een glas max per uur wel heel erg aan de lage kant.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
HierEnDaarEenFuifje zei:
Dat valse gevoel geeft me dan een verdomd grote mond en echte dorst haha..

Je nieren kunnen maximaal 0.7L tot 1L water verwerken per uur. Je lichaam zelf kan maximaal 8L - 10L per dag verwerken.

Ik denk dat ik tijdens een keer xtc/6-apb alleen tijdens de piekuren het meeste drink, dus dat zou dan 3-5 uur zijn waarin ik op het maximale 3L tot 5L drink, maar ik drink niet ieder uur een liter weg.

Voor mijn gevoel en ervaring tot nu toe zit ik veilig. Drinken is zeker iets waar je op moet letten, maar ik vind persoonlijk dat het advies van een half glas of een glas max per uur wel heel erg aan de lage kant.
Klik om te vergroten...
M'n vader werkt als EHBO en brandweer op festivals in Nederland en hij zei dat binnen hun team zelfs van 250ml naar 125ml is gevallen. Half glaasje dus. Geloof hem wel, we zijn heel open over drugs en hij heeft dit jaar 52 festivals gedraaid.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
M'n vader werkt als EHBO en brandweer op festivals in Nederland en hij zei dat binnen hun team zelfs van 250ml naar 125ml is gevallen. Half glaasje dus. Geloof hem wel, we zijn heel open over drugs en hij heeft dit jaar 52 festivals gedraaid.
Klik om te vergroten...
Van hem zou ik het ook wel aannemen..

Volgende keer toch maar nog meer op mn drinkgebruik letten dan. Tot nu toe nog nooit enige klachten gehad, ondanks die hoeveelheden dan.

Ik drink oprecht altijd op een normale dag al meer dan een half glaasje water per uur.
i
isa1055Lid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
Pil getest? Veel gegeten vooraf?
Klik om te vergroten...
niet getest maar heb er 2 gehaald dus de 2e ga ik testen, en ja best veel gegeten.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb je in de tussentijd nog andere drugs gebruikt die op serotonine werken? Bijv. 6-apb?

Een volle maag kan er zeker voor zorgen dat het langer duurt voordat het begint te werken. Je beschrijft al effecten die erbij horen.. wazig zien, duizeligheid etc. Een volle maag zorgt ervoor dat de xtc over je maaginhoud verdeeld zal worden. Doordat je maag nog meer dingen te verwerken heeft, is de kans groter dat de xtc meer verspreid wordt opgenomen. Mijn ervaring is dat het dan moeilijker is om op een goed “niveau” te komen.

Op een lege maag gaat het verwerken en opnemen vanzelfsprekend sneller en beter.

Verder is het natuurlijk niet te zeggen voor ons waaraan het kan liggen, gezien de pil niet getest is.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
isa1055 zei:
niet getest maar heb er 2 gehaald dus de 2e ga ik testen, en ja best veel gegeten.
Klik om te vergroten...
Voortaan je pillen vantevoren laten testen, zodat je weet wat je doseert. Het maakt nogal verschil of je een pil hebt van 57mg (daar kreeg ik laatst de testuitslag van terug) of van 210mg. Pas op overdoseren, je bent nog superjong en je hersens moeten nog een tijdje mee.
i
isa1055Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Voortaan je pillen vantevoren laten testen, zodat je weet wat je doseert. Het maakt nogal verschil of je een pil hebt van 57mg (daar kreeg ik laatst de testuitslag van terug) of van 210mg. Pas op overdoseren, je bent nog superjong en je hersens moeten nog een tijdje mee.
Klik om te vergroten...
de dealer die zei tegen mij dat er 220 mg in zat.. ik had een halve genomen en een uur later voelde ik niks dus heb toch besloten om een hele pil te nemen wat misschien niet al te slim was maar goed.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
isa1055 zei:
de dealer die zei tegen mij dat er 220 mg in zat.. ik had een halve genomen en een uur later voelde ik niks dus heb toch besloten om een hele pil te nemen wat misschien niet al te slim was maar goed.
Klik om te vergroten...

Nooit geloven wat welke dealer ook zegt en zou in het vervolg gewoon de boel laten testen. Je had ook een uurtje of 2 kunnen wachten, zodat je maag wat leger was.

Dus je hebt nu een halve en een hele pil op of 2x een halve? Zal wel aardig gaan inslaan dan
i
isa1055Lid
01-01-2024, 00:00
#16
HierEnDaarEenFuifje zei:
Nooit geloven wat welke dealer ook zegt en zou in het vervolg gewoon de boel laten testen. Je had ook een uurtje of 2 kunnen wachten, zodat je maag wat leger was.

Dus je hebt nu een halve en een hele pil op of 2x een halve? Zal wel aardig gaan inslaan dan
Klik om te vergroten...
ik wist niet dat je geen xtc kon slikken op een volle maag, de laatste keer deed ik het op een hele lege maag en het voelde een beetje raar en niet al te fijn dus ik dacht ik probeer het op een volle maag. ik denk ook niet dat het gaat werken sinds mijn pupillen ook niet groter worden en ik niet echt meer iets voel en ik heb het 2,5 uur geleden al geslikt. ik heb nu een hele pil op.
i
isa1055Lid
01-01-2024, 00:00
#17
hoihoi, ik heb net een felroze punisher doodshoofd geslikt en het is al inmiddels 1 uur verder, en niks. ik voel me alleen wat duizeliger en ik zie wat waziger. mijn pupillen zijn ook niet groter geworden. ik heb al een paar maanden (zeker 3 maanden) geen xtc gebruikt. heeft dit iemand ook meegemaakt?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pil getest? Veel gegeten vooraf?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."